Muhabbet Kuşu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GICIKCAN
    GICIKCAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    abdullahozcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende ekek aldım 1996 dan beri yaşıyor bir ayağı yaşlılıktan aksıyor 14 senedir yaşıyor ömrü en uzun çıkan kuş oldu 32 kelime öğrettim konuşuyor


    -----------------------------

    maşallah hocam gözün gibi bakmışsın kuşa helal olsun senin aldığın kuşun cinsi nedir varsa fotoğraf paylaşırmısın bizimle.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GICIKCAN
    GICIKCAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    chirkin01 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bendeki de tek baya uğraştım ilgilendim ettim 1 senedir parmağıma bile konmadı şerefsiz :D


    -----------------------------

    demek ki büyükken değil yavru iken alacakmışız :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GICIKCAN
    GICIKCAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    GICIKCAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    GICIKCAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    evde mi besleyeceksin muhabbet kuşunu. çift olarak alırsan eline gelmez hiç biri çift olarakta birleşik çift kafes alman gerekli yani ortasını sonradan kapatilecek bir kafes olmalı çünkü dişi yumurtasını bıraktığında erkek kuş sinirlediği zamanlarda yumurtayı parçalayarak yavrusunu öldürebiliyormuş o yüzden hem dişiyi hemde yumurtayı korumak için erkeği ayırabileceğin bir kafes olmalıdır. Şirkette çalışan bir arkadaşım almıştı bir tanede kocaman bir kafes almıştı besledi besledi baktı kuşlar gelmiyor bir kaç ay geçti sonuç yine aynı sonra yumurtlama dönemi gelince erkeği ayırdı erkek diğer tarafta çıldırıyor dışarı çıkardığı zamandada sana gelmiyor dişi kafesin üstünde geziniyor içeri girmek için her yolu deniyor bana kendisi anlattı sonra besleme, bakım v.s. baş edemeyince kuşçuya geri verdi yerine erkek kuş aldı şuanda o var üzerine gelip konuyor zamanla alıştı.


    -----------------------------

    Bende 2 tane kuş var dişi,erkek ikiside ele geliyo oynuyo falan bi problem yok yani :) kuşla ne kadar çok ve iyi ilgilenirsen kuş o kadar yaklaşır zaten çok şımarık olur muhabbet kuşları biraz sevsen ilgilensen hemen başlıyolar sırnaşmaya.Ama yumurta meselesini bilmiyorum


    -----------------------------

    öylemi sen kuşları baya alıştırmışsın ama benim arkadaş 7-8 ay mı ne uğraşmıştı baya hiç biri gelmeyince birde kafesten dışarı çıkardığında ikiside çok şımarmış kafese koymaya gelincede perdelerin en yüksek yerine konmuşlar tabi yakala yakalayabilirsen. yumurta meselesinide zaten kuşçu uyarmış bunu tek bir kafese alma demiş yani yumurtlama döneminde dişi ve erkek aynı kafeste olmamalı yoksa bazı erkek kuşlar yumurtayı parçalayıp yavruyu öldürebiliyor dedi o yüzden çift kafes alıp yumurtlama dönemi gelince erkeği ayırmak için kafesin tam ortasına ek parça ile kapatırsın dedi dişiyi mutlaka ayırmalısın demişti önlem al demişti.


    -----------------------------

    Ama bizim kuşu bikaç haftalıkken aldım bana baya alışkın o yüzden şimdi de 7 yaşında belki küçükten beri bende olduğu için sorun olmamıştır.Arkadaşının aldıklarının yaşı büyük olabilir.Yaşı büyük olan kuşlar zor alışıyor çünkü.


    -----------------------------

    anladım demek ki bu yüzden alışmamış arkadaşa çift kuşu alıştırabilseydi bende alacaktım ama alıştıramadığı için bende almamıştım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Narasimha
    Narasimha's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    dişi erkek birbirine sadık ve 5 yumurtalı bugun yarın çıkarlar ilgileniyorsan pm at


    Eğer güneşi gözden kaçırdım diye gözyaşı dökersen, yıldızları da gözden kaçırırsın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Geçen hafta 1 tane erkek muhabbet kuşu aldım hediye olarak, satan kişi yavru dedi. Hediye ettim, nasıl bir yavru anlamadım. Kafesinde dört dönüyor dışarı çıkmak için. Ele alışık, Buruna konma huyu var milleti korkutuyor.Erkek kuşlar evde birine bağlanırmış ve onu diğer insanlardan kıskanırmış. Eskişehir'de olsan tavsiye ederdim...


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Petshop gibi yerlerden almanı tavsiye etmem, kendi yetiştirip satan varsa onlardan satın al. Petshoplarda kuşlar elene elene en kötüleri kalıyormuş.


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    abdullahozcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende ekek aldım 1996 dan beri yaşıyor bir ayağı yaşlılıktan aksıyor 14 senedir yaşıyor ömrü en uzun çıkan kuş oldu 32 kelime öğrettim konuşuyor


    -----------------------------

    Resmi varmı ? merak ettim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    Narasimha bunu yazdı:
    -----------------------------

    dişi erkek birbirine sadık ve 5 yumurtalı bugun yarın çıkarlar ilgileniyorsan pm at


    -----------------------------

    hoca bi sen açtığım konuya cvp verdim gerisi maziyi anlatıyo


    www.Kizderbent.org www.Paylasdir.com www.Csoynat.com www.Gurk4n.tr.gg www.Csoynat.net www.GurkanAltbas.com www.Oguntavukculuk.com www.Kizderbent.com www.fatmagulunsucune-izleyin.com www.diziseyretin.com ------------------- Counter Strike 1.5 Serverler. Cs1.csoynat.com Cs2.csoynat.com Cs3.csoynat.com Cs4.csoynat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar fotosu varda yüklemeyi bi tarif edin


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    abdullahozcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar fotosu varda yüklemeyi bi tarif edin


    -----------------------------

    abi resim eklerken karizmatik metin editörünü kullan ;

     

    resmin Url'sine de  İmageShack gidip kuşun resmini yükleyeceksin. geliceksin o kısma yapıştıracaksın.

    merak ettim la kuşu hem :|

Toplam Hit: 3039 Toplam Mesaj: 24