folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Muhabbet Kuşundan Anlayanlar İçeri



Muhabbet Kuşundan Anlayanlar İçeri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    Webci58 bunu yazdı
    Reberals bunu yazdı

    benimkide böyle olmuştu aradan 1 hafta geçti acılar içinde öldü sanırım bi hastalığa yakalanmıştı

    yapma be hocam.. yazık hayvana inşallah düzelir ya.

    akljslajsdljasdl jasdlkjsaldljsadklasjdlasjdlasjdkl abi yarıldım yemin ederim yarıldım, öldü diyor adam düzelir diyorsun asdhaskdjhska d:D:D:D

    adam o mesajı ölen kuşa yazmamış hacı, kendi kuşu için yazmış. bende sana gülüyorum :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    Webci58 bunu yazdı
    Reberals bunu yazdı

    benimkide böyle olmuştu aradan 1 hafta geçti acılar içinde öldü sanırım bi hastalığa yakalanmıştı

    yapma be hocam.. yazık hayvana inşallah düzelir ya.

    akljslajsdljasdl jasdlkjsaldljsadklasjdlasjdlasjdkl abi yarıldım yemin ederim yarıldım, öldü diyor adam düzelir diyorsun asdhaskdjhska d:D:D:D

    adam o mesajı ölen kuşa yazmamış hacı, kendi kuşu için yazmış. bende sana gülüyorum :)

    ahah abi yine de yarıldım ya sağolsun güldüm :) ayrıca @Webci58 ilk mesajımı editledim hocam.


    https://www.uvvam.com | Dünya Dalgıçları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    akşam gelince editlerim ölmezsek, işe gidiyorum.

    addition.

    Abi kuş ürkek ceylan yavru herhalde zaten pek büyük değil, video'dan anladığım kadarı ile erkek gibime geldi gözükmüyor çünkü birde mavi - kahverengi renk belirgin değil dişiliğine erkekliğine göre çok değişir.

    Dişi ise çok ama çok uğraşma cana yakınlığı için ilerde konuşması için vs.

    Erkek ise.

    Yapacağın şeyler, tüneklerini dal yap, plastik değil, ayna varsa kaldır, ballı yem al, bir süre.

    Bir de bu kuşla özel ilgilenmen gerek hali yerine gelince eline alıp çıkartmaya çalış ele zar zor mecbur alışacaktır, işaret parmağını uzat, ondan sonra sofradan yemek bile yer sizle.

    Ama ilgi gerek, hayvanı bir kenara bırakma,  korkunca evin tüm ışıklarını kapa öyle yakala eğer sen ışık açıkken kovalarsan o ışığa kaçar önce sonra senden kurtulunca tekrar oraya girer, kucağına al kaçamayacağı ayarda okşa sev ama hem kaçamasın hemde yavaş yavaş alışsın.

    Çok besledim, konuşturdum, ıslıkla akdeniş akdeniz akşamlarını bile çalıyordu, odaya girer girmez omuzuma gelirdi, sana 1 alışsın yeter.

    Ama dediğim gibi dişi ise pek uğraşma vur eşe al yavru yavrulardan eğit.

    hocam bilgiler için teşekkürler dikkat edicem bunlara, kuş 2 aylık şuan ama işte bu titreme olayı ürkeklik sonradan oluştu.

    hiçbi canayakınlık alışma olayıda yok sürekli ilgilendiğimiz halde artık bıktırdı. dişi gibi geliyo bana,

    o salıncaklı aynadan aldım aynasını kapadım zaten yavru diye takılıyo orda. ballı yemi var vitamin aldım çay kaşığıyla falan verdim bakalım iyileşsin satarım uğraşamam bunla. bi erkek kuş bulur bakarım işime ya bıktırdı.

    şu kanatlarının titreme olayı kafama takıldı etrafında kimse yokken sakin ama yanına yaklaştığımda kanatlar titremeye başlıyor hastalığıyla alakalımı bilmiyorum

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    benimde bi kuşum var omzuma geliyo başıma çıkıyo oynuyo opuyo ediyo ama hayvanı ele alıştıramadım yıllardır parmağıma gelmiyo :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cholpa
    cholpa's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Bence bu hayvan hasta degil. Muhtemelen sen yokken biri hayvana iskence etmis hocam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    Turania bunu yazdı

    benimde bi kuşum var omzuma geliyo başıma çıkıyo oynuyo opuyo ediyo ama hayvanı ele alıştıramadım yıllardır parmağıma gelmiyo :)

    bilmem neden çok komik  geldi

    parmağıma gelmiyo:))

    nereye alıştıtırsan oraya geliyor suç sende

    futurist tarafından 02/Nis/14 18:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    Turania bunu yazdı

    benimde bi kuşum var omzuma geliyo başıma çıkıyo oynuyo opuyo ediyo ama hayvanı ele alıştıramadım yıllardır parmağıma gelmiyo :)

    bilmem neden çok komik  geldi

    parmağıma gelmiyo:))

    nereye alıştıtırsan oraya geliyor suç sende

    valla ciddi problem yaratıyo ya salıyorum uçsun diye kafese sokmak istedim mi zor sokuyorum resmen dalga geçiyo üstümde geziyo da parmağıma binmiyo kaçıyo omzuma filan sokamıyorum :)


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek

    çok güzel şeyler yazılmış ekleyeceğim hiçbir şey kalmamış sev hacı ilgi ister yavrucak bi de üzeri çok sık örtülü kalmış sanırım korkmuş titremesi ondan diye düşünüyorum bencede erkek bi ayna koy bi de çıngırak çok fırlama olur büyüyünce yavruysa eğer

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hacı sölemiyim sölemiyim dedim de içimde kalmasın

    öyle bi başlık atmışsın ki muhabbet kuşuna çıkma parça arıyosun veya format attırcak gibisin :D

    ne zaman anasayfada görsem aklıma bu geliyo

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Abi hayvanlara eziyet etmeyin salın doğaya. Sözüm ona hayvan seviyorsunuz ama kendi doğasından koparıyorsunuz. Bırakın dışarı uzaktan uzağa sevin :)


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
Toplam Hit: 6556 Toplam Mesaj: 52