folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Müdür Yardımcısının Odasi, Yazılı Notları Programı..



Müdür Yardımcısının Odasi, Yazılı Notları Programı..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar okulda müdür yardımcısının odasının anahtarının bi kopyasıda bende  mevcut :D ve bundan müdür yardımcısının haberi yok. bildiginiz gib yazılı notlarını bilgisayara müdür yardımcısı giriyor.. bi gun bi arkadasla beraber okulun yurdunda kalmayı düşünüyorum,gecede hocanın odasına düzenledigimiz operasyonla bikac dersteki notlarımızı azıcık yükseltmeyı düşünüyoruz.. hocanın bilgisayarında şifre olmadığına eminim. bi program war o program sayesinde yazıyo notları .. beni endişelendiren şey acaba o programın şifresi warmıdır.yada hangi programı kullanıyor olabilir. birde öğretmenler her yazılıdan sonra notları müdür yardımcısına veriyor ya acaba hepsini verdikten sonra karne basılmadan kağıttan bilgisara tek tek bakıp bütün öğrencilerin notlarını kontrol etme durumu warmı  :?

    çocuktum,büyüdüm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    genelde eta kullanırlar benim bildiğemç onunda şifresi mutlaka vardır.

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    notu kontrol etme durumu olmaz oraya ıslendıkten sonra artık hıs sanmıyorum yaw ıslerımı yok :D

    bendede bızım hocanın karnem.net sıfresı var hehe   ben karnem.nete gırıp kendı notumu degıstırebılırım daha yapmadımda bu karneye vede gercek nota yansırmı acaba :S sanmıyorum ama ölee bısı varsa yırrttık :D


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoadMaster
    RoadMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2003
    Erkek

    Eta nedir ya muhasebe harici geliştirdilermi :)

     

    bak arkadaşım bilsa kullanırlar meb ile anlaşması olan yazılım şu anda bilsa.çok rahat bir şekilde her okulda şifreyi değiştirmeden kullanır

    Kullanıcı adı : bilsa
    Şifre : 

     şifreyi boş bırak ancak dikkatli ol her şey loglanıyor bilsada loglara girip sil sonrada.

     ben liseyi 2 sene önce okul başkanlığında böyle mezun oldum

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bence kontrol yok niye diyecek olursanız lisede karneyi bi aldım matematik notum yok :) gittim adama söyledim dedim böyle böyle adam imkansız diyip durdu gözüne sokunca karneyi anladı tabi yanlışı :) ne de olsa 4 almışım a.q. yedirir miyim o notu hocaya :) ii operasyonlar hea bi de okulun içinde kamera falan warsa dikkatli ol bence :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    bende de kocaili üniv gebze meslek yüksekokulundaki internet ip nosu var

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    bizim müdür yardımcısı visaul basicte yazılmış ezik bi program kullanıor ...Bilsa die ...:) bunun şifresi var ama kırılamaz demiorumda zordur büük ihtimal okulun kodu örneğin;31303 gibi vsvsvsvsv...bunları kullanıorlardır..:)

    [22817//kaanabak]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ya hoca bilgisayardan anlamıo tam bi teknoloji düşmanı, sadece acmayı ,notları deiştirmeyi bide kapamayı bildigine eminim.. doc dosyasını bulmakta zorluk çekecegimi sanmıyorum. ozgorendeyım


    çocuktum,büyüdüm
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Hep işin puştluğundasınız yav (: Bizim zamanımızda benim elimde böyle koz olacak kullanmaktan çekinmezdim, zerre kadarda suçluluk duymazdım. Lan biz kıçımızı yırtıp çalışırken it kopuk her sınav kopyayla bizden yüksek ortalamayla okuldan mezun oldu. Mübahtır böyle puştluklar,yapabliyosanız çekinmeyin...

    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    Bizim hocalar bilsa'da bir tuşa basıyor direk program düşürüyor notları, bilsadan çakmaları imkansız çünkü bizim okulda elemanlar bilsadan devamsızlıklarını düşürmüşlerdi, ama sonradan sınıftan bi eleman ispiyon ettikleri için yakalandılar, yani bilsadan çakma durumları yok, yada hiç olmadı bizim müdür yardımcıları uzak masaüstü- radmin vs, falan çakmıyor ben winrar kurcam diye radminde kurmuştum makinaya istediğim an elimdeydi, birde radmini gizli yap ohhh hocanın makinayı kurcala ama dikkat et, hoca bilgisayar başında olmasın :d

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    ulen hiç unutmam bizim müdür bana  yeni karne bastıydı kendisi:D:D

    şimdi noldu ben karne verilecei gün okula gidemedim ertesi gün gittim müdür karneyi aldı şöle bi baktı ondan sora geçti ana bilgisayarın başına notumu yükseltti ondan sora yeni karneyi basstı elime verdi::D:D:D
    ha bide şu meb e gnderilecek dosyayı açtı ordanda düzeltmeyi yaptı yani biraz ballıyım yaw:D


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
Toplam Hit: 2836 Toplam Mesaj: 21