Mikrofon Ses Seviyesini Arttırmak.
-
skyvalet bunu yazdı:
-----------------------------yoyo bunu yazdı:
-----------------------------M-audio firewire Solo sestartını tavsiye ederim bn Kullanıyorm gitar için ayrı bi girişi var ve o girşinde ayrı bir ses ayarı var +48Phantom power özelliği fln var PreAmp var condenser mic ve Gitar kayıtları çok ideal bir Seskartı... xD
-----------------------------hocam şimdi bişi tavsiye etme sen =)
lanet olası kaç senelik eski teybde fıstık gibi çalıyo ondaki gibi pc de çalmasını istiyorum.Yani kısacası para vermeden =)
-----------------------------
teyiplern cd-dvd player ların kendinden anfileri oluyo ufak bişeyde olsa oyüzdendir seskartınnın yoksa olmaz ki yoktur zaten yadfa bunun gibi bir olaydır para vermeden biraz zor olcak gibi duruyo snn işin -
Way aQ bilmedimiz daa neler çıkacak...
-
Kardeş mikrofonun boosterini açman lazım, denetim masasındaki ses ayaraları > gelişmiş sekmesinde öyle ayarlar vardı... Ama tahminim bunlarda kapastif mikrofonlar için olabilir bir dene
olmazsa line in girişine bağla ki bu daha doğru bir yöntemdir çünkü bu giriş dinamik olarak akım üreten ses kaynakları için kullanılır diye biliyorum.. sevgiler...
http://img389.imageshack.us/my.php?image=micboosterjv2.jpg -
Kardeş eğer PC ye bağlayınca ses az çıkıyor type bağlayınca daha iyi çıkıyorsa.Tek yapman gereken gitarı type bağla type in ses çıkışını bilgisayarın Line-in girişine ver sesi bilgisayardan al iister kayıt yap ister ne yaparsan yap gerisi sana kalmış.
