Motor Alırken Neye Dikkat Etmeli?//Acil
-
2.el 2011 veya 2012 odel cbr 125rr almayı kafaya koydum. Şimdi ikinci el alırken nelere dikkat etmek lazım en ufak bir bilgim yok.
Bilgi sahibi muritler deneyimlerini ve bildiklerini anlatırsa sevinirim.
Ek olarak: Anlayan ve gelebilen biri bugün veya yarın Akasyada bir sartıcı var. Yemek ve yol masrafları benden.
Kask ve Aksesuar satan site veya tanidiklari yonlendirirseniz sevinirim.
@Mod: Konuları doğru kategorilere açmaya özen gösterelim
-
Abs’siz moto alma ...
-
McM bunu yazdı
Abs’siz moto alma ...
Baslangic motoru olucak zaten ama ABS kismina bakmadim
-
McM bunu yazdı
Abs’siz moto alma ...
+1
-
Tam tersi. Ilk motorunsa absli motor alma.
Ne yaparsan yap ama hem elektronikten hemde motordan anlayan bir ustaya göster.
Cbr 125 ile alakali dikkat edilecek noktalar icin mavii ye pm atarsan yardimci olur
-
Cbr 250 almanı tavsiye ederim çünkü çok kısa süre sonra yetersiz gelecektir sana.. eğer ehliyetten dolayı 125 almayı düşünüyorsan bildiğim kadarı ile ilk ehliyetle kWdan dolayı bunu da kullanamazsın.. sahibinden linki vs varsa daha detaylı yorum yapmaya çalışırım sezon bitiyor artık fiyatlar düşmeye başladı çok para vermemeye bak..
kafa karenajını salla, ön çamurluk ve kuyruk salla kaza varsa bunlar genelde hareket eder, ses yapar. Km orijinal mi emin olmak için servisle görüş derim. Yıllık 3 bin km’den az yapmış bu tarz motorlar genelde km düşmüş oluyor. Elcik, pegler, manetler bakarsın sürtünme var mı..
genelde motorlar olduğu yerde! Düşmüş olur ne hikmetse :) eğer elcik, peg, manette sürtünme varsa emin ol ki yalan söylüyordur. Şase ve motor numarasını ruhsattan özellikle kontrol et ya da tüvturk randevu alıp ücretsiz tespit muayenesi yaptırabilirsin çalıntı ya da değişik şase olmasın başın ağrır.. numaralarda oynama, tahribat varsa uzak dur.
Boyaya dikkat et genelde boyayıp kazasız derler hasar kaydına, servis kayıtlarına baktır derim.. motoru yavaşça adam sürsün arkadan bak tekerler düz mü gidiyor motor 8 mi çiziyor. Zincir dişli kontrol et.
şu anda aklıma gelenler bunlar soracağın şeyler olursa elimden geldiğinde yazarım..
-
ayaklıklara bak çok eski yıpranmış mı aynı şekilde elciklerede bak çok mu yıpranmş değiştirmişmi.
debriyajını kontrol et genelde tek teker yaparken debriyaja asılırlar. debriyajda gereginden boşluk vs olabilir bu sıkıntıdır.
zincir ve dişlileri kontrol et kesinlikle.
frenleri kontrol et özellikle de disk i çok çizmiş mi diski çok yemiş mi eğer çok yedi ise disk takım olarak 400 tl civarı masrafını yükseltir.
yan grenajları kontrol et. ayrıca artçı için ayak peg lerine bak yıpranma yanlarında çizik varmı.
genelde durdupu yerde düşüyor bu meretler bi bak bakalım. satıcı tur atmana izin veriyor mu agresif tavırlı mı
adam akıllı motorcu kullandırır. yada seni arkasına alıp baktırır. kurcalamana izin vermiyosa sıkıntı.
ayrıca anadolu yakasındayım akasya awm ise yakın bana beraber bi bakarız.
max speed 151 km dir çok zorlanmış mı işte ses vs bakman lazım
bbaşıma geldi düşürülmüş km li motoru verdi bana şimdi mahkeme vs ugrasıyorum hocam sıkıntı büyük
-
Emeginize saglik hocam tesekkurler
bamboocha bunu yazdıayaklıklara bak çok eski yıpranmış mı aynı şekilde elciklerede bak çok mu yıpranmş değiştirmişmi.
debriyajını kontrol et genelde tek teker yaparken debriyaja asılırlar. debriyajda gereginden boşluk vs olabilir bu sıkıntıdır.
zincir ve dişlileri kontrol et kesinlikle.
frenleri kontrol et özellikle de disk i çok çizmiş mi diski çok yemiş mi eğer çok yedi ise disk takım olarak 400 tl civarı masrafını yükseltir.
yan grenajları kontrol et. ayrıca artçı için ayak peg lerine bak yıpranma yanlarında çizik varmı.
genelde durdupu yerde düşüyor bu meretler bi bak bakalım. satıcı tur atmana izin veriyor mu agresif tavırlı mı
adam akıllı motorcu kullandırır. yada seni arkasına alıp baktırır. kurcalamana izin vermiyosa sıkıntı.
ayrıca anadolu yakasındayım akasya awm ise yakın bana beraber bi bakarız.
max speed 151 km dir çok zorlanmış mı işte ses vs bakman lazım
bbaşıma geldi düşürülmüş km li motoru verdi bana şimdi mahkeme vs ugrasıyorum hocam sıkıntı büyük
mavii bunu yazdıCbr 250 almanı tavsiye ederim çünkü çok kısa süre sonra yetersiz gelecektir sana.. eğer ehliyetten dolayı 125 almayı düşünüyorsan bildiğim kadarı ile ilk ehliyetle kWdan dolayı bunu da kullanamazsın.. sahibinden linki vs varsa daha detaylı yorum yapmaya çalışırım sezon bitiyor artık fiyatlar düşmeye başladı çok para vermemeye bak..
kafa karenajını salla, ön çamurluk ve kuyruk salla kaza varsa bunlar genelde hareket eder, ses yapar. Km orijinal mi emin olmak için servisle görüş derim. Yıllık 3 bin km’den az yapmış bu tarz motorlar genelde km düşmüş oluyor. Elcik, pegler, manetler bakarsın sürtünme var mı..
genelde motorlar olduğu yerde! Düşmüş olur ne hikmetse :) eğer elcik, peg, manette sürtünme varsa emin ol ki yalan söylüyordur. Şase ve motor numarasını ruhsattan özellikle kontrol et ya da tüvturk randevu alıp ücretsiz tespit muayenesi yaptırabilirsin çalıntı ya da değişik şase olmasın başın ağrır.. numaralarda oynama, tahribat varsa uzak dur.
Boyaya dikkat et genelde boyayıp kazasız derler hasar kaydına, servis kayıtlarına baktır derim.. motoru yavaşça adam sürsün arkadan bak tekerler düz mü gidiyor motor 8 mi çiziyor. Zincir dişli kontrol et.
şu anda aklıma gelenler bunlar soracağın şeyler olursa elimden geldiğinde yazarım..
-
Bence motor alma.
-
200 yada 250 lik al 125 bisiklet gelir bi süre sonra
ne yaparsan yap ama paradan kaçma ekspere yada muayeneye sok çok kötü kazıklanırsın yoksa
-
Bİrşeyi merak ediyorum bu egzozu bağıranlar varya onlar hangileri :) bu honda cbr 15r yada 250r filan egzozu bağırıyormu :)