MSN Uyarı Sorunu
-
msn de ileti geldiğinde başlat çubugunda yanan sarı ışığı açmayı kapamayı bilen varmı arkadaslar ben bıraz arastırdım bulamadım
-
yanıp sönmesi mevzusumu?
orjinal temamı kullanıyorsun? sistemde
-
evet orjinal işletim sis. xp
-
araçlar>seçenekler>uyarılar>ileti alındığında uyarı görüntüle
ps: tabi soruyu doğru anladıysam :)
-
yok olmadı orasını denedim
-
yokmu koca tahribaaatt bu konuya cvp verebilecek ?
-
tri bunu yazdı:
-----------------------------yokmu koca tahribaaatt bu konuya cvp verebilecek ?
-----------------------------adam akıllı anlasak şu sarı ışığı :)
-
print scren yap resimi koy bakalım neyden bahs ediyorsun ?
-
tesim temslidir :)
-
o yanmasın mı istiyon ?
-
yazsın ama turuncu rekte uyarı ışığı çıkmadın
bi otelde gormuştum ıleti geldığı zaman turuncu ışık çıkmıyordu sadece konuşma penceresi açılsın yeter.
