folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mobil Klima Kullanan Varmı?



Mobil Klima Kullanan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    darty.com.tr/e_commerce/Klima/AIRFEL/9000-BTU-MOB-L-KL-MA-p-56437-c-89.htm

    bende bu var hayvan gibi soğutuyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palu!123!alu
    Palulu
    Palulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    Kiracı olmam sebebiyle mobil klima almayı düşünüyorum DH de 2009-2010 da yapılan yorumlarda dışa doğru bir boru vs den bahsediliyor geçen tekzende airfelinkini gördüm gayet güzel üflfyordu arkasında boru vs yoktu

    kafam karıştı kullanan varmı? nasıl çalışıyor

     http://www.extraucuzluk.com/urun/buses-series-achb-11b-portatif-hava-sogutucu_175636.aspx?CatId=5662&ref=akakce&v=1.62.7 bununda arkasında boru yok  ama iyimi değilmi bilmiyorum kullanan biri varsa fikir verebilir


    Beklenen Gün Gelecekse Çekilen Çile Kuıtsaldır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    ben şuan kullanıyorum bende aynı kırada oturduğum için aldım farklı aparatlar mevcut boru olmak zorunda ama aparatlar sayesınde camdan bıle dısarı verebılıyorsun ama klıma btu su çok iyi değil yanı kullanacağın oda çok büyükse çok işe yaramaz


    Hayat bir denklem...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Palulu bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    Kiracı olmam sebebiyle mobil klima almayı düşünüyorum DH de 2009-2010 da yapılan yorumlarda dışa doğru bir boru vs den bahsediliyor geçen tekzende airfelinkini gördüm gayet güzel üflfyordu arkasında boru vs yoktu

    kafam karıştı kullanan varmı? nasıl çalışıyor

     http://www.extraucuzluk.com/urun/buses-series-achb-11b-portatif-hava-sogutucu_175636.aspx?CatId=5662&ref=akakce&v=1.62.7 bununda arkasında boru yok  ama iyimi değilmi bilmiyorum kullanan biri varsa fikir verebilir

    klima değil o bildiğin fan. kapalı kutu fan

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    http://www.google.com.tr/search?q=honeywell+so%C4%9Futucu&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.Yms&biw=1280&bih=661&um=1&ie=UTF-8&hl=tr&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tLnJUZ3ZMcm2PYvjgbgH#facrc=_&imgrc=HMGG-0kPg5ZRoM%3A%3BuZeUcUADFy57yM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.iranhvacr.com%252Fimages%252FUserFiles%252Fpictures%252FHoneywell_AirCooler_1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.iranhvacr.com%252FPage.aspx%253Fid%253D28%3B640%3B640

     

    ben bundan kullanıyorum. ilk resimdekilerden.

    klama kadar soğutmasada baya etkili. artısı, heryeri kapatman gerekmiyor. cam pencere açıkkken kullanıyorsun. 16m2 ye kadar soğutma sağlıyor. ben memnunum.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xyzavp
    xyzavp's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2013
    Erkek

    Bazılarında iki üfleme, bazılarında tek üfleme bulunuyor(çalışırken ürettiği sıcak havayı tahliye ettiği). bir ince nemi attığı su borusu bulunuyor ben zamanında eski bir iş yerınde damaca koymustum ucuna hiç abartmıyorum 2 günde 5 lt lik rahat doluyordu. Ama bazı sistemlerde de su tahliyesini kendi içinde ki bir hazneye atıyor onlarbiraz daha avantajlı...


    En kötüsü bahsedildiği gibi ses sorunu bildiğimiz split klimaların dış ünitesini bu aletler içinde barındırdığı için inanılmaz bir ses potansiyeline sahip bağzı modeller. Alacağın zaman mutlaka yazan ortam db ölçümüne bakan tavsiye ama şöyle bir gerçek var sessiz olanlar genelde pahhalı...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    evimde klima var (sabit klasik klima) ama carptigi icin vantilator kullaniyorum. vantilatoru camin onune koyuyorum disariya dogru ufluyo, klimadan daha serin yapiyo ustelik carpmiyo


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    geçen yaz almıştık. öyle kullandık ama bu yaz yok ortalıklarda. borusu falan vardı. borusuz klima mı olur la?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Randıman vermez, gürültü yapar, su tahliyesi sıkıntılı, adam gibi soğutmaz.

    Mağazada bakarsın "ooo mis güzel soğutuyo bu bana yeter" dersin. Ancak mağazada zaten hali hazırda diğer klimaların çalıştığını unutmamak gerek.

    Eve gelip kurduğunda o performansı vermeyecek.

    Klasik duvar tipi al taktır. Montajı izle, taşınacağın vakit kendin yaparsın montajını. Aman aman bişi yok 4 yer askı için 1 yerde tahliye için deliniyor.

    Eş-dosttan emanet bi matkapla hepsini halledersin.


    Solak Cerrah
Toplam Hit: 3334 Toplam Mesaj: 21