Mtv"Den Stream Video Kaydetme
-
Nostalji mp3 arşivi hazırlamam gerek bir arakdaşım için.Youtubedeki nostalji videoların sesleri iğrenç ötesi,çok kalitesiz.Mtv.com.tr hem aradığım tüm nostalji müzikler var hem de kalitesi son derece iyi ama bir türlü pcye indiremiyorum.denemediğim şey kalmadı. wm recorder dediler uğraştım uğraştım olmadı uzantı girin diyor flv yapıyorum olmuyor,swf yapıyorum olmuyor,avi yapıyorum olmuyor wmv yaptım olur gibi oldu bi ara durdu durdu connecting MMS yazdı sonra cancelled dedi.Real media player otomatik indiriyor dediler denedim flash playerın kendisinden başka bişey indiriği yok 48 kb lık dosyayı çekip çekip duruyor salak.Firefozun eklentisi ise hiç algılayıpta yanmıyor bile.Kafayı yemek üzereyim sabahtean beri bir tane bile indiremedim yokmu bunun yolu yordamını bilen birisi ?
-
bitane tam link verirsen bakabiliriz
-
mtv deki videoları indirememenin sebebi uzun hikaye, ama bi program yazılabilir onunla ilgili, bi ara denerim.
Ama sadece ses lazımsa stereo mix ile ses kartından kayıt yapabilirsin hocam, şu an aklıma gelen en sağlam yöntem bu.
-
-
pessimist
http://www.mtv.com.tr/mplay/detail.aspx?ClipId=7178
trampfd
ses için bu güzel fikir evet aklıma hiçte gememişti teşekkürler ama umarım şu videolarıda indirmenin bir yolunu buluruz.stream video olarak göstermiyor kendini bir şekilde saklıyor ondan indirmiyor sanırım..
gizemli
sağol hocam benim şu an aradıklarım daha farklı nostaljiler onlardan da hiç göremedims enin arşivde ama kendim için pm atıyorum :) -
netlog dan da ben indiremiyorm onda yardım edicek varmı ?
-
soyle bir yontem onerebilirim ama kalitesi hakkinda bir pozitif bir sey soyleyemem denemedim ama olay sudur.
camtasia adli bir program var bu program ekrandki belli bir alanin goruntusunuu video olarak kaydedebiliyor. ekolhoca sitesindeki ders videolarini bu programla hazirlamisti heralde =)
-
http://www.freemusiczilla.com/
şunla dener misin ?
-
dostum verdiğin linlteki eklentimsiyi kurdum,eklentimsi diyorum çünkü ne oldugunu hala anlayabilmiş değilim.Firefox'ta eklentiler menüsünde gözükmüyor.Program açıkken stream video açıyorum program hiçbirşey yapmıyor bomboş bir sayfayla öle duruyor.Anladıgım kadarıyla bu program tek basına işe ayramıyor sitedeki diğer eklentileri de kurmak gerekiyor fakat bana desteklediği siteler lazım değil sadece mtv lâzım yoksa diğer sitelerden indirmek kolay fakat mtv stream video güvenliği konusunda aşmış bir sitedir böyle bir başka site daha görmedim diğer sitelerdeki videolarda benim işime yaramaz zaten.
Sesleri hallettikte videolarda lâzım onları nasıl alabiliriz benim aklıma hiçbirşey gelmiyor denediklerimden başka :/ -
internet download manager ı denedin mi ?
-
kurdum şimdi ve linki açtım videoyu izliyorum ama program bunu indirem mi falan diye sormuyor manuel link girincede sadece html olarak indiriyor böyle başka şeyler için tasarlanmış bir programın buna aşabileceğini sanmıyordum zaten de denemedk için denedim.. programla oalcak bişey değil sanırım bir taktik bulmak lâzım bu site videoları nasıl kaçırıyor ? okuma izni koysa videoyu izleyemeyiz.temprorye başka formatla kaydediyor olsa gerek.öyleyse format ne ? ve bu formatı normal flv ,swf artık neyse dönüştürebileceğimiz bir şey varmıdır yoksa site kendi içinde mi çözüp yayın yapıyor,deliricem altı üstü bi video !
Toplam Hit: 4555 Toplam Mesaj: 14
