Müritler Ses Sistemi Önerileriniz
-
Avira bunu yazdı:
-----------------------------SpyßreaK bunu yazdı:
-----------------------------
kullanan arkadaşım var.. sesi yarısına getirebilene aşk olsun.. 500 watt rms mi ne vardı yaa :S
-----------------------------o değerlerin hepsi yalan onlara kanmayın yurdumda malesef HI-FI ne demek bilinmediği için HI-FI yi 5+1 sananlar yüzünden millet bu hale geldi.Millet öyle bir rakamlardan bahsediyorki gülüyorum resmen 500 watt ne demek hocam sen biliyonmu ? 100 watt'lık bir anfiyle disco yu karşılayabilirsinki bu şirketler insanları 1500 watt rms diye 5+1 boktan kolonları kakalıyolar.Bide bizde müzik nasıl dinlenir'in özelliklede HI-FI bilinmediği için 5+1 daha çok ses çıkarır daha iyidir kelimesi yaygın.Müzik dinlemek için 2+1 alınır 5+1 değil.Ayrıca piyasadaki creative miş logitech miş bunların hepsi hikayedir.Üstte belirtilen kolon markaları babadır özellikle Altec Lansing bu marka Amerikan malıdır ve çok kalitelidir.Hatta 5+1 istiyorsanız en iyi 5+1 kolonları Boss üretirki fiyatları çok uçuktur.Yani o piyasada gördüğünüz kolonların hepsi bir çeşit oyuncaktır.Alıcaksın eve bi tane lambalı anfi bide B&W iki çift hoparlör alıcaksın tadından geçilmez valla.
-----------------------------hoca bilgilerin için teşkkür ederim gerçekten aydınlattın benı. peki bana bu bilgiler ısıgında 200 liraya kadar bi model
marka tavsie edermisin rica etsem.
yunus_emre hoca zaten onu kullanıyorum şimdi patladıgı için değiştircem
-
hoca amelelik edip okadar para verme zaten onu son sesde açamicaksın creative 4+1 5+1 100 - 200 tl arası bişey al varmı ötesi :D
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
Avira bunu yazdı:
-----------------------------SpyßreaK bunu yazdı:
-----------------------------
kullanan arkadaşım var.. sesi yarısına getirebilene aşk olsun.. 500 watt rms mi ne vardı yaa :S
-----------------------------o değerlerin hepsi yalan onlara kanmayın yurdumda malesef HI-FI ne demek bilinmediği için HI-FI yi 5+1 sananlar yüzünden millet bu hale geldi.Millet öyle bir rakamlardan bahsediyorki gülüyorum resmen 500 watt ne demek hocam sen biliyonmu ? 100 watt'lık bir anfiyle disco yu karşılayabilirsinki bu şirketler insanları 1500 watt rms diye 5+1 boktan kolonları kakalıyolar.Bide bizde müzik nasıl dinlenir'in özelliklede HI-FI bilinmediği için 5+1 daha çok ses çıkarır daha iyidir kelimesi yaygın.Müzik dinlemek için 2+1 alınır 5+1 değil.Ayrıca piyasadaki creative miş logitech miş bunların hepsi hikayedir.Üstte belirtilen kolon markaları babadır özellikle Altec Lansing bu marka Amerikan malıdır ve çok kalitelidir.Hatta 5+1 istiyorsanız en iyi 5+1 kolonları Boss üretirki fiyatları çok uçuktur.Yani o piyasada gördüğünüz kolonların hepsi bir çeşit oyuncaktır.Alıcaksın eve bi tane lambalı anfi bide B&W iki çift hoparlör alıcaksın tadından geçilmez valla.
-----------------------------
hoca bilgilerin için teşkkür ederim gerçekten aydınlattın benı. peki bana bu bilgiler ısıgında 200 liraya kadar bi model
marka tavsie edermisin rica etsem.
yunus_emre hoca zaten onu kullanıyorum şimdi patladıgı için değiştircem
-----------------------------Hocam sana Altec Lansing'den alttaki modeli öneririm.Vericeği sesin kalitesinden hiç şüphen olmasın.
http://www.hepsiburada.com/altec-lansing-fx4021-uzaktan-kumandali-21-speaker/productDetails.aspx?categoryid=256&productid=bd49149
-
hocam alacaksan logitech z5500 alacaksın yada gidecen müzik marketler var böle konserlere fln sistem yapıolar onlardan kafaa göre bişe alcaksın o sistemlerle deil apartman mahlleyi inletirsin tabi senin ev haşat olur orası ayrı :d
-
akbaba59 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam alacaksan logitech z5500 alacaksın yada gidecen müzik marketler var böle konserlere fln sistem yapıolar onlardan kafaa göre bişe alcaksın o sistemlerle deil apartman mahlleyi inletirsin tabi senin ev haşat olur orası ayrı :d
-----------------------------Hocam konserlerdeki seslendirme kolonlarıdır kalite bekleyemezsin.Disco ve Barlarda bulunanlarda seslendirme içindir.Ayrıca z5500 ye o kadar para vericeğine Altec Lansing gibi kolonları dünyaca ünlü kalitesi onaylanmış markanın malını almak daha iyidir.Keşke herkes yeteri kadar araştırsada bu işleri ortalık creative,logitech,philips gibi salak firmalara kalmasa.
-
hacim,harman-kardon ses sistemlerinde bir öncüdür :) fiyati tuzludur fakat kalitenin ta kendisidir.
gel görki logitech kullaniyorum ve kesinlikle tavsiye ederim.
logitech'e biraz göz at derim.
-
Minton HTS-330 60.00 65.00 tl arasında fiyatı fena değil

-
Hocam bu konuda sana 2 marka önereyim Pişman Olmazsın...
Logitech Ve Creative -
Logitech x540 al dostum. Zıpla hopla takla at.
-
tabiki logitech :)
