MSN Uyarı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    hadi yanmayı geçtim o msn hali ne öyle:S

    cevabı  kapanması hafif kod oynaması olaması lazım o kodu nasıl bulacan bide o var rahatsız edıyorsa web üzerinden msn ac


    Beleş wireless kahramanı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    adama bunu yazdı:
    -----------------------------

    hadi yanmayı geçtim o msn hali ne öyle:S

    cevabı  kapanması hafif kod oynaması olaması lazım o kodu nasıl bulacan bide o var rahatsız edıyorsa web üzerinden msn ac


    -----------------------------

    koydugum resım benım değil prntscreen ugrasmamak ıcın ınternetten buldm

     msn discovry denen seyde varmış sanırım o tarz bi ayar...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    tri bunu yazdı:
    -----------------------------

    adama bunu yazdı:
    -----------------------------

    hadi yanmayı geçtim o msn hali ne öyle:S

    cevabı  kapanması hafif kod oynaması olaması lazım o kodu nasıl bulacan bide o var rahatsız edıyorsa web üzerinden msn ac

     


    -----------------------------

    koydugum resım benım değil prntscreen ugrasmamak ıcın ınternetten buldm

     msn discovry denen seyde varmış sanırım o tarz bi ayar...


    -----------------------------

    ilginc o ekran görüntüsünü yanik şekilde bir ekran görüntüsü nasil buldun baya enteresansin 


    asdasdsa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    mesgule al yanmaz hocam ne sen ugras nede biz


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    birinin sana bişey yazdığını nasıl anlıcan o zaman..başka bi renkte yansın diyorsan anlarım da hiç yanmasın biraz tuhaf..ışık yanmadan direk konuşma penceresi açılsın demişssin (yanlış anlamadıysam tabi ) o daha kötü değilmi aniden karşına çıkması falan..bence msn açma kurtul yani :)) bu arada meşgul deykende o ışık yanıyor ki sadece ses çıkmıyor :)


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    arkadaslar saysam 10 kere çevrimiçi olmadım msn de pek işim de olmaz bu bizim işyerindeki birisine lazım

    bende yapamayınca  bir sordum ni tekim sağlam bi cvp gelmedı :) neyse derim meşgul dursun o zaman yanmaz diye :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    msn discovery kurarak sorunu çözdüm 

    iletiler başlığında ''bir ileti aldığımda pencerede titreşim gösterme'' diye bir uyarı var 

    böylelikle birisi bize ileti attığında bildirim ışığı yanıp sönmüyor 

    sorun şuki, bu işi discovery kurmadan çözmem lazım bilgisi olan varmı?

    Bu sorunu çözdüğüm zaman 2 paket malboro kazanıyorum:)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    up yokmu bi çözen :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tri
    tri's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2009
    Erkek

    up

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    tri bunu yazdı:
    -----------------------------

    up

     


    -----------------------------

    direk konuşma penceresi çıkmaz.

    msn plus.

    msn discovery

    deneyebilirsin ..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
Toplam Hit: 2878 Toplam Mesaj: 23