folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Modem Üzerinden Yazıcı Kullanmak İstiyorum



Modem Üzerinden Yazıcı Kullanmak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    curucafa
    curucafa's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek

    Fiyatını hatırlamıyorum ama Usb 2.0 Network Server alıp bunu istediğin usb bağlantılı yazıcıya takıp network üzerinden ip vererek local ağında çalıştırabilirsin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    superonline pirelli kullanıyorum, HP Laserjetin ethernet çıkışını modeme bağladım, zaten driver yüklüydü, yeni aygıt ekle dedim, üstteki yerel ağ sistemini işaretleyip ileri ileri diyerek kurdum, boşuna wifili makine almaıyn yazıktır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    modemin içinden yazıcı için ip adresi vereceksin. her makine aynı isimde ağa bağlı olacak örneğin workgroup ip bloğu aynı olacak. yazıcı ekle diyeceksin ip ile ekleyeceksin. sonra model soracak modeli vereceksin yoksa cd sini takıp devam edeceksin. öyle bişeydi.


    pm den team ver yapayım 20 dk boş zamanım var.

    RETRET tarafından 15/Oca/14 20:34 tarihinde düzenlenmiştir

    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 3351 Toplam Mesaj: 14