folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Metro Turizm Kedi Taşımak



Metro Turizm Kedi Taşımak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaşlar yol 1 saat. ne olabilir ki? yatıp uyumaz mı


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı

    Bu kadar kolay değil müridler. Bir yolcunun şikayeti ile Ulaştırma bakanlığı belge iptaline götürür olayı. Yani almazlar almamaları da tamamen yasal dayanaklı. Yasa ayrıca evcil hayvanların ( kuş hariç) uyuşturulmasınıda şart koşuyor.

    - 2 aylık kedi iğne ile uyuşturulmaz, ancak bir ilaç var, merhem gibi bir şey bir şırınga ile o kadarlık kediye bir damla yutturursan 3-4 saat kendini toparlayamaz.

    -2 aylık kediyi eğer uyuşturmadan bagaja verirsen,o kediyi sağlam taşısalar bile geçirdiği psikolojik travmadan aynı kedi olmaz benden söylemesi. Kaldı ki korkudan hayvan kendini parçalar bagajda, mutlaka o ilacı al 20 tl civarında olması gerekiyor.

    - Tüm bu öneriler hem kedi besleyen biri olarak, hem de uzun yıllar karayolu taşımacılığının önemli firmalarında çeşitli kademelerde görev yapmış biri olarak deneyimle sabittir.

    merhemin adı nedir hocam?

    Merhem değil üstat ben öyle yazdım bir tür ilaç. Aradım evde bulamadım valla, hangi veterinere sorsan zaten bilirler hatta pet shoplarda da satılıyor.

    şu sorguya bak burada birşeyler var örneğin, yine de sen bir pet shop veya veterinere sorsan zaten sana yol gösterirler, veterinerler bir seferlikte verebiliyor ama bence tüp olarak al, arada lazım oluyor böyle yolculuk öncesinde bagaja vermeden hemen önce yedirirsin 1-2 damla, 3-5 dakika içerisinde gözleri kayar:) yaşına göre ve verdiğin miktara göre de 2 saatten 4-5 saate kadar uyuşmuş halde kalır.

     

    edit linki vermemişim: https://www.google.com.tr/search?biw=1024&bih=698&q=kedi+%C3%BCr%C3%BCnleri+sakinle%C5%9Ftirici&oq=kedi+%C3%BCr%C3%BCnleri+sakinle%C5%9Ftirici&gs_l=serp.3...439.3538.0.3774.15.9.0.0.0.0.1005.1005.7-1.1.0.msedr...0...1c.1.60.serp..15.0.0.vu_rYEQELec

    zeyrekli tarafından 31/Ara/14 01:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı

    arkadaşlar yol 1 saat. ne olabilir ki? yatıp uyumaz mı

    Akisne dostum, hayvanın hayatına mal olabilecek ciddi bir travma bu. Nereden bilsin yaratık o bir otobüsün bagajı ve o garip sesler otobüsten geliyor ve hatta bunlar ona zarar vermez. o sesler yüzünden o 1 saat içerisinde ya kendini parçalar, ya kaçar, yada psikopata bağlar:)


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    zeyrekli bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı

    arkadaşlar yol 1 saat. ne olabilir ki? yatıp uyumaz mı

    Akisne dostum, hayvanın hayatına mal olabilecek ciddi bir travma bu. Nereden bilsin yaratık o bir otobüsün bagajı ve o garip sesler otobüsten geliyor ve hatta bunlar ona zarar vermez. o sesler yüzünden o 1 saat içerisinde ya kendini parçalar, ya kaçar, yada psikopata bağlar:)

    o bahsettiğin merhem formunda ilaç sedapetmiş hocam. 35 TL. Şu an cebimde 50 tl para var 35'ini ona vermektense başka çözümler aradım. Plegicil diye bir ilaç buldum. Kalkmış üretimden. Norodol denen bir damla varmış. Onu kullanacağım. 4 damla damlatacağım :)


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı

    arkadaşlar yol 1 saat. ne olabilir ki? yatıp uyumaz mı

    Akisne dostum, hayvanın hayatına mal olabilecek ciddi bir travma bu. Nereden bilsin yaratık o bir otobüsün bagajı ve o garip sesler otobüsten geliyor ve hatta bunlar ona zarar vermez. o sesler yüzünden o 1 saat içerisinde ya kendini parçalar, ya kaçar, yada psikopata bağlar:)

    o bahsettiğin merhem formunda ilaç sedapetmiş hocam. 35 TL. Şu an cebimde 50 tl para var 35'ini ona vermektense başka çözümler aradım. Plegicil diye bir ilaç buldum. Kalkmış üretimden. Norodol denen bir damla varmış. Onu kullanacağım. 4 damla damlatacağım :)

    İşte türleri olduğunu biliyorum ama hangisi ne etki eder bilmiyorum dostum, yakınında bir veteriner varsa durumu anlatsan 5-10 tl ye bir seferlik uyuşturur o sana aslında.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    zeyrekli bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı

    arkadaşlar yol 1 saat. ne olabilir ki? yatıp uyumaz mı

    Akisne dostum, hayvanın hayatına mal olabilecek ciddi bir travma bu. Nereden bilsin yaratık o bir otobüsün bagajı ve o garip sesler otobüsten geliyor ve hatta bunlar ona zarar vermez. o sesler yüzünden o 1 saat içerisinde ya kendini parçalar, ya kaçar, yada psikopata bağlar:)

    o bahsettiğin merhem formunda ilaç sedapetmiş hocam. 35 TL. Şu an cebimde 50 tl para var 35'ini ona vermektense başka çözümler aradım. Plegicil diye bir ilaç buldum. Kalkmış üretimden. Norodol denen bir damla varmış. Onu kullanacağım. 4 damla damlatacağım :)

    İşte türleri olduğunu biliyorum ama hangisi ne etki eder bilmiyorum dostum, yakınında bir veteriner varsa durumu anlatsan 5-10 tl ye bir seferlik uyuşturur o sana aslında.

    haklısın fakat yolculuğum gece saati. 2 de bineceğim. akşam kapatmasına yakın uyuşturtsam tutar mı bilmiyorum. İlk defa kediyle yolculuk yapıyorum. Fena panik var :)


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı
    zeyrekli bunu yazdı
    Mylitta bunu yazdı

    arkadaşlar yol 1 saat. ne olabilir ki? yatıp uyumaz mı

    Akisne dostum, hayvanın hayatına mal olabilecek ciddi bir travma bu. Nereden bilsin yaratık o bir otobüsün bagajı ve o garip sesler otobüsten geliyor ve hatta bunlar ona zarar vermez. o sesler yüzünden o 1 saat içerisinde ya kendini parçalar, ya kaçar, yada psikopata bağlar:)

    o bahsettiğin merhem formunda ilaç sedapetmiş hocam. 35 TL. Şu an cebimde 50 tl para var 35'ini ona vermektense başka çözümler aradım. Plegicil diye bir ilaç buldum. Kalkmış üretimden. Norodol denen bir damla varmış. Onu kullanacağım. 4 damla damlatacağım :)

    İşte türleri olduğunu biliyorum ama hangisi ne etki eder bilmiyorum dostum, yakınında bir veteriner varsa durumu anlatsan 5-10 tl ye bir seferlik uyuşturur o sana aslında.

    haklısın fakat yolculuğum gece saati. 2 de bineceğim. akşam kapatmasına yakın uyuşturtsam tutar mı bilmiyorum. İlk defa kediyle yolculuk yapıyorum. Fena panik var :)

    Valla ben 20 tl ye almıştım dostum ama üzerinden bayağı geçti tabii. Bence sen varsa yakında bir veteriner durumu bir anlat, sonuçta hayvanları sevmiyorsa o mesleği zaten yapamaz, maddiyat konusunda yardımcı olacağını düşünüyorum bir şekilde sana.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Geçen sene arkadaş adapazarından getirdi götürdü sorun olmadı. Ama yanlış hatırlamıyosam uyuması için ilaç vermişti. Öyle iğne falan abartıya gerek yok, böyle damla gibi bişey iş görüyo olması lazım. Uyuttuktan sonrada kafesiyle-kutusuyla birlikte bi el çantasına falan koyarsan hiiiç ses etmeden bin otobüse, zaten hayvan uyuyo olur ses çıkarmaz, kimsede sana sormaz bu çantada ne var diye, hava alabileceği kadar bi açıklıkta bıraktınmı kucağında çantayla götürürsün.


    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    sedapet diye bi macun var onla uyustur bi zararı yok. 2 saatlik yolla kedi sersemler rahat rahat gider box kutusuyla merak etme 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    arkadaşım köpek taşıdı kucağında, kafese koydu hemde uyumadan şöfore söylemiş şöforde kabül etmiş 6 saatlik yol gitti hayvanla sen bir şöfor tavlamaya bak hocam hiç olmadı kafesi ayaklarının altına koy "sığarsa" hiç olmamış gibi devam et, sorarsa hep yaptığım şey dersin harekekt ettikten sonra rastgele :D

Toplam Hit: 4366 Toplam Mesaj: 32