Modem Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo
    Olgunisik bunu yazdı

    Telefonu yada dizüstü bilgisayarı yani kablosuz bağlandığın cihazı al modemle aynı odaya git ve hızı ölç. Eğer yine 16mb den az ise modemde sıkıntı vardır. Yok değilse evde/etrafta güçlü başka bir kablosuz cihaz var veya evin duvarları çok fazla sinyal emiyor. Modemde değil ama ya modemin olduğu yer, anteni çok sıkıntılı manyetik olarak ölü biryerde yada kanalı değiştir.

    Wi-fi ayarlarına bakarmısın. Kablosuz ağ ayarların doğru olmayabilir. 11n ve 40 mhz (yada auto) da anten gücünü en üst seviye ye ayarla. 11b seçili olabilir.  

    şu an işteyim akşama uygulucam dediklerini hocam

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    20/40 mhz dual kanalı 20 mhz'ye çek hocam. Kanalıda sakin bi kanala çek


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    kanalların doluluk oranını gösteren android uygulamaları vardı. Bak istersen ona göre seçersin.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo
    PathfindeR00 bunu yazdı

    kanalların doluluk oranını gösteren android uygulamaları vardı. Bak istersen ona göre seçersin.

    valla adını bulsaydım iyiydi :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo

    sonuç olarak modem 1. kanalda 2 mb çekiyodu kanal ayarını 13 e çektim ayrıca 20 mhz yi 20/40 mhz otomatiğe aldım 16 mbitlik netim 13(ortalama) e yükseldi. memnunun . arkadaşlar sağolsun

Toplam Hit: 1460 Toplam Mesaj: 16
modem