Mobilya Boyama/Mobilyaci Var Mi?
-
DracuLax bunu yazdınoname bunu yazdı
sen boyatmayı kafaya koymuşsun zaten. kolonyayla bir dene olmazsa yine boyatırsın.
ben de çok leke temizledim kolonya yakarak.
müridlere kulak ver.
videoya çek hattâ :d
ama elini korkak alıştır. azar azar yak.
Kardesım kafama koymadım lakın mecburen ben becerme sansım yok :) bu arada cok uzun zaman uzerınden zaman gectıgı ıcın ımkansızlasıyor anlık olsa belkı yaparız bıseyler ama olmuyor.
Cok fark etmiyor ya yillarin izini alip goturmustu kolonya ilk denememde. Korkacak bi sey yok zaten cocukken elimize dokup yakiyoduk kolonyayi nolacak uflersin soner aninda.
-
DracuLax bunu yazdıfuturist bunu yazdı
16 bın ıstedı bugun sordum bırıne.
1000 kagada ragzıyı acıkcası degerı olmasa sıktır ederımde eyvallah kardesım.
16 bin liraya 5 sene masasız yaşarım
-
Piyasada ham bir şeyi boyatmanın MT kare fiyatı 1000 tl civarı senin masan kaç mt kareki 16 bin istemişler istanbuldaysan git bir tane mobilya sanayi sitesine 5 bin tl ye felan boyarlar tahminim
