MSN Uyarı Sorunu
-
hadi yanmayı geçtim o msn hali ne öyle:S
cevabı kapanması hafif kod oynaması olaması lazım o kodu nasıl bulacan bide o var rahatsız edıyorsa web üzerinden msn ac -
adama bunu yazdı:
-----------------------------hadi yanmayı geçtim o msn hali ne öyle:S
cevabı kapanması hafif kod oynaması olaması lazım o kodu nasıl bulacan bide o var rahatsız edıyorsa web üzerinden msn ac
-----------------------------koydugum resım benım değil prntscreen ugrasmamak ıcın ınternetten buldm
msn discovry denen seyde varmış sanırım o tarz bi ayar...
-
tri bunu yazdı:
-----------------------------
adama bunu yazdı:
-----------------------------hadi yanmayı geçtim o msn hali ne öyle:S
cevabı kapanması hafif kod oynaması olaması lazım o kodu nasıl bulacan bide o var rahatsız edıyorsa web üzerinden msn ac
-----------------------------koydugum resım benım değil prntscreen ugrasmamak ıcın ınternetten buldm
msn discovry denen seyde varmış sanırım o tarz bi ayar...
-----------------------------ilginc o ekran görüntüsünü yanik şekilde bir ekran görüntüsü nasil buldun baya enteresansin
-
mesgule al yanmaz hocam ne sen ugras nede biz
-
birinin sana bişey yazdığını nasıl anlıcan o zaman..başka bi renkte yansın diyorsan anlarım da hiç yanmasın biraz tuhaf..ışık yanmadan direk konuşma penceresi açılsın demişssin (yanlış anlamadıysam tabi ) o daha kötü değilmi aniden karşına çıkması falan..bence msn açma kurtul yani :)) bu arada meşgul deykende o ışık yanıyor ki sadece ses çıkmıyor :)
-
arkadaslar saysam 10 kere çevrimiçi olmadım msn de pek işim de olmaz bu bizim işyerindeki birisine lazım
bende yapamayınca bir sordum ni tekim sağlam bi cvp gelmedı :) neyse derim meşgul dursun o zaman yanmaz diye :)
-
msn discovery kurarak sorunu çözdüm
iletiler başlığında ''bir ileti aldığımda pencerede titreşim gösterme'' diye bir uyarı var
böylelikle birisi bize ileti attığında bildirim ışığı yanıp sönmüyor
sorun şuki, bu işi discovery kurmadan çözmem lazım bilgisi olan varmı?
Bu sorunu çözdüğüm zaman 2 paket malboro kazanıyorum:)
-
up yokmu bi çözen :)
-
up
-
tri bunu yazdı:
-----------------------------
up
-----------------------------direk konuşma penceresi çıkmaz.
msn plus.
msn discovery
deneyebilirsin ..
