Metronet
-
Ben böyle servis sağlayıcısı olduğunu bile bilmiyordum. Konuyu herkes görsün de artık ttnetin emperyalizminden kurtulalım.
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam tuzla kiptaş'ta değilsin di mi? :D
-----------------------------1.etap hocam :D
ayrıca diger sorular icin:
kota yok adil kullanım falan bise yok
mustakil evlere gelmez simdilik istanbul kiptas toki izmir ankara tokilere falan veriliyo
hocam ping soran vardi 10ms
-
biz de 2 mb ile sürünüyoruz işte ne olsun.
-
kalan süre:10dk
hey yavrum hey :|
-
-----------------------------
hocam ping soran vardi 10ms
-----------------------------Vay be bende 8mbit var ttnet 19ms yaptım
Bu nerenin ip bu arada browserdan girmio
-
canerator bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
hocam ping soran vardi 10ms
-----------------------------Vay be bende 8mbit var ttnet 19ms yaptım
Bu nerenin ip bu arada browserdan girmio
-----------------------------
3 ms yaptı benim net -
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
canerator bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
hocam ping soran vardi 10ms
-----------------------------Vay be bende 8mbit var ttnet 19ms yaptım
Bu nerenin ip bu arada browserdan girmio
-----------------------------
3 ms yaptı benim net
-----------------------------ben 1mbitle 10-11ms yaptım
-
O paraya o hız sanmıyorum kesin adil kullanım şeysi şey olur.
-
mbit in ms ile ne alakası var ki?
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
mbit in ms ile ne alakası var ki?
-----------------------------alakası yok :D
