folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Mutlak Sıfır (-273°C Derece)



Mutlak Sıfır (-273°C Derece)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    evet ordaki sistem senin dediğin gibi kullanılabilir.Peki içeriyi nasıl -273 yaparız sorun o yapılıcak alet de bundan etkilenecektir.Kimyasal tepkime desek mutlak 0 da maddeler garipleşiyo ve direk katı durumdalar hepsi.Çok düşük enerji seviyesinde oldukları için tepkimeye yatkın olmuycaklardır.Peki -273 ü nasıl yapılıyor merak edilen bu :)

    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet ordaki sistem senin dediğin gibi kullanılabilir.Peki içeriyi nasıl -273 yaparız sorun o yapılıcak alet de bundan etkilenecektir.Kimyasal tepkime desek mutlak 0 da maddeler garipleşiyo ve direk katı durumdalar hepsi.Çok düşük enerji seviyesinde oldukları için tepkimeye yatkın olmuycaklardır.Peki -273 ü nasıl yapılıyor merak edilen bu :)
    -----------------------------

    Ya bu çok zor değil.

    Eğer sağlam bir sistem kurarsan, kimyasal reaksiyonlarla bu mumkun olabılır.

    Ama ABD deki Kimya hocamın anlattığına göre,

    Bu klima gazı kılıklı gazların reaksiyonu ile oluyormus.

    Ama -273 e yaklaştıklarında, o kadar çok enerji harcıyorlarmış ki

    Daha fazla sogutmak için, etraf geri ısınmaya başlıyormuş.

    Etraf vakumluyken bu tepkımelerın nasıl gerceklestıgını benım gıbı o da meraj edıyordu : )

    O yuzden bır cevap vermedi. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    çok teşekkürler Musket.Bende merak etmiştim de demekki o sıcaklıkta hala gaz halinde duran maddeler varmış ilginç.

    http://yigitdemirag.com
Toplam Hit: 8500 Toplam Mesaj: 14