folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Milas-Bodrumlulardan Yardım



Milas-Bodrumlulardan Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Arkadaşlar salı günü uçakla izmir ineceğim. Oradan Güllük'e geçmeyi planlıyorum. DA nasıl? İzmir Otogardan hangi otobüs firmasını kullanayım ki beni güllüğe kadar bıraksın...


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hoca yanlış bilmiyorsam milas dan güllük arabası olması lazım

    izmir den bodrum arabasına binip   milas da iniceksin  , milas tanda güllüge gideceksin bi sorayım milaslı arkadaşlara yanlış olmasın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı abdullahazad a pm at o şuan muğlada yardımcı olur...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    izmirden metro ya bin milas garajında in hocam.

    sonra garajdaki duraktan dolmuşa bin TABAKHANE GARAJIN da inicem yabancıyım dersin. tabakhaneden de güllük arabasına binersin.

    dolmuş ücreti 1.5 lira bu arada güllükte yanılmıyorsam 6 lira


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Eyvallah Abdullah Azat. Çok teşekkür ederim. Not aldım şimdi. sağolasın...


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    izmirden bodrum otobüslerine bin. sürekli otobüs kalkıyor terminalden zaten. güllük kavşağında ineceğini söyle indirirler. güllük kavşağından ister güllük aracını bekle yoluna devam et ister otostop çek :D


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    Hocam milas içinde fazla oyalanmazsın götürebilirdim ama uyku düzenim belli değil : ) uyuya kalırım falan ayıp olur 

    Eğer Milasta oyalanmak istemezsen fiyatta fazla oynamıyorsa şey yapabilirsin

    Bileti milas yerine bodruma alırsın zaten yol üstü adamlara güllük girişinde indirin dersin direk dolmuşla 5dkda falan girersin güllüğe

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    adam yolda bekleyip rezillik çekecegine ki yine aynı parayı verecek benim dedigimi yapsin hem kafası rahat olur.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    adam yolda bekleyip rezillik çekecegine ki yine aynı parayı verecek benim dedigimi yapsin hem kafası rahat olur.


    -----------------------------

    müridi gitçe yere kadar bırak la  !-_-!

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Önemli olan zaman hacı... İzmir-Bodrum ile İzmir-Milas arası internetten baktığım kadarıyle sanırım 2 tl fark atıyor otobüste. Ben bileti direkt bodruma alacağım. Otobüs milas otogarına girdiğinde tabakhane Garajı otogara nekadar uzaklıkta diye soracağım orada. Eğer 5dk falan bi mesafede ise oraya gider oradan güllük dolmuşuna bineyim diyorum. Yok arası 10-15 dk mesafe ise otobüsten hiç inmeden bodruma devam ederim. O kavşakta inerim artık... Gerçi zaman diyorum otobüs dolmuştan daha hızlı geçer o yolları ama...

    Abdullah Azad bari sana sorayım, Otogarla Tabakhane Garajı arası nekadar süre mesafede?


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    mescarine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önemli olan zaman hacı... İzmir-Bodrum ile İzmir-Milas arası internetten baktığım kadarıyle sanırım 2 tl fark atıyor otobüste. Ben bileti direkt bodruma alacağım. Otobüs milas otogarına girdiğinde tabakhane Garajı otogara nekadar uzaklıkta diye soracağım orada. Eğer 5dk falan bi mesafede ise oraya gider oradan güllük dolmuşuna bineyim diyorum. Yok arası 10-15 dk mesafe ise otobüsten hiç inmeden bodruma devam ederim. O kavşakta inerim artık... Gerçi zaman diyorum otobüs dolmuştan daha hızlı geçer o yolları ama...

    Abdullah Azad bari sana sorayım, Otogarla Tabakhane Garajı arası nekadar süre mesafede?


    -----------------------------

    dolmuşla max 7 dakika trafik ışıkları felan.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 1950 Toplam Mesaj: 18