folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Microsoft Surface Resmen Tanıtıldı (Tanıtımında' Da Çöktü)



Microsoft Surface Resmen Tanıtıldı (Tanıtımında' Da Çöktü)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    asfwegsfadişlj ooff baya süper ya :D


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    98 den sonra 2. facia ya bu adamlar beni gülmekten öldürecek

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    (Neyse ki sorunun çözümünü göstermiş. Alırken iki tane alacaksınız.) lol


    Wingardium Leviosa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    abi olur böyle şeyler ne büyütüyorsunuz :D

    sanki herkes kendi mesleğinde herşeyi hatasız yapıyor. Bu demolarda sıçışlar çok komiktir. başıma geldi 1-2 kere karşı tarafa çaktırmamak için şekilden şekile giriyorsunuz :D

    not: bazen iphone uygulamaları bile çöküyor (mail,photos vs) yani olabilir gayet sadece biraz fazla şanssızlar


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi olur böyle şeyler ne büyütüyorsunuz :D

    sanki herkes kendi mesleğinde herşeyi hatasız yapıyor. Bu demolarda sıçışlar çok komiktir. başıma geldi 1-2 kere karşı tarafa çaktırmamak için şekilden şekile giriyorsunuz :D

    not: bazen iphone uygulamaları bile çöküyor (mail,photos vs) yani olabilir gayet sadece biraz fazla şanssızlar


    -----------------------------

     

    Ama komik :D :D


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi olur böyle şeyler ne büyütüyorsunuz :D

    sanki herkes kendi mesleğinde herşeyi hatasız yapıyor. Bu demolarda sıçışlar çok komiktir. başıma geldi 1-2 kere karşı tarafa çaktırmamak için şekilden şekile giriyorsunuz :D

    not: bazen iphone uygulamaları bile çöküyor (mail,photos vs) yani olabilir gayet sadece biraz fazla şanssızlar


    -----------------------------
    ona sözümüz yok hocam zaten :D  ama microsoftsun arkadaş yapma şunu 15 sene sonra gene :D ya da bu bi reklam felan mı böylece sürekli izleniyo bu sahne bilinçaltına altına işleniyo :D

    yoksa bitmiş projeyi çıkıp sunarken çökünce ne şaklabanlıklar yaptığımı ben bilirim :)  25 yaşına gircem ömrümde sölemediğim kadar yalanı 6 aylık iş hayatımda söyledim resmen :) gerçi döküman yönetim sistemi dosya havalesi bile yapamıcak kadar sıçnca sölenen yalanlar çokta inandırıcı olmuyo :) :)

     


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    microsoft bunada sağlam giricek yer edinecek gibi bi düşüncem var ama adamların "tanıtımlarda çökme" fantezisi olmasa daha iyi olucak :D


    -----------------------------

    O zaman kimse inanmazdı microsoftun yaptığına :))


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    ipad uygulamaları çökünce mavi ekran vermiyor kapanıyor sadece=) çöktüğü hissini vermiyor


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 2701 Toplam Mesaj: 19