folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Mp3-Mp4 Player Firmware Anlatımı (RESİMLİ)



Mp3-Mp4 Player Firmware Anlatımı (RESİMLİ)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burock010
    burock010's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    NASIL FİRMWARE YEDEKLENİR?

    İŞTE BÖYLE !!!

    1mp4-mp3 ü bilgisayara baglayın.dosya aktarım modunda.
    2sonra gerekli yazılımı
    s1fwx buradan indirin  http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=15
    3-sonra klasöre cıkartın bütün dosyaları
    4-klasörün içindeki extract.bat dosyasına tıklayın
    5-ENTER a basın . program sizin mp3/4 ünüzü aramaya başalyacaktır. sürücü g: f: h: gibi bulacak ve sizden secmenizi isteyecektir .



    6-sayfayı izlediginizde "detected drivers " diyecek bu sizin mp3/4 ünüz. ve harfi görünecek

    7-sürücüy secin ve program boot dosyalarını tarayacak


    8-program flash ı okuyacak ...


    9-ve program firmware i mp3/4 den cekmiş olacak . enter a basıp cıkacaksınız .

    10-sonra mp3/4 takılınca cıkan ses cıakcak .

    11-programın klasöründe dump.bin diye adlandırılan dosya sizin firmware yedeginiz

    5500 d/d Den Sonra Hayat Biter HONDA Başlar... Otobana Gir V-TEC"le GTI"ları İtikle....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burock010
    burock010's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Nasıl Modifiye edilir!!

    program buradan indirilir http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=16


    sonra klasöre cıkartılır.

    içindeki S1res aracı calıştırılır.

    file menüsünden "open" secilir ve yukarda a nlatılan firmware yedegi bulunur .





    ekranda bunlar belirir....



    END.RES : BİTİŞ MENÜSÜ KAPANIŞ
    START.RES BAŞLANGIC EKRANI

    FALAN FİLAN .. burada karşılacagınız bölümelre gerekli resim ve yazıları hertürlü oynayabilirisniz. mesela acılışı degiştireceginiz kendi resminizi yeterli boyuta getirerek koyabilirsiniz... falan filan . yazıalrı editlersinzi.



    işte buradaki menüleri kullanaraktan import ve export edeiblirisiniz...

    Başka Sorun Olursa bana burock010@gmail.com adresinden veya http://forum.donanimhaber.com/m_9799783/mpage_4/key_/tm.htm burdan ulaşabilirsinzz...

    KOLAY GELE...


    5500 d/d Den Sonra Hayat Biter HONDA Başlar... Otobana Gir V-TEC"le GTI"ları İtikle....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    resimleri göremiyorum ben,sorun mu var acaba,bi bakıver

     

    Edit:sorun bendeymiş,paylaşım için teşekkürler


    Çekil,Önümden Çekil...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek

    belki xpdendir bende görmüyor device ı

    mp3player: Creative MuVo Slim

    sonralardan gelen edit: program creative muvo slimi tanımıyormuş


    gaipten görüntüler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burock010
    burock010's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    bunlar çakma sony ipod fln onlar için creative de olmaya bilir bu arada resimler gyet gözüküoo ;)

    5500 d/d Den Sonra Hayat Biter HONDA Başlar... Otobana Gir V-TEC"le GTI"ları İtikle....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    hoja yaa bende mp4 var çakma bi türlü pc görmüo a.q ne yapmalıyım... yarım etseniz sevinirim hojam

    dün, bugün, iki gün önce ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek
    bu firmware'yi ipod nanoya yükleyebilirmiyiz?

    https://twitter.com/ElliotticianRB
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burock010
    burock010's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    öncelikle bunlar ipod nano ya yüklenmez onu itunes ile güncellicen...

    5500 d/d Den Sonra Hayat Biter HONDA Başlar... Otobana Gir V-TEC"le GTI"ları İtikle....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burock010
    burock010's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    zamansehri bunu yazdı:
    ----------------------------- hoja yaa bende mp4 var çakma bi türlü pc görmüo a.q ne yapmalıyım... yarım etseniz sevinirim hojam -----------------------------

    PC görmüosa driver ı bulup manuel olarak yuklicen yoksa olmaz sen suan player a nası mp3 veya resim fln atıonn???


    5500 d/d Den Sonra Hayat Biter HONDA Başlar... Otobana Gir V-TEC"le GTI"ları İtikle....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    saol kardeş yaw

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burock010
    burock010's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    sorun veya istek varmı yardım edelimm

    5500 d/d Den Sonra Hayat Biter HONDA Başlar... Otobana Gir V-TEC"le GTI"ları İtikle....
Toplam Hit: 6526 Toplam Mesaj: 21