MSN Engelleme Olayı :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edicoo
    edicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Dostlar yafs kusura bakmayın böyle sorularda baydı ama MSN'le ilgili bir sorunum var...
    Şimdi bir arkadaşla yazışıyordum 1 saat engellemiştim onnline olduğumda neden beni engelledin falan dedi,rezil olduk yani :)
    Şimdi nasıl anladı ki bu blockstatus falan göstermiyor zaten,listede online olan ortak bir arkadaşımız da yok ki desen ondan öğrendi,discovery kullanıyor sanırım ama onun da böyle bir özelliği yok biliyorum ??
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    losemylove
    losemylove's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    herhengi bir arkadaşından ögrenmiştirr:)))) msn de oldugunu:)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edicoo
    edicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Dikkatli oku :))


    // listede online olan ortak bir arkadaşımız da yok ki desen ondan öğrendi //

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Seçeneklerden bilmem ne özelliğine bakıyorlar bilmem ne etkinse engellenmişsin falan formda yazıyordu bu konu ama yüzde yüz garanti bir öğrenme şekli değil...hem ne var bunda bende kızarkadaşımı engelliyorum..gelip bana engelledinmi sen beni deyince...hayır hayatım hotmail serverlarında sorun var bazen yazdıklarım bile gitmyyor falan diyorum..takma kafana geç...:)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    edicoo bunu yazdı:



    Dikkatli oku :))


    // listede online olan ortak bir arkadaşımız da yok ki desen ondan öğrendi //




    msn de araçlar-seçenekler-gizlilik yapıp adamalrı sağ tıklayınca sil seçeneği çıkarsa seni engellemiştir...veyahut adam amsn fln kullanıodur...

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    cok basit aga bunun icin bir programvar sizi silmis engellemis falan filan kisileri gosteren bir programcik var bendede vardi bir ara bence onu kullanmis ve bakmis kimsenin engellediyse sildiyse gosteriyor bence bu sayede anladi

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    msn discoveryde öle bi özellk war.

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edicoo
    edicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Dostum yazmışken bari o özelliğin nasıl kullanıldığını da yazsaydın :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    şu an kullanmadığm içn aklmda deil ama sitesnde gerekli bilgiyi bulabilirsn

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TEINER
    TEINER's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    aga bizim bi arkadas var beni engellemiş ama ben seçeneklerden baktığımda sil seçeneyi gözükmüyo beniengellediğini diğer arkadastan öğrendim bu nasıl oluyor bilen varmı nasıl yapılıor

    Zayıflar,kazanmak için bizleri kendi gücümüzden utadırmaya mahkumdurlar.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edicoo
    edicoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ttolga100 bunu yazdı:






    http://msn.blocked.nl/ sitesinden de sizi kimin engelledigini gorebiliyorsunuz






    O da bi online bi offline gösteriyor,düzgün çalışmıyor...


     

Toplam Hit: 4340 Toplam Mesaj: 24