Milletin Gazını Alma Vol. 2
-
HolyOne bunu yazdı
Polis binasının önündeki direğe çıkan adamı aşağı indiği anda 10 kişiyle yakalama seçeneği varken ateş edip vurmanın yapılabilecek en aptalca hareket olduğunu düşünüyorum.
tabi milyonlar oh çekiyor bunu okurken, derdi neymiş diye ne soran var nede habere yazan. template gibi artık bizim haberler aq
Hocam pkk elemani bi cok suctan dosyasi kabarik. Karakolada zaten imza icin gelmis. Bahcede bi sure beklemis daha sonra da direk direge ziplamis. Nobetci polis once sozlu daha sonra iki el havaya uyari atesi acmis. Bakti hala yok bu sefer bacagina ates etmis. Zaten yapilmasi gerekende bu. Bu haber biraz kisitli yazmis, detaya inmemis. Salakca bi baslik atip ucunu acik birakmis.
Bayraga tirmanan birinin vatanperver olmasini beklemek komik olur, ayrica ordan indikten sonra uzerinde varsa bombayi patlatabilir vs. Bu yuzden etkisiz hale getirmek icin öldürücü olmamak kaydi ile etkisiz hale getirmek normal.
-
HolyOne bunu yazdı
Polis binasının önündeki direğe çıkan adamı aşağı indiği anda 10 kişiyle yakalama seçeneği varken ateş edip vurmanın yapılabilecek en aptalca hareket olduğunu düşünüyorum.
tabi milyonlar oh çekiyor bunu okurken, derdi neymiş diye ne soran var nede habere yazan. template gibi artık bizim haberler aq
Bayrak namustur hocam namusa uzanan el kesilir. Bu kansız köpeği başkası gönderdi kendi çıktı vs vs. hiç birinin önemi yok. önemli olan ne biliyormusun bu orospu çocukları bunu ilk yaptıklarında alnının çatından vuracaktın diğerleri yapabiliyormuydu..
Bayrağa bir bez parçası dersen sorun yok lakin bayrak bizim için onur namus ve şereftir. Bu piçler artık buna el uzatmaya başladılar o yüzden gelecekte bu kansız vatansız köpeklerle birlikte yaşamamız söz konusu dahi olmayacak..
-
gaz alınma filan bilmem ama. soysuzlar çok memlekette.
-
HolyOne bunu yazdı
Polis binasının önündeki direğe çıkan adamı aşağı indiği anda 10 kişiyle yakalama seçeneği varken ateş edip vurmanın yapılabilecek en aptalca hareket olduğunu düşünüyorum.
tabi milyonlar oh çekiyor bunu okurken, derdi neymiş diye ne soran var nede habere yazan. template gibi artık bizim haberler aq
Bayrağın Sancağın namus olduğunu bilmeyen yada kabul etmeyen, yada bayrağı 1 m lik bez parçası olarak gören birisi için normal düşünüyorsun hocam
-
Bayrak şereftir
