Mirasımı Dağıtıyorum (Torrent Accountlarım)
-
Aman diyim cn'yi torrentten anlayan birine ver. Beginner bir torrent kullanıcısına cn'yi vermeni tavsiye etmem en azından trackerın kalitesini düşürmek istemiyorsan.
-
niko bişi sorcam niye bu kadar torrent sitesine üye olup da hayvani bi arşiv yaptın :P
~1tb olsa anlarımda 8tb niye :D hırs mı yaptın can sıkıntısı mı ?
ayrıca bütün arşivini izledin mı sen?
-
o yüzden divxplanetten birine vericem zaten hocam için rahat olsun
neden bu kadar şey indirdim ? Amacım site açmaktı bir filmin x264 kodeklisinden tutta dvd-r'sine kadar her türlü versiyonunu bulunduran bir site oalcaktı bu nette film arayıpta bulamayan birisi kalmasın diye böyle bir site açmak için bu kadar arşiv biriktirdim arşivin hepsi taibki netten indirdiklerim değil nette olmayan filmlerde mevcut özellikle yeşilçam arşivim 3011 tane filmi satın aldım peki böylesi bir arşivi sadece kendime mi saklayacam artık ?
eee artık orasınıda zaman gösterecek..tekrar geri dönersem eğer hayalimdeki siteyi açmak için dönmüş olurum herhalde..Yok hocam tüm arşivi elbette izlemedim zaten en nadide sayılacak eserlerin altyazısı dahi yok ama siteyi açınca hepsine altyazı falan hazırlıcaktım kişisel çalışmalarımla nabalım kısmet değilmiş artık ama arşivin kabataslak hesapla %70ni izledim diyebilirim.
edit: bu arada nordic-t accountumu es geçmişim harika bir genel trackerdır 0-day,app,movies,games her türlü içerik ve geniş arşiv mevcuttur isteyecek olan olursa aklında bulunsun...
edit2: nordic-t 'te gitti. -
bu trackerlardan torrent çekmek için torrent programının arayüzüne kullanıcı adı şifre girmemiz gerekiyor mu, yoksa torrent dosyasını direk tanıtsak yeter mi?
-
Kullanıcı hesabınla siteye girip torrenti indiriyorsun. Ondan sonra utorrent veya vuze ile ,ki bunlar en tercih edilenler ve de trackerlar tarafından tavsiye edilenler, oradan yüklüyorsun. Ek olarak şifre felan girmene gerek yok. Senin olduğunun anlaşılması için passkey denilen bir olay var. Siteye girip download ettiğin için otomatikman sana passkey atanıyor zaten.
