Monitörden Elektrik Çarptı?
-
Nası iş bu yaw yanımdaki pencerenin demir kısmına+monitöre dokunca çarpıyo.Nedendir bu yaw.Düzeltemez miyiz?
Buda kontrol kalemiyle çektiğim resimler.Cam kısmına bi değdiriom yanıyo ışık :S
Bu arada monitör 107T5 philips
-
topraklama olmayabilir ayaanı böle taşa basarak şey yap çarpar sora böle halıya basta elle çarpmaz yada tam tersi :d
-
cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
topraklama olmayabilir ayaanı böle taşa basarak şey yap çarpar sora böle halıya basta elle çarpmaz yada tam tersi :d
-----------------------------Eet pencerenin o demir kısmını tutup sora monitöre dokununca cızz:D.Ama nasıl düzeltebilirim tehlike altındayım:D
Not:Ayaklarım halıya basarken çarpmıo başka fantaziler denemedim denemekte istemiorum :D:D:D:D
-
kullandığın kabloların topraklaması warmı bak warsa bozuk olabilir yada evdeki sistem topraklamalımı diil se bi kablo çekip toprağa göm
-
çoğu yeni monitörlerde var bu
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
çoğu yeni monitörlerde var bu
-----------------------------
Dikkat et, monitör baya eski. Pentium 3 döneminden kalmışa benziyor. Aybı ekrandan akrabamda da vardı ve aynı sorunla. -
ya dediğim gibi topraklama yoktur ben öle çamaşır makinesinin üstünde tost yapıodum elim tost makinesindeyken ayaam çamaşırmakinesine bi deydi taklı atıodum havada
tost makinesi çamaşır makinesinin üstünde ne arıyo die sormayın uzun hikaye :D
-
Eet eski bi monitör o topraklama kablosuna bi bakayım.Fiş eski ondan olabilir.
Bu arada kasanın iç demir kısmınada baktım ordada ışık yanıo heryerde kaçak var yaw:S
-
canerator bunu yazdı:
-----------------------------Eet eski bi monitör o topraklama kablosuna bi bakayım.Fiş eski ondan olabilir.
Bu arada kasanın iç demir kısmınada baktım ordada ışık yanıo heryerde kaçak var yaw:S
-----------------------------
monitörle kasa nın fişleri aynı ara kabloya bağlı demi ? büyük ihtimal o ara kabloda topraklama yok yada fişi taktığın prizde -
bizim eniştenin monitörde öle yapıodu bigün eve geldik baktık enişteyi monitör çarpmış sizlere ömür
sen en iyisi yeni bi monitör al lcd şöle ucuzundan :) ya da tamir e götür :S
-
ett munıtorden kaynaklanan bısey ıc devrelerden bırı oluyo ve bu neden oluyodu galıba bende 2 tane war bırı carpıyo dıgerı carpmıyo :D o neden le entegrelerden bırının gecmıs ve onun sebeb oldugunu sanıyorum artık monıtoru kullanmadıgım ıcın baktırmadımda :P
