Mobogenie - Her Şey Bedava ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    Odin3 v3.07.exe yi indirmem gerekiyormuş şimdi rotladım çok şükür.

    aslında bir rom çakasım var zavallıya ama bu devirde trend plus romu kalmamıştır.

    işin açıkçası biraz kasıyor şuan dandik uygulamaları kaldırdım ama andoid olsun taştan olsun.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    Odin3 v3.07.exe yi indirmem gerekiyormuş şimdi rotladım çok şükür.

    aslında bir rom çakasım var zavallıya ama bu devirde trend plus romu kalmamıştır.

    işin açıkçası biraz kasıyor şuan dandik uygulamaları kaldırdım ama andoid olsun taştan olsun.

    Vardır illaki ya. Ben sırf elimde patlamasın diye Xperia S ile devam ediyorum. 3 günde bi brick oluyor :D Ama birşeylerle uğraşması ayrı bi zevk :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
    Mobogenie kadar olmasa da Free Store de iyidir

    .. you only have you ..
Toplam Hit: 2749 Toplam Mesaj: 24