

Mürit Seçme Ve Yerleştirme Sınavı Hakkında Bir Kaç Soru
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Abi merak ediyorum o kadar soru ekleniyor acaba sorulari kendinizmi yaziyorsunuz yoksa,kitap veya internetten kaynaktan mi yaziyorsunuz ? sinav sorulari falan mi buluyorsunuz :)
-----------------------------Hoca ben biliom işin piçliğini, bulmuşlar irc soru scriptlerini içinden kopyalayıp koyalayıp yapıştırıolar :D
-----------------------------
abaa :(e aşkım bende oyle yaptım :I
laf soyleme bakım şşş ucu bana kacıyo :D
-
yapmana gerek yok soruların yarısını ekledim zati aynı sorular olursa sorumlusu renee vallaha :)
-
Toplam 6 Soru Hazırlamışsınız.
FireX 500 tosun 350 ne kadar acı gerçek dimi?arada tam 494 soru var 1. ile :D:D firex feci kasmış.Biz yardımda bulunalım diye şeyttim.
Dipçiknot: abicim kazık sorun.
-
hehehe :D bende öle yapcıaktım ama sittir et dedim kendi bildiklerimi sordum :D
ki kopyala yapıstırdan daha iyi eminim :P
bu arada Firex harbi fena kasmıs bigünde biz onu kasarız :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------hehehe :D bende öle yapcıaktım ama sittir et dedim kendi bildiklerimi sordum :D
ki kopyala yapıstırdan daha iyi eminim :P
bu arada Firex harbi fena kasmıs bigünde biz onu kasarız :D
-----------------------------
usta kendı bıldıklerın den kastın ne ? sagda solda duyup yada sana kapak yapmak ıcın bıl bakalım bılebılırsen tarzında soruları dıyosun degıl mı? bende de var oyle ama hepsı sekıllı mekıllı anasını satım koymamıslar kı seklını cızebılcegımız bısey reneeeeeeee :)ama yok inadım inat paşam da forumda demısya işin piçliği ..
yok yok ben yarına kolay bulunmayacak cevaplara sahıp olan soruları ekleyeyım de :( sabaha kadar calıscam :( inat ettım
-
ruhkanseri bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------hehehe :D bende öle yapcıaktım ama sittir et dedim kendi bildiklerimi sordum :D
ki kopyala yapıstırdan daha iyi eminim :P
bu arada Firex harbi fena kasmıs bigünde biz onu kasarız :D
-----------------------------
usta kendı bıldıklerın den kastın ne ? sagda solda duyup yada sana kapak yapmak ıcın bıl bakalım bılebılırsen tarzında soruları dıyosun degıl mı? bende de var oyle ama hepsı sekıllı mekıllı anasını satım koymamıslar kı seklını cızebılcegımız bısey reneeeeeeee :)ama yok inadım inat paşam da forumda demısya işin piçliği ..
yok yok ben yarına kolay bulunmayacak cevaplara sahıp olan soruları ekleyeyım de :( sabaha kadar calıscam :( inat ettım
-----------------------------ııı yok tam olarak öyle kendi bildiklerim derken kulakta nduyma ben bilom sen bilmion olayı deil .... ( nasıl bu kadar yanlıs anladın hayret )
FireX ibişi c/p yapmıs 500 soru :D ben 10 soru :D
kendi bildigim donanımdan falan sormaya calıstım bende fazla anlamıorum öğrenmeye calısıyorum
bu kadar inat etme msys için nasıl olsa sana sormucaklar sen sorup napıcan
kazık sorup nie geliceklerin müritlerin hayallerini yıkıcan :(
-
Soruları bir kaynaktan almıyoruz şimdiki üyeler gelecekteki üyelerin seçileceği sınav sorularını hazırlıyor
-
abü valla ben 150 yakın soru eklemişim 20 tanesi kaynaktan belki alıntıdır + alıntı olsa bile değiştirmişimdir...
yanlız eklediğim soruların hepisi orjinal sorulardır genelde diğer müridlerde öyle yapmıştır sanırım yoksa oyun botundaki soruları kopyalayıp yapıştırınca ne işimize yarıycakki :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------FireX ibişi c/p yapmıs 500 soru :D ben 10 soru :D
-----------------------------
sie lan g*t tosunun yüzünden oldu hepsi i*ne beni geçecekmiş bende 500 yapmazsam nağmerdim dedim :D -
hocalar kazık sorular soralım ismide yerleştirme sınavı olsun.