Motorlu Taşıtlar Vergisi Ödemesi?
-
arkadaslar mtvnın son ödeme tarıhı bu ay sonuymus uzatılma ıhtımalı varmı benım toplam 307,66 eger ay sonu ödemesemde ayın 3unde ödesem yanı maasımı alınca ödesem ne kadar eklenır ustune ne kadar faiz gelır yada mtv uzatma gelirmı yardımcı olrumusunuz?
-
Hocam faizden önce, trafiğe yakalanırsan arabayı bağlarlar. Bence geciktirmemeye çalış. Hiç olmadı, hesabın olan bir banka varsa otomatik ödeme talimatı ver, hesabında oluşacak eksi bakiye maaş zamanı düşülür diye biliyorum.
-
Taksitle ödeniyormuş diye duydum. Garanti Bankası'nda duymuştum. Emin değilim ama. Bir araştır istersen.
-
kredi kartına taksitlendiriyorlar hacı.
-
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------
Taksitle ödeniyormuş diye duydum. Garanti Bankası'nda duymuştum. Emin değilim ama. Bir araştır istersen.
-----------------------------
Hocam zaten 2 taksitte ödeniyor, bir ocak bir temmuz. Bu ay ilk taksiti. Ama fazladan taksit yapan banka varsa bilemem tabi. Hocam bu bütün yılın yekünü mü, yoksa ocak ayı taksidi mi? -
RaNGeR bunu yazdı:
-----------------------------
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------
Taksitle ödeniyormuş diye duydum. Garanti Bankası'nda duymuştum. Emin değilim ama. Bir araştır istersen.
-----------------------------
Hocam zaten 2 taksitte ödeniyor, bir ocak bir temmuz. Bu ay ilk taksiti. Ama fazladan taksit yapan banka varsa bilemem tabi. Hocam bu bütün yılın yekünü mü, yoksa ocak ayı taksidi mi?
-----------------------------yok hacı onu biliyorum. 1. veya 2. taksidi tekrar taksitlendirip kredi kartına 4'e 5'e, 2'ye 3'e bölüyorlarmış. Yukarıda yapıştırdım haberi.
-
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------
RaNGeR bunu yazdı:
-----------------------------
ToR5 bunu yazdı:
-----------------------------
Taksitle ödeniyormuş diye duydum. Garanti Bankası'nda duymuştum. Emin değilim ama. Bir araştır istersen.
-----------------------------
Hocam zaten 2 taksitte ödeniyor, bir ocak bir temmuz. Bu ay ilk taksiti. Ama fazladan taksit yapan banka varsa bilemem tabi. Hocam bu bütün yılın yekünü mü, yoksa ocak ayı taksidi mi?
-----------------------------yok hacı onu biliyorum. 1. veya 2. taksidi tekrar taksitlendirip kredi kartına 4'e 5'e, 2'ye 3'e bölüyorlarmış. Yukarıda yapıştırdım haberi.
-----------------------------geçenlerde ben de world card la yatırdım internet üzerinden. yatırırken taksitlendirme işlemi falan göremedim ama tel e msj geldi 5 taksit olarak ödendi falan diye. ama dediğim gibi siteden ödeme yaparken taksitlendirme diye bi seçenek göremedim.
-
4 günlük faiz en fazla 2 lira yapar.
aylık faiz zaten yüzde 1.95 :)
-
bu sabah internetten ödedik babamın borcunu sen de öyle yapabilirsin taksit imkanı felan da var bütün akrtlara.
-
hiç bişey olmaz ben ödemeyi unuttum geçtiğimiz temmuz ayında yani 2.taksitte.ondan sonrada bi türlü fırsat olmadı yatırmaya.bi kaç kez polis çevirdi öde dediler o kadar, bağlama falan olmadı.eylülde falan yatırdım.çok cuzi bi faiz işlenmişti.
-
Vergi Borcuna Polis Felan Karışamaz Bildigim Kadarıyla Biz Ev Vergilerini Yıldan Yıla Yatırırız Biraz Fazla Öderiz O Da Olsun Polis arabayı Felan Baglayacak Olsa Belediye De Evi Mühürler Verginizi Ödeyin Ondan sonra Eve Girin Oturun Demesi Lazım .
