Messenger'ın Yeni Saçmalığı
-
Gtalk :) evet mükemmel bişi kullanmıyor değilim yani zaten tüm mail işlemlerim Gmail üzerinden donuyor harika sistem
Toplam Hit: 4173 Toplam Mesaj: 22
