Mükemmel Bir Flash Oyun - Kazıcı
-
Ekerci bunu yazdı
kaç saat oynadım ya :D zamanımı sikti:D alışmayın valla.alışınca baya bi kaptırıor insan.ilk başta çok zor geldi de sonra en son can azdı doldurmaya giderken çarptım patladı allahtan.yoksa daha oynayacaktım
Hocam save etseydin ya.Uçan bir araç var karada onunla istediğin kadar save edebiliyorsun.Patlamalara çatlamalara karşı kaldığın yerden devam edersin.Bu arada merak ettim aşağı ulaşan oldu mu ? :)
-
CyberAngel bunu yazdıEkerci bunu yazdı
kaç saat oynadım ya :D zamanımı sikti:D alışmayın valla.alışınca baya bi kaptırıor insan.ilk başta çok zor geldi de sonra en son can azdı doldurmaya giderken çarptım patladı allahtan.yoksa daha oynayacaktım
Hocam save etseydin ya.Uçan bir araç var karada onunla istediğin kadar save edebiliyorsun.Patlamalara çatlamalara karşı kaldığın yerden devam edersin.Bu arada merak ettim aşağı ulaşan oldu mu ? :)
hocam save vardıda ders çalışmam lazım bıraktım :D belki finallerden sonra bi kasarım baya.en aşada noolduo ki ? en son platin topluodum
mobili var mı bunun ? olsa ii tutardı
Ekerci tarafından 14/Haz/14 01:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Gece gece beceremedimde sinirim bozuldu :D
-
çizik
-
o kadar kastım 500k lık motorlar şunlar bunlar falan derken en son göstergeler ?210921 ft şeklinde saçma sapan bir hal almaya başladı. Sıkıldım kapattım demin.
-
Sonunda adam varmış beyler .d
-
ElizaBeTH bunu yazdı
iosta buna benzer vardı ama adını unuttum dril bilmem neydi
i dig it
