Müdür Yardımcısının Odasi, Yazılı Notları Programı..
-
arkadaşlar okulda müdür yardımcısının odasının anahtarının bi kopyasıda bende mevcut :D ve bundan müdür yardımcısının haberi yok. bildiginiz gib yazılı notlarını bilgisayara müdür yardımcısı giriyor.. bi gun bi arkadasla beraber okulun yurdunda kalmayı düşünüyorum,gecede hocanın odasına düzenledigimiz operasyonla bikac dersteki notlarımızı azıcık yükseltmeyı düşünüyoruz.. hocanın bilgisayarında şifre olmadığına eminim. bi program war o program sayesinde yazıyo notları .. beni endişelendiren şey acaba o programın şifresi warmıdır.yada hangi programı kullanıyor olabilir. birde öğretmenler her yazılıdan sonra notları müdür yardımcısına veriyor ya acaba hepsini verdikten sonra karne basılmadan kağıttan bilgisara tek tek bakıp bütün öğrencilerin notlarını kontrol etme durumu warmı :?
-
genelde eta kullanırlar benim bildiğemç onunda şifresi mutlaka vardır.
-
notu kontrol etme durumu olmaz oraya ıslendıkten sonra artık hıs sanmıyorum yaw ıslerımı yok :D
bendede bızım hocanın karnem.net sıfresı var hehe ben karnem.nete gırıp kendı notumu degıstırebılırım daha yapmadımda bu karneye vede gercek nota yansırmı acaba :S sanmıyorum ama ölee bısı varsa yırrttık :D
-
Eta nedir ya muhasebe harici geliştirdilermi :)
bak arkadaşım bilsa kullanırlar meb ile anlaşması olan yazılım şu anda bilsa.çok rahat bir şekilde her okulda şifreyi değiştirmeden kullanır
Kullanıcı adı : bilsa
Şifre :şifreyi boş bırak ancak dikkatli ol her şey loglanıyor bilsada loglara girip sil sonrada.
ben liseyi 2 sene önce okul başkanlığında böyle mezun oldum
-
bence kontrol yok niye diyecek olursanız lisede karneyi bi aldım matematik notum yok :) gittim adama söyledim dedim böyle böyle adam imkansız diyip durdu gözüne sokunca karneyi anladı tabi yanlışı :) ne de olsa 4 almışım a.q. yedirir miyim o notu hocaya :) ii operasyonlar hea bi de okulun içinde kamera falan warsa dikkatli ol bence :)
-
bende de kocaili üniv gebze meslek yüksekokulundaki internet ip nosu var
-
bizim müdür yardımcısı visaul basicte yazılmış ezik bi program kullanıor ...Bilsa die ...:) bunun şifresi var ama kırılamaz demiorumda zordur büük ihtimal okulun kodu örneğin;31303 gibi vsvsvsvsv...bunları kullanıorlardır..:)
-
ya hoca bilgisayardan anlamıo tam bi teknoloji düşmanı, sadece acmayı ,notları deiştirmeyi bide kapamayı bildigine eminim.. doc dosyasını bulmakta zorluk çekecegimi sanmıyorum. ozgorendeyım
-
Hep işin puştluğundasınız yav (: Bizim zamanımızda benim elimde böyle koz olacak kullanmaktan çekinmezdim, zerre kadarda suçluluk duymazdım. Lan biz kıçımızı yırtıp çalışırken it kopuk her sınav kopyayla bizden yüksek ortalamayla okuldan mezun oldu. Mübahtır böyle puştluklar,yapabliyosanız çekinmeyin...
-
Bizim hocalar bilsa'da bir tuşa basıyor direk program düşürüyor notları, bilsadan çakmaları imkansız çünkü bizim okulda elemanlar bilsadan devamsızlıklarını düşürmüşlerdi, ama sonradan sınıftan bi eleman ispiyon ettikleri için yakalandılar, yani bilsadan çakma durumları yok, yada hiç olmadı bizim müdür yardımcıları uzak masaüstü- radmin vs, falan çakmıyor ben winrar kurcam diye radminde kurmuştum makinaya istediğim an elimdeydi, birde radmini gizli yap ohhh hocanın makinayı kurcala ama dikkat et, hoca bilgisayar başında olmasın :d
-
ulen hiç unutmam bizim müdür bana yeni karne bastıydı kendisi:D:D
şimdi noldu ben karne verilecei gün okula gidemedim ertesi gün gittim müdür karneyi aldı şöle bi baktı ondan sora geçti ana bilgisayarın başına notumu yükseltti ondan sora yeni karneyi basstı elime verdi::D:D:D
ha bide şu meb e gnderilecek dosyayı açtı ordanda düzeltmeyi yaptı yani biraz ballıyım yaw:D
