

Microsoft Surface Resmen Tanıtıldı (Tanıtımında' Da Çöktü)
-
asfwegsfadişlj ooff baya süper ya :D
-
98 den sonra 2. facia ya bu adamlar beni gülmekten öldürecek
-
(Neyse ki sorunun çözümünü göstermiş. Alırken iki tane alacaksınız.) lol
-
abi olur böyle şeyler ne büyütüyorsunuz :D
sanki herkes kendi mesleğinde herşeyi hatasız yapıyor. Bu demolarda sıçışlar çok komiktir. başıma geldi 1-2 kere karşı tarafa çaktırmamak için şekilden şekile giriyorsunuz :D
not: bazen iphone uygulamaları bile çöküyor (mail,photos vs) yani olabilir gayet sadece biraz fazla şanssızlar
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------abi olur böyle şeyler ne büyütüyorsunuz :D
sanki herkes kendi mesleğinde herşeyi hatasız yapıyor. Bu demolarda sıçışlar çok komiktir. başıma geldi 1-2 kere karşı tarafa çaktırmamak için şekilden şekile giriyorsunuz :D
not: bazen iphone uygulamaları bile çöküyor (mail,photos vs) yani olabilir gayet sadece biraz fazla şanssızlar
-----------------------------Ama komik :D :D
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------abi olur böyle şeyler ne büyütüyorsunuz :D
sanki herkes kendi mesleğinde herşeyi hatasız yapıyor. Bu demolarda sıçışlar çok komiktir. başıma geldi 1-2 kere karşı tarafa çaktırmamak için şekilden şekile giriyorsunuz :D
not: bazen iphone uygulamaları bile çöküyor (mail,photos vs) yani olabilir gayet sadece biraz fazla şanssızlar
-----------------------------
ona sözümüz yok hocam zaten :D ama microsoftsun arkadaş yapma şunu 15 sene sonra gene :D ya da bu bi reklam felan mı böylece sürekli izleniyo bu sahne bilinçaltına altına işleniyo :D
yoksa bitmiş projeyi çıkıp sunarken çökünce ne şaklabanlıklar yaptığımı ben bilirim :) 25 yaşına gircem ömrümde sölemediğim kadar yalanı 6 aylık iş hayatımda söyledim resmen :) gerçi döküman yönetim sistemi dosya havalesi bile yapamıcak kadar sıçnca sölenen yalanlar çokta inandırıcı olmuyo :) :) -
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------microsoft bunada sağlam giricek yer edinecek gibi bi düşüncem var ama adamların "tanıtımlarda çökme" fantezisi olmasa daha iyi olucak :D
-----------------------------O zaman kimse inanmazdı microsoftun yaptığına :))
-
ipad uygulamaları çökünce mavi ekran vermiyor kapanıyor sadece=) çöktüğü hissini vermiyor