folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mimarlık Mı Mühendislikmi ?



Mimarlık Mı Mühendislikmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    idealsiz gençliğin sebebi sistemden kaynaklanıyor. Hiç bir işi severek yapamıyor ki öğrenciler hep para kaygısı hep iş kaygısı. Sizde haklısınız ne diyelim. Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği itü puanın yetiyorsa para sıçarsın yavrum. Bizim ülkede mezun olur olmaz en az 3000$ garanti maaşla başlayabileceğin 2 bölümden biridir. Diğeride deniş ulaştırma işletme müh. Ama zor yanları çoktur her bünye jkaldırmaz bu mesleği. Ha derrsinki sie lan yok öyle şey mi olur. Biliyozda konuşuyoruz. Çok kişi okudu etrafımda çok kişi okumuş var çok kişi çalışmış var çok kişi okuyan var. Her iki senede bir sınavlarını verirsen ortalama 5. senende 10000$ ayda kazanan biri olabilirsin. Örn: Botaşta gemi pilotu yada başmühendis olmak.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Profesor
    Profesor's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    mimar olursan inşaat müh. lerden bol bol küfür yersin arkandan :)


    neyse ne laannn....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    ilgi alanım:

    pcde cs oynamak, kardeşimle kavga etmek, annem iş var deyince pazazra çıkmak, bir kız var başımda tıpı kazandı o onun gönlünü hoş edeceğim diye kafayı sıyırtmak, 185cm boy  ve kaslı bir vucut olup senelerdir kavga etmemek, asosyal bir kişilik,

    futboldan anmlamam halısaha maçlarını reddetderken önceleri utanırdım lan üni de netcez bakalım ama basket oynarım oda arada

    yani bildiğin Allah bunu niye yaratmış ki denecek vasıfsız işsiz güçsüz boş geenin boş kalfası dünyaya zararlı biriyim.

     

    eski oyuncaklarımı bozar yapmaktan hoşlanırdım da bu benim makineyi yapacağım yada mimarlığı yapamayacağım anlamına gelmez.

     

     

    DrKill: tercihimde oda varda yani lanet olası 22-27 bin aralığında

    bilgisayar

    makine

    elektirk elektronik

    mimarlık

    imalat

    inşaat

    Allah belamı versin hepsi var ben ne halt edicem bilmiyorum

     

     

    edit// pc ile aram iyide ne koddan anlarım ne visyuldan nede si pılastan.


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    formaldehit bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilgi alanım:

    pcde cs oynamak, kardeşimle kavga etmek, annem iş var deyince pazazra çıkmak, bir kız var başımda tıpı kazandı o onun gönlünü hoş edeceğim diye kafayı sıyırtmak, 185cm boy  ve kaslı bir vucut olup senelerdir kavga etmemek, asosyal bir kişilik,

    futboldan anmlamam halısaha maçlarını reddetderken önceleri utanırdım lan üni de netcez bakalım ama basket oynarım oda arada

    yani bildiğin Allah bunu niye yaratmış ki denecek vasıfsız işsiz güçsüz boş geenin boş kavgası dünyaya zararlı biriyim.

     

    eski oyuncaklarımı bozar yapmaktan hoşlanırdım da bu benim makineyi yapacağım yada mimarlığı yapamayacağım anlamına gelmez.

     

     

    DrKill: ptercihimde oda varda yani lanet olası 22-27 bin aralığında

    bilgisayar

    makine

    elektirk elektronik

    mimarlık

    imalat

    inşaat

    Allah belamı versin hepsi var ben ne halt edicem bilmiyorum

     

     

    edit// pc ile aram iyide ne koddan anlarım ne visyuldan nede si pılastan.


    -----------------------------

    Mühendislige girmek için girersen kafayı kırarsın benden söylemesi


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    feSih
    feSih's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...


    aheste çek kürekleri mehtap uyanmasın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    feSih bunu yazdı:
    -----------------------------

    gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...


    -----------------------------

     

    ya amk ne biçim adama akıl veriyon.Ağzı kokan mimar dolu.Mimarlık mesleğinde ya cok iyi olucan yada bi bok olamıcan.Mimarlık severek yapabileceğin bir iş sevmeden bok yapamazsın.Sanatsal düşünebilen muakeme yapabilen yaratıcı olan adam mimar olur mecburiyetden mimar olunmaz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    resim çizmeyi çizim yapmayı severDim bir zamanlar. Köye ev yapıcaktık projeyi ben çizmiştim sonra amcam ev yapacak onualrın kinide ben çizdim :D merakıom varda bu ömür boyu kalırmı bilemem :D


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    feSih
    feSih's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    feSih bunu yazdı:
    -----------------------------

    gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...


    -----------------------------

     

    ya amk ne biçim adama akıl veriyon.Ağzı kokan mimar dolu.Mimarlık mesleğinde ya cok iyi olucan yada bi bok olamıcan.Mimarlık severek yapabileceğin bir iş sevmeden bok yapamazsın.Sanatsal düşünebilen muakeme yapabilen yaratıcı olan adam mimar olur mecburiyetden mimar olunmaz.


    -----------------------------

    çok iyi olup olamıycagını nerden biliyorsun bu arkadaşın ? ne kadar yeteneğinin olduğunu bilemezsin bu bölümü okumaya başlamadan,  ne mimarlar var dediğin gibi ağzı kokan ne mimarlar var mecburiyetten tasarım yapan.bırak sevip sevmemeyi adam 2 kazık çakıyor mimari tasarımın babası oluyor.


    aheste çek kürekleri mehtap uyanmasın
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    feSih bunu yazdı:
    -----------------------------

    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    feSih bunu yazdı:
    -----------------------------

    gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...


    -----------------------------

     

    ya amk ne biçim adama akıl veriyon.Ağzı kokan mimar dolu.Mimarlık mesleğinde ya cok iyi olucan yada bi bok olamıcan.Mimarlık severek yapabileceğin bir iş sevmeden bok yapamazsın.Sanatsal düşünebilen muakeme yapabilen yaratıcı olan adam mimar olur mecburiyetden mimar olunmaz.


    -----------------------------

    çok iyi olup olamıycagını nerden biliyorsun bu arkadaşın ? ne kadar yeteneğinin olduğunu bilemezsin bu bölümü okumaya başlamadan,  ne mimarlar var dediğin gibi ağzı kokan ne mimarlar var mecburiyetten tasarım yapan.bırak sevip sevmemeyi adam 2 kazık çakıyor mimari tasarımın babası oluyor.


    -----------------------------

    Genellikle iyi para kazanan mimarların ailesinde ya inşaat işi yapan var yada bir şekilde baglantıları 4.0 ortalama ile mimarlık bitirip iyi bir iş bulamayan mimar arkadaşım var.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    ey iyisi 1 sene daha çalışıp derece yapmak el odtü ye gidiyor oklul bitmeden iş buluyor ben ne derdine düştüm 5 sene şeyimi yırtıp kendimi geliştirceme 1 sene çalışıp tıpa gitsem ( gerçi oradada adamı daha çok belliyorlar) yada odtü boğaziçi felan daha iyi olcak galiba bu gidişte *q mun dünyasına fakir geldik fakir ölcez *q.


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
Toplam Hit: 5577 Toplam Mesaj: 37