

Msn"De Sizi Engelleyeni Gösteren Program Yazımı..
-
-
bende o kadar iddaya dayanamadım denemelere girdim, yemedi...
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------bende o kadar iddaya dayanamadım denemelere girdim, yemedi...
-----------------------------nasıl yemedi? sen de demi çalışmadı :)
-
çalışmadı =))
zaten mantıklı bulmuyordum da O.o
-
ben denedim hiçbir sorun çıkmadı. yukarıda bir resim koydum. oradaki buton önemli aslında. o buton çıkıyorsa engellenmemişsiniz, çıkmıyorsa engellenmişsinizdir bu kadar basit. Nedense şuana kadar ikinizden başkasında bu sorun çıkmadı. Eğer gerçekten bir sorun varsa bu neden herkeste olmuyor o da ayrı bir çelişki
-
Postala mostala yok:) Siz uğraşın ben yatıyorum :) Web'den oturum açıp açmamayla da alakalı olabilir. Oturum açmadan not gönder gelen kişiler oldu ama.
-
neyse uğraşalım bakalım, olmazsa bırakırım bu işi :) iyi geceler sana
-
İyi geceler. Şu anda web'den oturum açılmış şekilde birçok kişide not gönder geldi. Şimdi daha fazla uğraşamam yarın kendi kendimi engelleyip denerim. Test sonuçlarını yazarım.
-
Bende denedim. Çalışmadı. Beni kesinlikle engelleyen hatunlar da bile not gönder butonu aktif dai .
-
hay böyle şansın :)
o zaman daha kesin bir yöntem bulana kadar ara veriyorum bu işe.. kısmet napalım :)
Toplam Hit: 10091 Toplam Mesaj: 37