folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Milletin Gazını Alma Vol. 2



Milletin Gazını Alma Vol. 2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Polis binasının önündeki direğe çıkan adamı aşağı indiği anda 10 kişiyle yakalama seçeneği varken ateş edip vurmanın yapılabilecek en aptalca hareket olduğunu düşünüyorum.

    tabi milyonlar oh çekiyor bunu okurken, derdi neymiş diye ne soran var nede habere yazan. template gibi artık bizim haberler aq

    Hocam pkk elemani bi cok suctan dosyasi kabarik. Karakolada zaten imza icin gelmis. Bahcede bi sure beklemis daha sonra da direk direge ziplamis. Nobetci polis once sozlu daha sonra iki el havaya uyari atesi acmis. Bakti hala yok bu sefer bacagina ates etmis. Zaten yapilmasi gerekende bu. Bu haber biraz kisitli yazmis, detaya inmemis. Salakca bi baslik atip ucunu acik birakmis.

     

    Bayraga tirmanan birinin vatanperver olmasini beklemek komik olur, ayrica ordan indikten sonra uzerinde varsa bombayi patlatabilir vs. Bu yuzden etkisiz hale getirmek icin öldürücü olmamak kaydi ile etkisiz hale getirmek normal.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Polis binasının önündeki direğe çıkan adamı aşağı indiği anda 10 kişiyle yakalama seçeneği varken ateş edip vurmanın yapılabilecek en aptalca hareket olduğunu düşünüyorum.

    tabi milyonlar oh çekiyor bunu okurken, derdi neymiş diye ne soran var nede habere yazan. template gibi artık bizim haberler aq

    Bayrak namustur hocam namusa uzanan el kesilir. Bu kansız köpeği başkası gönderdi kendi çıktı vs vs. hiç birinin önemi yok. önemli olan ne biliyormusun bu orospu çocukları bunu ilk yaptıklarında alnının çatından vuracaktın diğerleri yapabiliyormuydu..

    Bayrağa bir bez parçası dersen sorun yok lakin bayrak bizim için onur namus ve şereftir. Bu piçler artık buna el uzatmaya başladılar o yüzden gelecekte bu kansız vatansız köpeklerle birlikte yaşamamız söz konusu dahi olmayacak..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    gaz alınma filan bilmem ama. soysuzlar çok memlekette.


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Polis binasının önündeki direğe çıkan adamı aşağı indiği anda 10 kişiyle yakalama seçeneği varken ateş edip vurmanın yapılabilecek en aptalca hareket olduğunu düşünüyorum.

    tabi milyonlar oh çekiyor bunu okurken, derdi neymiş diye ne soran var nede habere yazan. template gibi artık bizim haberler aq

    Bayrağın Sancağın namus olduğunu bilmeyen yada kabul etmeyen, yada bayrağı 1 m lik bez parçası olarak gören birisi için normal düşünüyorsun hocam


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Bayrak şereftir

Toplam Hit: 1881 Toplam Mesaj: 16