Mozilla Yeni Sürümlerdeki Kasma
-
Mozilla kullanan herkes biliyordur bu 3,6 sürümünden 4,0 a kadar hepsi kasıyor neden yaptıgını bilen varmı ? kimileri yeni sürümler ramden çok almaya başladı falan diyorlar...
İşlemlerde mozilla ve explorer ne kadar bellek kullandıklarına bakın hele, özellikle mozillanın.

-
o explorer, o explorer değil :D
-
bugün msn dede aynısını yaşadım firefox dada browser değil antivirüs maşallah ötekide mesenger değil başak bir bok nebicim kasdı sabah pc yi :D
-
firefox iyi hoş ama sürekli çöküyor yahu
-
anakara bunu yazdı:
-----------------------------
bugün msn dede aynısını yaşadım firefox dada browser değil antivirüs maşallah ötekide mesenger değil başak bir bok nebicim kasdı sabah pc yi :D
-----------------------------sorma hocam ya yeni bi sayfa açtım kaldı öyle bızıkladıkça hata raporu gönderiyo, idare ediyodum kastırmadan bugün yeni format attım maşallah daha ilkte dondu senelerdir kullanıyorum sorun vermezdi şu son 2 ay soğudum yeminle, çözüm yolu cıkarsa güzel olur çıkmazsa başka browser kullanıcaz yoksa bu kasma çekilmez iki sekme açınca kalıyo.
-
ff de flash player yapıyo o sorunu genelde. laptopta fcebookdan herhangi bi oyunu açtığım zaman işlemci kullanımı %50 ile %100 arasında gidip geliyo. bildiğim daha kimse çözemedi :(
-
ff 2 den sonra sıçmaya başladı.
flash açarsın kasar, durdur yere çöker, saçma sapan hatalardan kapanır
çok gözümden düşüyo ff çook
yılların alışkanlığı olmasa ve üstteki kısayol butonları olmasa bi an durmam çorm a geçerim.
-
windows'ta kullandığım firefox müthiş kasıyor geçmişi bile silmek baya uzun sürüyo ama ubuntudaki çok güzel çalışıyor.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
windows'ta kullandığım firefox müthiş kasıyor geçmişi bile silmek baya uzun sürüyo ama ubuntudaki çok güzel çalışıyor.
-----------------------------aynen öyle win7 de daha fazla kasıyor niyeyse tecrübelerime göre
-
Aynı şekilde felaket ram kullanıyor,acaba eklentilerden dolayı mı bu kadar fazla?
-
:)))) explorer.exe internet explorer değil hocam,
ayrıca chorme kullan firefoxdan çok daha iyi
