Msn Bi Linke Tıklama
-
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
ayarlar-denetim masası-klasör seçenekleri-klasörlere göz at a gel her klasörü farklı pencerede aç seçeneğini seç düzelir büyük ihtimalle
-----------------------------O zaman da bütün girdiği klasörleri yeni pencerede açıyo. Diyelim Bilgisayarım / C: ye gircek o zaman araç çubuğunda hem bilgisayarım hem de C. olmuş oluyo.
Öle öle bir sürü klasöre girsen alt taraf dolar. Sakın yapma.
-
işlerinin yarım kalmasından iyi : ) .özellikle çok sayıda formlu sayfalar için düşün : ) .kaldı ki bişey de olmaz hepsini aynı sütunda toplar o kadar eski halinden daha iyi
-
avant kuLLan şahsen Ben kuLLanıom :D Yeni SekmEde aÇıO:D explorerdan 10000000 kat daha ii diebilirim
Toplam Hit: 1492 Toplam Mesaj: 14
