Mobogenie - Her Şey Bedava ?
-
Odin3 v3.07.exe yi indirmem gerekiyormuş şimdi rotladım çok şükür.
aslında bir rom çakasım var zavallıya ama bu devirde trend plus romu kalmamıştır.
işin açıkçası biraz kasıyor şuan dandik uygulamaları kaldırdım ama andoid olsun taştan olsun.
-
zalimadam bunu yazdı
Odin3 v3.07.exe yi indirmem gerekiyormuş şimdi rotladım çok şükür.
aslında bir rom çakasım var zavallıya ama bu devirde trend plus romu kalmamıştır.
işin açıkçası biraz kasıyor şuan dandik uygulamaları kaldırdım ama andoid olsun taştan olsun.
Vardır illaki ya. Ben sırf elimde patlamasın diye Xperia S ile devam ediyorum. 3 günde bi brick oluyor :D Ama birşeylerle uğraşması ayrı bi zevk :D
-
Mobogenie kadar olmasa da Free Store de iyidir
Toplam Hit: 2749 Toplam Mesaj: 24
