folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Msn Bi Linke Tıklama



Msn Bi Linke Tıklama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    ayarlar-denetim masası-klasör seçenekleri-klasörlere göz at a gel her klasörü farklı pencerede aç seçeneğini seç düzelir büyük ihtimalle
    -----------------------------

    O zaman da bütün girdiği klasörleri yeni pencerede açıyo. Diyelim Bilgisayarım / C: ye gircek o zaman araç çubuğunda hem bilgisayarım hem de C. olmuş oluyo.

    Öle öle bir sürü klasöre girsen alt taraf dolar. Sakın yapma. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    işlerinin yarım kalmasından iyi : ) .özellikle çok sayıda formlu sayfalar için düşün : ) .kaldı ki bişey de olmaz hepsini aynı sütunda toplar o kadar eski halinden daha iyi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hbgrstyle
    hbgrstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    avant kuLLan şahsen Ben kuLLanıom :D Yeni SekmEde aÇıO
    :D explorerdan 10000000 kat daha ii diebilirim

    iTiNayLa c/p YaPıLıR
Toplam Hit: 1492 Toplam Mesaj: 14