Mobogenie - Her Şey Bedava ?
-
Resmi sitesinden indirebilirsin.
-
Blackmart bok yesin bu daha hızlı :D
-
bi ara pcye tele her boka yüklettiriodu kendini bu la
-
mkyb bunu yazdı
Resmi sitesinden indirebilirsin.
Amacım programı kullanmak değil mürit playstoreda var demiş ama google buna kesinlikle izin vermez zaten ben bulamadım.
Hani link istiyorum ki benim mi gözümden kaçtı acaba diye.
-
RotKerim bunu yazdımkyb bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
Blackmart gibi bisey mi
Evet ama onun daha görseli ve hızlısı. Üstelik Türkçe.
o değil de şimdi düşündüm playstora da var bu uygulama bedava veriyosa nasıl play store da olabiliyor engelemez mi?
abi şöyle bir şey vardı ben indirdiğimde,
play store a girmek için uygulamanın normal versiyonunu koymuşlar. Bu haliyle hiç bir şey ifade etmiyordu. Yani sen uygulamayı indir dediğinde yine playstore a yönlendiriyordu. Ama seçeneklerinde full versiyona ücretsiz yükelt diye bir seçenek vardı. Bu seçenek ile kendi sitesinden kendi apksını indirterek programlara ücretsiz eriştiriyordu. Böyle yaparak gizleniyorlar sanırım google amcadan
-
sLeymN bunu yazdıRotKerim bunu yazdımkyb bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
Blackmart gibi bisey mi
Evet ama onun daha görseli ve hızlısı. Üstelik Türkçe.
o değil de şimdi düşündüm playstora da var bu uygulama bedava veriyosa nasıl play store da olabiliyor engelemez mi?
abi şöyle bir şey vardı ben indirdiğimde,
play store a girmek için uygulamanın normal versiyonunu koymuşlar. Bu haliyle hiç bir şey ifade etmiyordu. Yani sen uygulamayı indir dediğinde yine playstore a yönlendiriyordu. Ama seçeneklerinde full versiyona ücretsiz yükelt diye bir seçenek vardı. Bu seçenek ile kendi sitesinden kendi apksını indirterek programlara ücretsiz eriştiriyordu. Böyle yaparak gizleniyorlar sanırım google amcadan
eğer sülonun dediği gibiyse normal versiyonuda gitmiş şuan
-
Adamlar tek tek tum yazilimlarin full surumlerini nerden bulmuslar. Acaba baska yollari mi var
-
aksata bunu yazdı
Adamlar tek tek tum yazilimlarin full surumlerini nerden bulmuslar. Acaba baska yollari mi var
Demin GTA 3'ü çektim. Açılışta apkmania.co reklamıyla açıldı. Sanırım warez platformlardan çekip kendi sunucularına yüklüyorlar. Ayrıca sahte uygulamalarda var dikkat edin zaten boyutlarından anlaşılıyor oyun olmadığı.
-
mustafa bugun benim 520 yi samsung trend plus ile değiştirdim.
sabahtan beri 2 gb dosya indirdim hala rootlayamadım. . ahanda up olsun.
-
zalimadam bunu yazdı
mustafa bugun benim 520 yi samsung trend plus ile değiştirdim.
sabahtan beri 2 gb dosya indirdim hala rootlayamadım. . ahanda up olsun.
Android'in özgür dünyasına hoşgeldin. ☺
