Münazara İçin Yardım Gerekli
-
Tabi ki kadınlar erkeklerden üstündür.. tartışmaya bile gerek yok..
-
üniversitede bizim günümüz olduğunu unutmuşum
dersden 15 dk önce grup elemanlarının notlarına baktım sunumu ben yaptım
herkese sorarsan çok güzel yaptım ama ne anladınız diye sorarsan ben dahil kimse bişi anlamadı
100 almıştım :D ahhh ahh
-
Hocam 21 yaşında olduğunu baz alıyorum:
"Şimdiye kadar kadınlar üstün olmuş olabilir ama bu denge 21 yıl önce değişti."
Dersin, hoca sana 50 verecek bak gör:| özgüven falan filan orasıda sana kalmış hocayı inandırmak:|
-
25 puanı aldık :)
Toplam Hit: 3446 Toplam Mesaj: 15
