Modifiyeli Windows 7 X86 ( İstek )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    başlık biraz ilginç oldu (modifiyeli şahin arıyorum gibi) :D

    bu sabah kickasste şöyle bir windowsa rastladım:

    http://kickass.to/windows-black-7-platinum-x64-new-updates-included-only-by-the-rain-hkrg-t8545078.html

     

    nedir ne değildir diye araştırırken ekran görüntülerine baktım çok hoşuma gitti. içinde photoshoptan tut tuneup utilitiese kadar her türlü format sonrası program var. sisteme birkaç eklenti entegre etmişler anladığım kadarıyla, bildiğin denetim masası gibi açıp menüden istediğin programı yüklüyorsun. teması da çok hoş..

     

    bunu indiriyorum.   32&64 bit iki ayrı sistem kullandığım için bana bir de bunun 32 bit versiyonu veya buna benzer  modifiyeli, programlı, ek özellikli, temalı windows7 32 bit versiyonu lazım. bildiğiniz, gördüğünüz, duyduğunuz, önerebileceğiniz güvenilir birşey var mı ?


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    tnctr.com da zilyontanesine ulaşabilirsin.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    tnctr.com da zilyontanesine ulaşabilirsin.

    hocam ben de çok buldum ama öneri istiyorum sizlerden..


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    tnctr.com da zilyontanesine ulaşabilirsin.

    hocam ben de çok buldum ama öneri istiyorum sizlerden..

    http://www.tnctr.com/topic/224418-windows-7-sp1-ultimate-x64-haziran-guncel-goersel/

    Hocam ben bunu 3 ay boyunca kullandım, en ufak bir sorun yaşamadım.

    Görselli olmasına rağmen, ram tüketimi az.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam o modifiyeli sistemlerin içinde ne olduğu belli değil. Yapanlarda içine kendi botnetlerini dayıyorlar zaten. Ben özellikle el değmemişini arıyorum checksum'a bakıyorum vs. Yükledikten sonra bilgilerinin çalınması, zombi olarka kullanılman, sistemin birsürü sebebini anlayamayacağın hatalar vermesi vs. bir ton saçma sapan şeyle karşılaşırsın. Orjinal bi sistem bul sha1 hash'ına falan bak yükle, gereksiz servisleri hizmetleri sen kapat.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akustikelektrik
    akustikelektrik's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2013
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Hocam o modifiyeli sistemlerin içinde ne olduğu belli değil. Yapanlarda içine kendi botnetlerini dayıyorlar zaten. Ben özellikle el değmemişini arıyorum checksum'a bakıyorum vs. Yükledikten sonra bilgilerinin çalınması, zombi olarka kullanılman, sistemin birsürü sebebini anlayamayacağın hatalar vermesi vs. bir ton saçma sapan şeyle karşılaşırsın. Orjinal bi sistem bul sha1 hash'ına falan bak yükle, gereksiz servisleri hizmetleri sen kapat.

    +1

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ustura
    ustura's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    modifiye sisteme hic bir zaman guvenme :)

    orjinal oynanmamıs win7 kur gereksiz calısan bütün servisleri durdur (Hızda buyuk artıs saglar)

     

    ustura tarafından 14/Oca/14 15:18 tarihinde düzenlenmiştir

    itsin oglum sen adam degilsin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paduwan
    paduwan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hocam onlarla kasicagina ve bilgisayarina hertürlü zararli seyi sokucagina normal windows kur sonra ninite.com sitesine gir hangi porgramlari istiyorsan topluca kursun kursun. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    valla ne diyim güzel öneriler gelmiş. bu gereksiz sistem zımbırtıları falan otomatik kapalı geliyor diye oynanmış kullanayım diyordum. çünkü ben o servislerin hepsini bilmiyorum tek tek elle kapatamam diye.. ama kullanmam haklısınız botnet olup olmadığını bilemem durduk yere rusların zombisi olmayalım.

    ayrıca ninite.com şahaneymiş hocam. sağolasın..


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akustikelektrik
    akustikelektrik's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2013
    Erkek

    windows 7 de hizmetleri düzenlemek için,şu tablodan yararlanabilirsin

    http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-servisler-konfigurasyonu.html

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    akustikelektrik bunu yazdı

    windows 7 de hizmetleri düzenlemek için,şu tablodan yararlanabilirsin

    http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-servisler-konfigurasyonu.html

    teşekkürler hocam :)


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
Toplam Hit: 4045 Toplam Mesaj: 16