Mükemmel Bir Flash Oyun - Kazıcı
-
Eskiden bitirmiştim yine karşıma çıktı dayanamadım oynadım.2-3 saatte de bitirdim.Bir oyun bu kadar mı güzel zevkli olur dedirtiyor insana.
http://www.miniclip.com/games/motherload/en/focus/
Başlarda benzin almak ve aracı tamir etmek için fare kullanmak sinir bozucu olsada sonra buna gerek kalmıyor zaten.Yarım saat yerin altında kalma rekorum var :) Daha da fazla kalabilirdim ama kazdım ve bitirdim.Oyunu bitirmek için olabildiğince derin kazmanız gerekir.Artık Ft sayacının bile bozulduğu derinlikte sizi bir süpriz bekliyor.Orasıda oyunun sonu.
Oyunda save özelliği var.Eğer save etmeden aracınızın benzini biter ya da patlarsa oyun biter.Load demek için ara sıra sev edin.Dikkatli oynayın.
Ufak bir ipucu: 4500'den sonra mağma tabakasında patlamalar oluyor.O yüzden aracı güçlendirin ve yanınıza tamir paketini bolca alın.
-
çizdim
-
miniclip oyunları eskiden beri var pentium ile onları oynardım :D
-
iosta buna benzer vardı ama adını unuttum dril bilmem neydi
-
Hemen fuel empty diyor, her benzin bittiğinde yukarı mı çıkacağız ?
-
SerYolcu bunu yazdı
Hemen fuel empty diyor, her benzin bittiğinde yukarı mı çıkacağız ?
aynen
ilerde junk shop'tan alacağın 2000 dolarlık benzin deposu daha fazla kazı yapabilmene olanak sağlar
ilk başlarda shop'ların sağını solunu iyice genişletmeye bakın ki yukarı rahat çıkasınız :)
ne oynardık be
edit: amk bug yüzünden bıraktım ne güzel gidiyodum: (5000'lik delici, 2000'lik depo, 2000'lik motor peh!)
YekteranBaymedir tarafından 13/Haz/14 22:55 tarihinde düzenlenmiştir
-
SerYolcu bunu yazdı
Hemen fuel empty diyor, her benzin bittiğinde yukarı mı çıkacağız ?
Hocam önceleri böyle yukarı çıkıp çıkıp inecen.Doldurulabilir benzin deposu satın al.Tankıda büyük.Biraz gelişince o benzin istasyonuna ve tamir yerine uğramana gerek kalmıyor zaten :)
-
Oyun çok güzelde beyler sanki benim kazdığım yerler birdaha kafasına göre kapanıyor gibi geldi bana.
-
Ben de hasretine dayanamayıp 3-4 gün önce oynadım bu oyunu :) Ama 10 dk sonra sıkıldım, çektim cheat engine, bastım parayı :P
-
Çok zor la :|
-
kaç saat oynadım ya :D zamanımı sikti:D alışmayın valla.alışınca baya bi kaptırıor insan.ilk başta çok zor geldi de sonra en son can azdı doldurmaya giderken çarptım patladı allahtan.yoksa daha oynayacaktım
