Münazara İçin Yardım Gerekli
-
Beyler final notunu 25 puan etkileyecek bir münazaraya katılmış bulunmaktayız.
Erkekler mi üstündür kadınlar mı? Sorunun ucu çok açık ama ne yapalım açıklama vermedi hoca.
Bunun hakkında netten bilimsel-dinsel-sosyal her şeyi araştırıyorum.
büyük şirketlerin ceo ları, dünyada yapılan icatlar, bilim adamları, siyasetçiler vb. gibi hep araştırıyorum.
var mı önerilerinizi. Bak şunu söyle kesinlikle etkilersin filan dediğiniz şeyler var mı?
-
Dini konuda hiç bir bayan peygamberin olmaması,cuma ve bayram nazamlarını erkerklerin kılmasını namazlarda erkeklerin dizine bayanların ise ayak bileğine kadar görünebildiğini hiç bir bayanın erkek şöförler kadar iyi araba kullanamaması nı örnek isterse youtube de bolca var :))))
-
Bak beni farklı olma çabası içindesin şeklinde yargılama ( herkez gibi ) ama ben senin yerinde olsam, ''Böyle bir tartışmanın ortasında olduğuma bile utanıyorum '' diye söze girerdim. '' Neden mi utanıyorum ? Çünkü birbirine tezat olduğunu iddia ederek bu gibi bir tartışma platformuna taşıdığınız 2 farklı cins, yani topluca tanımlayacak olursak İNSAN! dır'' diye devam ederdim.
Derdim ki; '' Bu Dünya üzerinde yaşayan her İNSAN, aynı tohumdan türedi. Ben bir erkeğim. Ve kadınların yetiştirdiği bir nesilden geliyorum. 21 yaşımdayım ve 21 yıldır bu böyle. Sözylesenize, ne değişti ? Henüz tohumken siz, sevgisini, canını sizinle paylaşanla kendinizi mi kıyaslıyorsunuz ? '' diye devam ederdim.
Hızımı alamaz ve derdim ki; '' Kadın, senin içinde bulunan mini minnacık şefkatin tek nedenidir. Ben bir erkek olarak üzerime düşenin ne olduğunu biliyorum. Benim üzerime düşen, mutlu etmektir. Mutlu olsun diye. Mutluluk türesin diye.''
Ve o lanet olası araştırmalarını dürüp bir taraflarına sokmak istercesine, şöyle tamamlardım cümlelerimi; '' Buradayım işte, tam karşınızdayım. Saçmalaştırılmış bir tartışmanın tam ortasındayım. Sanmayın ki kafa patlattım, kitapları yalayıp yuttum veya önemli olduğunu sanan kimselerle uzun uzun dertleştim. Ben bir İNSANım ve bana bahşedilen bir mantığım var çok şükür. Burada bana gözlerini dikmiş ve türlü düşüncelerle beni yargılayan insanlara tek bir sözüm olabilir. İnsan, farklılıklarını kabullenebilirse mutluluğu bulur. Kendini üstün görenler ve ayrımcı takılanlar yalnızlığa mahkumdur.''
Umarım aydınlatıcı olmuştur... -
Ben onu bunu bilmem de bizim nenelerimiz cephane taşıyanlardan , at üstünde savaşanlardan..
-
ben onu bunu bılmem abı butun erkeklerı annelerı dogurduguna gore kadınlar onde gıbı
-
NaZi_ bunu yazdı:
-----------------------------
Bak beni farklı olma çabası içindesin şeklinde yargılama ( herkez gibi ) ama ben senin yerinde olsam, ''Böyle bir tartışmanın ortasında olduğuma bile utanıyorum '' diye söze girerdim. '' Neden mi utanıyorum ? Çünkü birbirine tezat olduğunu iddia ederek bu gibi bir tartışma platformuna taşıdığınız 2 farklı cins, yani topluca tanımlayacak olursak İNSAN! dır'' diye devam ederdim.
Derdim ki; '' Bu Dünya üzerinde yaşayan her İNSAN, aynı tohumdan türedi. Ben bir erkeğim. Ve kadınların yetiştirdiği bir nesilden geliyorum. 21 yaşımdayım ve 21 yıldır bu böyle. Sözylesenize, ne değişti ? Henüz tohumken siz, sevgisini, canını sizinle paylaşanla kendinizi mi kıyaslıyorsunuz ? '' diye devam ederdim.
Hızımı alamaz ve derdim ki; '' Kadın, senin içinde bulunan mini minnacık şefkatin tek nedenidir. Ben bir erkek olarak üzerime düşenin ne olduğunu biliyorum. Benim üzerime düşen, mutlu etmektir. Mutlu olsun diye. Mutluluk türesin diye.''
Ve o lanet olası araştırmalarını dürüp bir taraflarına sokmak istercesine, şöyle tamamlardım cümlelerimi; '' Buradayım işte, tam karşınızdayım. Saçmalaştırılmış bir tartışmanın tam ortasındayım. Sanmayın ki kafa patlattım, kitapları yalayıp yuttum veya önemli olduğunu sanan kimselerle uzun uzun dertleştim. Ben bir İNSANım ve bana bahşedilen bir mantığım var çok şükür. Burada bana gözlerini dikmiş ve türlü düşüncelerle beni yargılayan insanlara tek bir sözüm olabilir. İnsan, farklılıklarını kabullenebilirse mutluluğu bulur. Kendini üstün görenler ve ayrımcı takılanlar yalnızlığa mahkumdur.''
Umarım aydınlatıcı olmuştur...
-----------------------------hocam ne yaptın ya :)
25 puan final notu 4 takla attırır adamı. :)
Biz erkekleri savunacağız mecburen. Çünkü karşı rakip 4 kişi bayan.
Hoca koyu Mustafa Kemal Atatürk hayranı. Ve çok fanatik Fenerbahçe hayranı. Oralardan da göze girmeye çalışacağız.
Geçen yıl aynı konuda aynı münazarada kavga çıkmış 2 yaralı!!!
-
Neye göre kime göre bir birinden üstün. Kadınla erkek birbirini tamamlar bir elmanın iki yarısı gibi. Birinin eksik olduğu noktayı diğeri tamamlar.
Fiziksel üstünlük dersen erkekler üstündür sen hatununa karıcım kavanozun kapağı sıkışmış açamıyorum açarmısın diyen bir erkek gördünmü tabiki zor işler hep erkeklerindir yada aileyi koruyup kollayan erkektir. Şevkat, vefa, sabır gibi konuları ele alırsak bir anne olarak kadın daha üstündür.
İş dünyasına bakınca ne kadınlar var bir holdingi koca bir bankayı yönetiyor bir taraftan bakıyorsun bir erkek bir büfeyi dahi işletemiyor. Bir erkek mükemmel yemekler yaparken bazı kızlarımız bir yumurta kırmayı bilmiyerek kendilerini rezillllll ediyorlar.
Allahın yarattığı aklını ve fikrini kullanan tek zeki canlı insandır. İnsanlar kadın ve erkek olarak ikiye ayrılır ve zekalarıyla bir birlerini tamamlar ve birbirleri için hayatı kolaylaştırırlar.
Münazara zıt konuları tartışmaktır bir birini tamamlayan şeyler zıt değildir. Hocan sana gereken puanı vermesse hocana tüm mürüdlerden slm söyle
-
Asi bunu yazdı:
-----------------------------
Neye göre kime göre bir birinden üstün. Kadınla erkek birbirini tamamlar bir elmanın iki yarısı gibi. Birinin eksik olduğu noktayı diğeri tamamlar.
Fiziksel üstünlük dersen erkekler üstündür sen hatununa karıcım kavanozun kapağı sıkışmış açamıyorum açarmısın diyen bir erkek gördünmü tabiki zor işler hep erkeklerindir yada aileyi koruyup kollayan erkektir. Şevkat, vefa, sabır gibi konuları ele alırsak bir anne olarak kadın daha üstündür.
İş dünyasına bakınca ne kadınlar var bir holdingi koca bir bankayı yönetiyor bir taraftan bakıyorsun bir erkek bir büfeyi dahi işletemiyor. Bir erkek mükemmel yemekler yaparken bazı kızlarımız bir yumurta kırmayı bilmiyerek kendilerini rezillllll ediyorlar.
Allahın yarattığı aklını ve fikrini kullanan tek zeki canlı insandır. İnsanlar kadın ve erkek olarak ikiye ayrılır ve zekalarıyla bir birlerini tamamlar ve birbirleri için hayatı kolaylaştırırlar.
Münazara zıt konuları tartışmaktır bir birini tamamlayan şeyler zıt değildir. Hocan sana gereken puanı vermesse hocana tüm mürüdlerden slm söyle
-----------------------------çok doğru hocam.
özellikle son 2 cümlen...
-
Aradığın cevap bu değil daha detaylı birşey arıyorsundur eminim ama
Fiziksel, duygusal, psikolojik, maddi, manevi, dinsel, sosyal v.s her yönden erkekler daha üstündür.
Aksini idda edemez kimse.
doğanın kanunu, yaratılış böyle..
-
Buyrun bilimsel kanıtı :D
Ben öyle bir sunarım ki herkesin ağzı açık kalır :D
Kadın mı zekidir erkek mi" tartışmasına bilim adamları nokta koyan bir yanıt verdi. Bir taraf üzülecek, zira sonuçlar şöyle;
Londra'daki University College'ta görevli Professor Adrian Furnham tarafından yapılan araştırmada erkeklerin kadınlardan daha zeki olduğu kanıtlandı. Aynı sonuç Kanada'daki bir üniversiteden daha geldi.
Yetenek testlerinde erkeklerin kadınlardan az da olsa daha başarılı olduğu, aynı zamanda erkeklerin kendilerinin daha zeki olduklarını düşündükleri için kadınlara karşı bir psikolojik avantajları da bulunduğu ortaya çıktı.
ERKEK DAHA ZEKİ
Erkeklerin kadından daha zeki olduğunu belgeleyen bir diğer araştırmada Kanada'dan geldi. Western Ontario Üniversitesi'nden Profesör John Philippe Rushton, "erkeklerin IQ'sunun kadınlara göre 4 puan daha yüksek" olduğunu söyledi.
ZEKA TESTİ SONUÇLARI
Rushton, yaşları 17-18 arasında değişen 100 bin kadın ve erkek gönüllüye zeka testleri uyguladı. Rushton, sözlü ve yazılı ifade, yaratıcılık, problem çözme gibi bölümlerden oluşan testlerin sonuçlarında erkeklerin kadınlara göre ortalama 3,63 puan daha yüksek not aldığını tespit etti.
Bilim adamı kadınların iş hayatında yükselememesinin nedenini de buna bağlayarak "Bunun nedeni sosyal adaletsizlik değil. Kadınların erkeklerden daha az akıllı olmasıdır. Satranç şampiyonlarının da erkeklerden çıkması bunu gösteriyor" dedi.
ERKEKLER NEDEN DAHA ZEKİ?
Erkeklerin daha zeki olmasının sebeplerinin taş devrine kadar geriye gittiğini söyleyen Rushton, "Kadınlar eş seçerken kendilerinden daha zeki erkekleri tercih ediyor. Bu nedenle de nesiller ilerledikçe erkekler daha zeki oluyor" dedi.
Ayrıca erkek beyninin kadınınkinden daha ağır olduğunu belirten Rushton, "Bu da erkek beyninde daha fazla nöron var demektir. Nöronlar da bilgi akışını hızlandırarak daha zeki olmayı sağlar" diye konuştu.
Bilim adamı, okullarda kız çocuklarının erkeklerden daha başarılı olduğu yönündeki eleştirilere de cevap vererek "Bu kızların daha erken gelişmesiyle ilgili. Ergenlik tamamlanıp durumlar eşitlendiğinde erkekler daha zeki oluyor" dedi.
Profesör Rushton bundan 4 yıl önce de siyahilerin suça daha yatkın olduğunu ve Asyalıların da daha zeki olduğunu söyleyerek tartışma yaratmıştı.
http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=137747 -
kime ve neye göre üstünlük üstünlük göreceli bir kavramdir kadin olmasa erkek olamaz ermek olmaz ise kadin olmaz her dahi ve kahramani doğuran bir anadir her ananinda bir babasi mutlaka vardir misal MUSTAFA KEMAL ATATÜRK dünyanin sayili liderlerinden ve dahilerindendir bu MUSTAFA KEMAL' i kadinardan üstün yapmaz neticede onuda bir kadin doğurmuştur. kadininda doğur ganliği onu üstün yapmaz. Bir erkek olmadan kadin hamile kalmaz. Blimsel sonuclar yaniltici olabilir misal dunyada 6 milyar insan var bunun 2 küsür milyari çinli buda her 3 kişiden birini çinli yapar bu foruma yorum yapan her 3 kişiden birin çinli olmasi gerekir ama değiller. kimsenin kökenini bilmem ama buradaki herkez TÜRKİYE' Lİ. sonuç. bir kadin =bir erkek
