Mimarlık Mı Mühendislikmi ?
-
idealsiz gençliğin sebebi sistemden kaynaklanıyor. Hiç bir işi severek yapamıyor ki öğrenciler hep para kaygısı hep iş kaygısı. Sizde haklısınız ne diyelim. Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği itü puanın yetiyorsa para sıçarsın yavrum. Bizim ülkede mezun olur olmaz en az 3000$ garanti maaşla başlayabileceğin 2 bölümden biridir. Diğeride deniş ulaştırma işletme müh. Ama zor yanları çoktur her bünye jkaldırmaz bu mesleği. Ha derrsinki sie lan yok öyle şey mi olur. Biliyozda konuşuyoruz. Çok kişi okudu etrafımda çok kişi okumuş var çok kişi çalışmış var çok kişi okuyan var. Her iki senede bir sınavlarını verirsen ortalama 5. senende 10000$ ayda kazanan biri olabilirsin. Örn: Botaşta gemi pilotu yada başmühendis olmak.
-
mimar olursan inşaat müh. lerden bol bol küfür yersin arkandan :)
-
ilgi alanım:
pcde cs oynamak, kardeşimle kavga etmek, annem iş var deyince pazazra çıkmak, bir kız var başımda tıpı kazandı o onun gönlünü hoş edeceğim diye kafayı sıyırtmak, 185cm boy ve kaslı bir vucut olup senelerdir kavga etmemek, asosyal bir kişilik,
futboldan anmlamam halısaha maçlarını reddetderken önceleri utanırdım lan üni de netcez bakalım ama basket oynarım oda arada
yani bildiğin Allah bunu niye yaratmış ki denecek vasıfsız işsiz güçsüz boş geenin boş kalfası dünyaya zararlı biriyim.
eski oyuncaklarımı bozar yapmaktan hoşlanırdım da bu benim makineyi yapacağım yada mimarlığı yapamayacağım anlamına gelmez.
DrKill: tercihimde oda varda yani lanet olası 22-27 bin aralığında
bilgisayar
makine
elektirk elektronik
mimarlık
imalat
inşaat
Allah belamı versin hepsi var ben ne halt edicem bilmiyorum
edit// pc ile aram iyide ne koddan anlarım ne visyuldan nede si pılastan.
-
formaldehit bunu yazdı:
-----------------------------
ilgi alanım:
pcde cs oynamak, kardeşimle kavga etmek, annem iş var deyince pazazra çıkmak, bir kız var başımda tıpı kazandı o onun gönlünü hoş edeceğim diye kafayı sıyırtmak, 185cm boy ve kaslı bir vucut olup senelerdir kavga etmemek, asosyal bir kişilik,
futboldan anmlamam halısaha maçlarını reddetderken önceleri utanırdım lan üni de netcez bakalım ama basket oynarım oda arada
yani bildiğin Allah bunu niye yaratmış ki denecek vasıfsız işsiz güçsüz boş geenin boş kavgası dünyaya zararlı biriyim.
eski oyuncaklarımı bozar yapmaktan hoşlanırdım da bu benim makineyi yapacağım yada mimarlığı yapamayacağım anlamına gelmez.
DrKill: ptercihimde oda varda yani lanet olası 22-27 bin aralığında
bilgisayar
makine
elektirk elektronik
mimarlık
imalat
inşaat
Allah belamı versin hepsi var ben ne halt edicem bilmiyorum
edit// pc ile aram iyide ne koddan anlarım ne visyuldan nede si pılastan.
-----------------------------Mühendislige girmek için girersen kafayı kırarsın benden söylemesi
-
gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...
-
feSih bunu yazdı:
-----------------------------
gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...
-----------------------------ya amk ne biçim adama akıl veriyon.Ağzı kokan mimar dolu.Mimarlık mesleğinde ya cok iyi olucan yada bi bok olamıcan.Mimarlık severek yapabileceğin bir iş sevmeden bok yapamazsın.Sanatsal düşünebilen muakeme yapabilen yaratıcı olan adam mimar olur mecburiyetden mimar olunmaz.
-
resim çizmeyi çizim yapmayı severDim bir zamanlar. Köye ev yapıcaktık projeyi ben çizmiştim sonra amcam ev yapacak onualrın kinide ben çizdim :D merakıom varda bu ömür boyu kalırmı bilemem :D
-
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
feSih bunu yazdı:
-----------------------------
gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...
-----------------------------ya amk ne biçim adama akıl veriyon.Ağzı kokan mimar dolu.Mimarlık mesleğinde ya cok iyi olucan yada bi bok olamıcan.Mimarlık severek yapabileceğin bir iş sevmeden bok yapamazsın.Sanatsal düşünebilen muakeme yapabilen yaratıcı olan adam mimar olur mecburiyetden mimar olunmaz.
-----------------------------çok iyi olup olamıycagını nerden biliyorsun bu arkadaşın ? ne kadar yeteneğinin olduğunu bilemezsin bu bölümü okumaya başlamadan, ne mimarlar var dediğin gibi ağzı kokan ne mimarlar var mecburiyetten tasarım yapan.bırak sevip sevmemeyi adam 2 kazık çakıyor mimari tasarımın babası oluyor.
-
feSih bunu yazdı:
-----------------------------
u235 bunu yazdı:
-----------------------------
feSih bunu yazdı:
-----------------------------
gir mimarlığa,bozup yapmaktan hoşlanıyormuşsun,para da var.yaz derim...
-----------------------------ya amk ne biçim adama akıl veriyon.Ağzı kokan mimar dolu.Mimarlık mesleğinde ya cok iyi olucan yada bi bok olamıcan.Mimarlık severek yapabileceğin bir iş sevmeden bok yapamazsın.Sanatsal düşünebilen muakeme yapabilen yaratıcı olan adam mimar olur mecburiyetden mimar olunmaz.
-----------------------------çok iyi olup olamıycagını nerden biliyorsun bu arkadaşın ? ne kadar yeteneğinin olduğunu bilemezsin bu bölümü okumaya başlamadan, ne mimarlar var dediğin gibi ağzı kokan ne mimarlar var mecburiyetten tasarım yapan.bırak sevip sevmemeyi adam 2 kazık çakıyor mimari tasarımın babası oluyor.
-----------------------------Genellikle iyi para kazanan mimarların ailesinde ya inşaat işi yapan var yada bir şekilde baglantıları 4.0 ortalama ile mimarlık bitirip iyi bir iş bulamayan mimar arkadaşım var.
-
ey iyisi 1 sene daha çalışıp derece yapmak el odtü ye gidiyor oklul bitmeden iş buluyor ben ne derdine düştüm 5 sene şeyimi yırtıp kendimi geliştirceme 1 sene çalışıp tıpa gitsem ( gerçi oradada adamı daha çok belliyorlar) yada odtü boğaziçi felan daha iyi olcak galiba bu gidişte *q mun dünyasına fakir geldik fakir ölcez *q.
