Mini PC'ler Oyun İçin Kullanışlı Mı?
-
Robinson_Crusoe bunu yazdısamaccc bunu yazdı
pc ler tarihi eser olsada olur . internet cafe çıkması pclerde olur.
illegal koxp vs unutun . 3 gün kasamadan banlanırsınız işi sıkı tutuyorlar. kendniz bişeyler yazmadınız sürece tabi S:
ev cafeye dönmez kasaları üst üste koy bide şu ekran birleştirme şeysinden al tamamdır.
şöyle bişey yapsan
5warrior 1 asas 2 pri
ex pre çeksen .
çarları 83 lwl kassan . maneste şu anda 83 wari en kötü 2000 tl gideri var .
Böyle bir ortam yapmayı düşünüyorum kafa dengi arkadaşlarla oyun oynamak için,
şöyle söylim . 3-4 yıl internet cafede takıldım . cafe bizim sayılırdı. akşam 10 gece 02 arası 3-5 kişi zevkine oyun oynardık.
rahat sigara içebildiğin küfür edebildiğin bağırıp çağırabildiğin bi yerde kafa dengi arkadaşlarla oynanacak herhangi bir oyun orgazm dan keyiflidir.
varsa ortamın hele birde arkadaşların az ağzı laf yapan az piç lerse offfff .
-
samaccc bunu yazdıRobinson_Crusoe bunu yazdısamaccc bunu yazdı
pc ler tarihi eser olsada olur . internet cafe çıkması pclerde olur.
illegal koxp vs unutun . 3 gün kasamadan banlanırsınız işi sıkı tutuyorlar. kendniz bişeyler yazmadınız sürece tabi S:
ev cafeye dönmez kasaları üst üste koy bide şu ekran birleştirme şeysinden al tamamdır.
şöyle bişey yapsan
5warrior 1 asas 2 pri
ex pre çeksen .
çarları 83 lwl kassan . maneste şu anda 83 wari en kötü 2000 tl gideri var .
Böyle bir ortam yapmayı düşünüyorum kafa dengi arkadaşlarla oyun oynamak için,
şöyle söylim . 3-4 yıl internet cafede takıldım . cafe bizim sayılırdı. akşam 10 gece 02 arası 3-5 kişi zevkine oyun oynardık.
rahat sigara içebildiğin küfür edebildiğin bağırıp çağırabildiğin bi yerde kafa dengi arkadaşlarla oynanacak herhangi bir oyun orgazm dan keyiflidir.
varsa ortamın hele birde arkadaşların az ağzı laf yapan az piç lerse offfff .
İstanbulda iseniz bu şekilde bir gaming house kurabiliriz 0 masraf nerdeyse :) oyun gelirleri ile ev kirası yiyecek içecek sigara varsa alkol masrafı herşey çıkacaktır üstüne para kazanabiliriz :)
Hazirandan itibaren ben musaitim :)
