

Modifiyeli Windows 7 X86 ( İstek )
-
başlık biraz ilginç oldu (modifiyeli şahin arıyorum gibi) :D
bu sabah kickasste şöyle bir windowsa rastladım:
nedir ne değildir diye araştırırken ekran görüntülerine baktım çok hoşuma gitti. içinde photoshoptan tut tuneup utilitiese kadar her türlü format sonrası program var. sisteme birkaç eklenti entegre etmişler anladığım kadarıyla, bildiğin denetim masası gibi açıp menüden istediğin programı yüklüyorsun. teması da çok hoş..
bunu indiriyorum. 32&64 bit iki ayrı sistem kullandığım için bana bir de bunun 32 bit versiyonu veya buna benzer modifiyeli, programlı, ek özellikli, temalı windows7 32 bit versiyonu lazım. bildiğiniz, gördüğünüz, duyduğunuz, önerebileceğiniz güvenilir birşey var mı ?
-
tnctr.com da zilyontanesine ulaşabilirsin.
-
HoLyCat bunu yazdı
tnctr.com da zilyontanesine ulaşabilirsin.
hocam ben de çok buldum ama öneri istiyorum sizlerden..
-
BeyinAdam bunu yazdıHoLyCat bunu yazdı
tnctr.com da zilyontanesine ulaşabilirsin.
hocam ben de çok buldum ama öneri istiyorum sizlerden..
http://www.tnctr.com/topic/224418-windows-7-sp1-ultimate-x64-haziran-guncel-goersel/
Hocam ben bunu 3 ay boyunca kullandım, en ufak bir sorun yaşamadım.
Görselli olmasına rağmen, ram tüketimi az.
-
Hocam o modifiyeli sistemlerin içinde ne olduğu belli değil. Yapanlarda içine kendi botnetlerini dayıyorlar zaten. Ben özellikle el değmemişini arıyorum checksum'a bakıyorum vs. Yükledikten sonra bilgilerinin çalınması, zombi olarka kullanılman, sistemin birsürü sebebini anlayamayacağın hatalar vermesi vs. bir ton saçma sapan şeyle karşılaşırsın. Orjinal bi sistem bul sha1 hash'ına falan bak yükle, gereksiz servisleri hizmetleri sen kapat.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Hocam o modifiyeli sistemlerin içinde ne olduğu belli değil. Yapanlarda içine kendi botnetlerini dayıyorlar zaten. Ben özellikle el değmemişini arıyorum checksum'a bakıyorum vs. Yükledikten sonra bilgilerinin çalınması, zombi olarka kullanılman, sistemin birsürü sebebini anlayamayacağın hatalar vermesi vs. bir ton saçma sapan şeyle karşılaşırsın. Orjinal bi sistem bul sha1 hash'ına falan bak yükle, gereksiz servisleri hizmetleri sen kapat.
+1
-
modifiye sisteme hic bir zaman guvenme :)
orjinal oynanmamıs win7 kur gereksiz calısan bütün servisleri durdur (Hızda buyuk artıs saglar)
ustura tarafından 14/Oca/14 15:18 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam onlarla kasicagina ve bilgisayarina hertürlü zararli seyi sokucagina normal windows kur sonra ninite.com sitesine gir hangi porgramlari istiyorsan topluca kursun kursun.
-
valla ne diyim güzel öneriler gelmiş. bu gereksiz sistem zımbırtıları falan otomatik kapalı geliyor diye oynanmış kullanayım diyordum. çünkü ben o servislerin hepsini bilmiyorum tek tek elle kapatamam diye.. ama kullanmam haklısınız botnet olup olmadığını bilemem durduk yere rusların zombisi olmayalım.
ayrıca ninite.com şahaneymiş hocam. sağolasın..
-
windows 7 de hizmetleri düzenlemek için,şu tablodan yararlanabilirsin
http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-servisler-konfigurasyonu.html
-
akustikelektrik bunu yazdı
windows 7 de hizmetleri düzenlemek için,şu tablodan yararlanabilirsin
http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-servisler-konfigurasyonu.html
teşekkürler hocam :)