folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Monster Laptop Servisi?



Monster Laptop Servisi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar, laptop almayı düşünüyorum, büyük ihtimalle monster alacağım fakat arıza falan olursa bunların servisi, yani müşteriyi sıkıntıya sokmadan değişim, tamir vs. durumları nasıl?

    Tabi bir de genel olarak bu marka hakkında yorumlarınızı alayım? Fiyatların tuzluluğunun hakkını veriyor diye okudum ama hiç deneme şansım olmadı. Kullananlar yorumlarını yazarsa sevinirim.

     


    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Laptopta teknik servis konusunda Dell'i çok övüyorlar.Eve kadar geliip evde tamir ediyormuş adamlar.Ama hiç o markayı kullanmadım.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Bende monster düşünüyorum,çok güzel kampanyaları var.

    Laptoplar gayet kaliteli,zaten donanımhaberde altında bi bokluk arıyorlar,bu fiyata olmaz falan diye.

    Adamlarda firma olarak açıklama yaptılar bu fiyata nasıl ürettiklerine dair.

    Fİrmaların garantileri birbirine yakın oluyo zaten bi durum oldumu tüketiciye kitliyorlar fiyatı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Bende monster düşünüyorum,çok güzel kampanyaları var.

    Laptoplar gayet kaliteli,zaten donanımhaberde altında bi bokluk arıyorlar,bu fiyata olmaz falan diye.

    Adamlarda firma olarak açıklama yaptılar bu fiyata nasıl ürettiklerine dair.

    Fİrmaların garantileri birbirine yakın oluyo zaten bi durum oldumu tüketiciye kitliyorlar fiyatı.

     

    Ben özellikler kuvvetli olmasına rağmen fiyatları tuzlu olarak kabul ediyorum velakin öyle parça parça araştırınca normalden ucuz olduğu mu ortaya çıkıyormuş?


    enjoy i'm vaccinated
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Monster markalı dizüstü bilgisayarlarda kullanılan malzeme konusunda birkaç kötü yorum okuduğumu hatırlıyorum. Bir süre sonra dökülüyor muymuş neymiş, tam hatırlamıyorum. Yine de sizi kötü yönlendirmek istemiyorum elbette, ancak internetteki çeşitli forumlardan almadan evvel bu konuyu araştırmanızı tavsiye ederim.

    Bir de, almayı düşündüğünüz bilgisayarın linki varsa paylaşın ki bilgisayar hakkında yorum yaparak yardımcı olmaya çalışırız.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Monster markalı dizüstü bilgisayarlarda kullanılan malzeme konusunda birkaç kötü yorum okuduğumu hatırlıyorum. Bir süre sonra dökülüyor muymuş neymiş, tam hatırlamıyorum. Yine de sizi kötü yönlendirmek istemiyorum elbette, ancak internetteki çeşitli forumlardan almadan evvel bu konuyu araştırmanızı tavsiye ederim.

    Bir de, almayı düşündüğünüz bilgisayarın linki varsa paylaşın ki bilgisayar hakkında yorum yaparak yardımcı olmaya çalışırız.

     

    Şu hocam:  http://www.monsternotebook.com.tr/P170EM-GTX670M-MONSTER%C2%AE-Q63P170EM-GB32-439491.html

     

    Fakat sınırlı sayıdaymış, acelem yok, ben tam karar verene kadar tükenir sanırım :) 

    Marka hakkında diğer forumları zaten okuyorum da tbt'nin yorumu da önemli tabi.

    Fatih tarafından 23/Mar/13 18:21 tarihinde düzenlenmiştir

    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Monster hakkında okuduğum kötü yorumlar hep teslimatın gecikmesiyle ilgili(ön ödeme yapıp 3-4 ay sonra laptop alınıyor baya ucuza geliyor)

    Ama gecikme süresindede günlük 6 lira ödeniyormuş.

    Senin baktığın modelse hemen teslim,yani ürün ellerinde var senin için sıkıntı çıkmaz bu konuda hocam.

    Teknik destek olarakta baya ilgili deniyor şimdi baktım yorumlara.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam marka hakkında bir yorum yapamıyorum, etrafımda Monster markalı ürün kullanan biri görmediğim için kalite konusunu es geçiyorum.

    Diğer taraftan, bilgisayarın özellikleri iyi. Kendi dizüstü bilgisayarım ile aşağı yukarı aynı özelliklere sahip.

    Aklıma takılan sadece birkaç husus var. Ben dizüstü bilgisayarımı alırken SSD'li modeli almak istemedim, çünkü mevcut SSD teknolojisine güvenmiyorum. Dahası, bilgisayarımı çoğunlukla uyku modunda kullandığım ve nadir zamanlar yeniden başlattığım için ve bilgisayarımda iki adet 7200 rpm HDD olduğundan kişisel dosyalarımın hepsini (Windows'un Kullanıcı Dosyaları'ndan kullandıklarım dahil) 2. HDD'ye attığım için bana SSD'nin bir getirisi yok. Ama siz istiyorsanız tercih edebilirsiniz elbette.

    Ekran 1920x1080 çözünürlük sunuyor, ancak sanırım monitörü 3D değil. Almışken 3D destekli olsun diye düşünmüyorsanız sorun yok. Gerçi bende Stereoscopic 3D var da ne oluyor, çok nadir kullanıyorum :) Gözlüğü çoğunlukla kutusunda duruyor :)

    Ekran kartı benimkiyle aynı. Dolayısıyla herhangi bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Ben bu ekran kartı ile Crysis 2'nin bütün ek görüntü özelliklerini indirip aktif etmiş hali ile 3D olarak en yüksek çözünürlükte sorunsuz oynadım. Başka yoruma gerek yok sanırım.

    RAM'leri de oldukça iyi, ancak ben 2x8GB yerine 4x4GB olmasını tercih ederdim. Yine de sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.

    Aydınlatmalı klavye olması gerçekten çok iyi. Ben ilk kez şu an kullandığım bilgisayarımda tanıştım ve şimdi diğer klavyelerde yazı yazında garip geliyor :) Gerçi bu bilgisayarda yazılımla renklendirilebiliyor sanırım, bendeki düz beyaz. Gerçi renklendirilseydi bile beyaz kullanırdım :P

    Bence en önemlisi, çift fanlı bir kasaya sahip olması. Kendi bilgisayarımda da aynı özellik olmasından ötürü konuşuyorum, diğer bilgisayarlar ile arasındaki farkı kesinlikle hissedeceksiniz.

    Sonuç olarak, bilgisayarın genel özellikleri çok iyi. Ama dediğim gibi, nasıl bir malzeme ile geleceğiniz bilemiyorum. Dahası, fiyat olarak da özelliklerine nazaran ucuz sayılmaz bence.

    Fiyat ve özellik karşılaştırması adına kendi bilgisayarımın linkini de vereyim. Kendiniz yorumlamak isteyebilirsiniz.

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/g-series-g75vw-ds73-3d-asus-dunyasi-fiyatlari-kampanyali-laptoplar-en-ucuz-dizustu-bilgisayar-modelleri-firsatlari-notebook-taksit-avantajlari,35326.html


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    @Fatih bu yaza dogru bende alıcam laptop bende bu siteyi kampanyaları takip ediyorum sürekli ayrıca vatandada güzel ürünler geliyor bazen çok uygun fiyata sende yaza dogru almayı düşünüyosan almadan haber et bana bende aynı şekil sana haber veririm :)


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    RaNGeR, bilgiler için teşekkürler hocam.

     

    GUS, ben en geç o zaman alacağım, bu ay içinde de alabilirim mayısta da haziranda da, karar verdiğimde haber ederim.


    enjoy i'm vaccinated
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Monster = Casper

    Herkes Monster ile Alienware i karıştırıyor, Alienware, Dell'in ürünüdür ve Apple kadar olmasa da Sony Vaio lar kadar kalitelidir, en azından o ayarda bir markadır, Monster ise çinde 3. sınıf kaliteyle üretilen Casper ürünlerinden farksızdır.

    Servisini bilmiyorum ama şimdiye kadar hiç "iyi" bir yorum duymadım.


    Ehl-i Byte
Toplam Hit: 2097 Toplam Mesaj: 16