Müritler Ses Sistemi Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpyßreaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    kullanan arkadaşım var.. sesi yarısına getirebilene aşk olsun.. 500 watt rms mi ne vardı yaa :S
    -----------------------------

    o değerlerin hepsi yalan onlara kanmayın yurdumda malesef HI-FI ne demek bilinmediği için HI-FI yi 5+1 sananlar yüzünden millet bu hale geldi.Millet öyle bir rakamlardan bahsediyorki gülüyorum resmen 500 watt ne demek hocam sen biliyonmu ? 100 watt'lık bir anfiyle disco yu karşılayabilirsinki bu şirketler insanları 1500 watt rms diye 5+1 boktan kolonları kakalıyolar.Bide bizde müzik nasıl dinlenir'in özelliklede HI-FI bilinmediği için 5+1 daha çok ses çıkarır daha iyidir kelimesi yaygın.Müzik dinlemek için 2+1 alınır 5+1 değil.Ayrıca piyasadaki creative miş logitech miş bunların hepsi hikayedir.Üstte belirtilen kolon markaları babadır özellikle Altec Lansing bu marka Amerikan malıdır ve çok kalitelidir.Hatta 5+1 istiyorsanız en iyi 5+1 kolonları Boss üretirki fiyatları çok uçuktur.Yani o piyasada gördüğünüz kolonların hepsi bir çeşit oyuncaktır.Alıcaksın eve bi tane lambalı anfi bide B&W iki çift hoparlör alıcaksın tadından geçilmez valla.


    -----------------------------

    hoca bilgilerin için teşkkür ederim gerçekten aydınlattın benı. peki bana bu bilgiler ısıgında 200 liraya kadar bi model

    marka tavsie edermisin rica etsem.

    yunus_emre hoca zaten onu kullanıyorum şimdi patladıgı için değiştircem


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    hoca amelelik edip okadar para verme zaten onu son sesde açamicaksın creative 4+1 5+1 100 - 200 tl arası bişey al varmı ötesi :D

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------
    Avira bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpyßreaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    kullanan arkadaşım var.. sesi yarısına getirebilene aşk olsun.. 500 watt rms mi ne vardı yaa :S
    -----------------------------

    o değerlerin hepsi yalan onlara kanmayın yurdumda malesef HI-FI ne demek bilinmediği için HI-FI yi 5+1 sananlar yüzünden millet bu hale geldi.Millet öyle bir rakamlardan bahsediyorki gülüyorum resmen 500 watt ne demek hocam sen biliyonmu ? 100 watt'lık bir anfiyle disco yu karşılayabilirsinki bu şirketler insanları 1500 watt rms diye 5+1 boktan kolonları kakalıyolar.Bide bizde müzik nasıl dinlenir'in özelliklede HI-FI bilinmediği için 5+1 daha çok ses çıkarır daha iyidir kelimesi yaygın.Müzik dinlemek için 2+1 alınır 5+1 değil.Ayrıca piyasadaki creative miş logitech miş bunların hepsi hikayedir.Üstte belirtilen kolon markaları babadır özellikle Altec Lansing bu marka Amerikan malıdır ve çok kalitelidir.Hatta 5+1 istiyorsanız en iyi 5+1 kolonları Boss üretirki fiyatları çok uçuktur.Yani o piyasada gördüğünüz kolonların hepsi bir çeşit oyuncaktır.Alıcaksın eve bi tane lambalı anfi bide B&W iki çift hoparlör alıcaksın tadından geçilmez valla.

    -----------------------------

    hoca bilgilerin için teşkkür ederim gerçekten aydınlattın benı. peki bana bu bilgiler ısıgında 200 liraya kadar bi model

    marka tavsie edermisin rica etsem.

    yunus_emre hoca zaten onu kullanıyorum şimdi patladıgı için değiştircem

    -----------------------------

    Hocam sana Altec Lansing'den alttaki modeli öneririm.Vericeği sesin kalitesinden hiç şüphen olmasın.

    http://www.hepsiburada.com/altec-lansing-fx4021-uzaktan-kumandali-21-speaker/productDetails.aspx?categoryid=256&productid=bd49149

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akbaba59
    akbaba59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek
    hocam alacaksan logitech z5500 alacaksın yada gidecen müzik marketler var böle konserlere fln sistem yapıolar onlardan kafaa göre bişe alcaksın o sistemlerle deil apartman mahlleyi inletirsin tabi senin ev haşat olur orası ayrı :d
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    akbaba59 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam alacaksan logitech z5500 alacaksın yada gidecen müzik marketler var böle konserlere fln sistem yapıolar onlardan kafaa göre bişe alcaksın o sistemlerle deil apartman mahlleyi inletirsin tabi senin ev haşat olur orası ayrı :d
    -----------------------------

    Hocam konserlerdeki seslendirme kolonlarıdır kalite bekleyemezsin.Disco ve Barlarda bulunanlarda seslendirme içindir.Ayrıca z5500 ye o kadar para vericeğine Altec Lansing gibi kolonları dünyaca ünlü kalitesi onaylanmış markanın malını almak daha iyidir.Keşke herkes yeteri kadar araştırsada bu işleri ortalık creative,logitech,philips gibi salak firmalara kalmasa.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    hacim,harman-kardon ses sistemlerinde bir öncüdür :) fiyati tuzludur fakat kalitenin ta kendisidir.

     gel görki logitech kullaniyorum ve kesinlikle tavsiye ederim.

    logitech'e biraz göz at derim.


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Minton HTS-330  60.00 65.00 tl arasında fiyatı fena değil


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Hocam bu konuda sana 2 marka önereyim Pişman Olmazsın...

     Logitech Ve Creative

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Logitech x540 al dostum. Zıpla hopla takla at.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tabiki logitech :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 3706 Toplam Mesaj: 25