folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Mikrofon Ses Seviyesini Arttırmak.



Mikrofon Ses Seviyesini Arttırmak.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------

    yoyo bunu yazdı:
    -----------------------------

    M-audio firewire Solo sestartını tavsiye ederim bn Kullanıyorm gitar için ayrı bi girişi var ve o girşinde ayrı bir ses ayarı var +48Phantom power özelliği fln var PreAmp var condenser mic ve Gitar kayıtları çok ideal bir Seskartı... xD


    -----------------------------

    hocam şimdi bişi tavsiye etme sen =)
    lanet olası kaç senelik eski teybde fıstık gibi çalıyo ondaki gibi pc de çalmasını istiyorum.Yani kısacası para vermeden =)


    -----------------------------

    teyiplern cd-dvd player ların kendinden anfileri oluyo ufak bişeyde olsa oyüzdendir seskartınnın yoksa olmaz ki yoktur zaten yadfa bunun gibi bir olaydır para vermeden biraz zor olcak gibi duruyo snn işin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Way aQ bilmedimiz daa neler çıkacak...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Kardeş mikrofonun boosterini açman lazım, denetim masasındaki ses ayaraları > gelişmiş sekmesinde öyle ayarlar vardı... Ama tahminim bunlarda kapastif mikrofonlar için olabilir bir dene

    olmazsa line in girişine bağla ki bu daha doğru bir yöntemdir çünkü bu giriş dinamik olarak akım üreten ses kaynakları için kullanılır diye biliyorum.. sevgiler...

    mic%20boosthttp://img389.imageshack.us/my.php?image=micboosterjv2.jpg

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Kardeş eğer PC ye bağlayınca ses az çıkıyor type bağlayınca daha iyi çıkıyorsa.Tek yapman gereken gitarı type bağla type in ses çıkışını bilgisayarın Line-in girişine ver sesi bilgisayardan al iister kayıt yap ister ne yaparsan yap gerisi sana kalmış.

Toplam Hit: 3717 Toplam Mesaj: 15