

Mp3-Mp4 Player Firmware Anlatımı (RESİMLİ)
-
NASIL FİRMWARE YEDEKLENİR?
İŞTE BÖYLE !!!
1mp4-mp3 ü bilgisayara baglayın.dosya aktarım modunda.
2sonra gerekli yazılımıs1fwx buradan indirin http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=15
3-sonra klasöre cıkartın bütün dosyaları
4-klasörün içindeki extract.bat dosyasına tıklayın
5-ENTER a basın . program sizin mp3/4 ünüzü aramaya başalyacaktır. sürücü g: f: h: gibi bulacak ve sizden secmenizi isteyecektir .
6-sayfayı izlediginizde "detected drivers " diyecek bu sizin mp3/4 ünüz. ve harfi görünecek
7-sürücüy secin ve program boot dosyalarını tarayacak
8-program flash ı okuyacak ...
9-ve program firmware i mp3/4 den cekmiş olacak . enter a basıp cıkacaksınız .
10-sonra mp3/4 takılınca cıkan ses cıakcak .
11-programın klasöründe dump.bin diye adlandırılan dosya sizin firmware yedeginiz -
Nasıl Modifiye edilir!!
program buradan indirilir http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=16
sonra klasöre cıkartılır.
içindeki S1res aracı calıştırılır.
file menüsünden "open" secilir ve yukarda a nlatılan firmware yedegi bulunur .
ekranda bunlar belirir....
END.RES : BİTİŞ MENÜSÜ KAPANIŞ
START.RES BAŞLANGIC EKRANI
FALAN FİLAN .. burada karşılacagınız bölümelre gerekli resim ve yazıları hertürlü oynayabilirisniz. mesela acılışı degiştireceginiz kendi resminizi yeterli boyuta getirerek koyabilirsiniz... falan filan . yazıalrı editlersinzi.
işte buradaki menüleri kullanaraktan import ve export edeiblirisiniz...Başka Sorun Olursa bana burock010@gmail.com adresinden veya http://forum.donanimhaber.com/m_9799783/mpage_4/key_/tm.htm burdan ulaşabilirsinzz...
KOLAY GELE...
-
resimleri göremiyorum ben,sorun mu var acaba,bi bakıver
Edit:sorun bendeymiş,paylaşım için teşekkürler
-
belki xpdendir bende görmüyor device ı
mp3player: Creative MuVo Slim
sonralardan gelen edit: program creative muvo slimi tanımıyormuş
-
bunlar çakma sony ipod fln onlar için creative de olmaya bilir bu arada resimler gyet gözüküoo ;)
-
hoja yaa bende mp4 var çakma bi türlü pc görmüo a.q ne yapmalıyım... yarım etseniz sevinirim hojam
-
bu firmware'yi ipod nanoya yükleyebilirmiyiz?
-
öncelikle bunlar ipod nano ya yüklenmez onu itunes ile güncellicen...
-
zamansehri bunu yazdı:
----------------------------- hoja yaa bende mp4 var çakma bi türlü pc görmüo a.q ne yapmalıyım... yarım etseniz sevinirim hojam -----------------------------PC görmüosa driver ı bulup manuel olarak yuklicen yoksa olmaz sen suan player a nası mp3 veya resim fln atıonn???
-
saol kardeş yaw
-
sorun veya istek varmı yardım edelimm