Mobil Klima Kullanan Varmı?
-
darty.com.tr/e_commerce/Klima/AIRFEL/9000-BTU-MOB-L-KL-MA-p-56437-c-89.htm
bende bu var hayvan gibi soğutuyor.
-
DJ_Alper bunu yazdı
Kiracı olmam sebebiyle mobil klima almayı düşünüyorum DH de 2009-2010 da yapılan yorumlarda dışa doğru bir boru vs den bahsediliyor geçen tekzende airfelinkini gördüm gayet güzel üflfyordu arkasında boru vs yoktu
kafam karıştı kullanan varmı? nasıl çalışıyor
http://www.extraucuzluk.com/urun/buses-series-achb-11b-portatif-hava-sogutucu_175636.aspx?CatId=5662&ref=akakce&v=1.62.7 bununda arkasında boru yok ama iyimi değilmi bilmiyorum kullanan biri varsa fikir verebilir
-
http://www.ufomarketim.com/UrunDetay.aspx?UrunID=173
asi_mali tarafından 25/Haz/13 19:51 tarihinde düzenlenmiştir -
ben şuan kullanıyorum bende aynı kırada oturduğum için aldım farklı aparatlar mevcut boru olmak zorunda ama aparatlar sayesınde camdan bıle dısarı verebılıyorsun ama klıma btu su çok iyi değil yanı kullanacağın oda çok büyükse çok işe yaramaz
-
Palulu bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
Kiracı olmam sebebiyle mobil klima almayı düşünüyorum DH de 2009-2010 da yapılan yorumlarda dışa doğru bir boru vs den bahsediliyor geçen tekzende airfelinkini gördüm gayet güzel üflfyordu arkasında boru vs yoktu
kafam karıştı kullanan varmı? nasıl çalışıyor
http://www.extraucuzluk.com/urun/buses-series-achb-11b-portatif-hava-sogutucu_175636.aspx?CatId=5662&ref=akakce&v=1.62.7 bununda arkasında boru yok ama iyimi değilmi bilmiyorum kullanan biri varsa fikir verebilir
klima değil o bildiğin fan. kapalı kutu fan
-
ben bundan kullanıyorum. ilk resimdekilerden.
klama kadar soğutmasada baya etkili. artısı, heryeri kapatman gerekmiyor. cam pencere açıkkken kullanıyorsun. 16m2 ye kadar soğutma sağlıyor. ben memnunum.
-
Bazılarında iki üfleme, bazılarında tek üfleme bulunuyor(çalışırken ürettiği sıcak havayı tahliye ettiği). bir ince nemi attığı su borusu bulunuyor ben zamanında eski bir iş yerınde damaca koymustum ucuna hiç abartmıyorum 2 günde 5 lt lik rahat doluyordu. Ama bazı sistemlerde de su tahliyesini kendi içinde ki bir hazneye atıyor onlarbiraz daha avantajlı...
En kötüsü bahsedildiği gibi ses sorunu bildiğimiz split klimaların dış ünitesini bu aletler içinde barındırdığı için inanılmaz bir ses potansiyeline sahip bağzı modeller. Alacağın zaman mutlaka yazan ortam db ölçümüne bakan tavsiye ama şöyle bir gerçek var sessiz olanlar genelde pahhalı... -
evimde klima var (sabit klasik klima) ama carptigi icin vantilator kullaniyorum. vantilatoru camin onune koyuyorum disariya dogru ufluyo, klimadan daha serin yapiyo ustelik carpmiyo
-
geçen yaz almıştık. öyle kullandık ama bu yaz yok ortalıklarda. borusu falan vardı. borusuz klima mı olur la?
-
Randıman vermez, gürültü yapar, su tahliyesi sıkıntılı, adam gibi soğutmaz.
Mağazada bakarsın "ooo mis güzel soğutuyo bu bana yeter" dersin. Ancak mağazada zaten hali hazırda diğer klimaların çalıştığını unutmamak gerek.
Eve gelip kurduğunda o performansı vermeyecek.
Klasik duvar tipi al taktır. Montajı izle, taşınacağın vakit kendin yaparsın montajını. Aman aman bişi yok 4 yer askı için 1 yerde tahliye için deliniyor.
Eş-dosttan emanet bi matkapla hepsini halledersin.
