folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Müzik İle Uğraşanlar Bakarmısınız.



Müzik İle Uğraşanlar Bakarmısınız.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    eywallah isteğim olay buydu işte:)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    wrongly bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi kusura bakmayın, haddime değil ama sanat öyle iddiaya girebileceğiniz bir dal değil. sanat o. sanat. keşke dırım dırımla falan çıksaydı beste ortaya. öyle ağzıyla sadece beatbox yapabilir. 

    ha söz yazar, bişey demeye hakkım olmaz. satar onları büyük meblağlara, yetenektir.

    ama beste dediğin şey nırım nırımla olmaz abi. altyapı gerektirir üst bilgiden çok.


    -----------------------------

     

    teoman ve sezen asksu akılalrına birşey geldiğinde küçük ses kaıt cihazlarına hemen onu şarkı gibi mırıldandıklarını sonra besteye dönütürdükleri hakkında bir bilgin vamrı?

     

    beste filan bunlar hepsi zihin ürünü bunları başkasına aktarmak için gerekli olan bilgide nota bilgisi.

    kulağı iyi olan birine bu arkdaş mırıldanırsa o insanda notaya döker ve sisteme girilir yanlışmıyım?


    -----------------------------

    hocam yine haddime değil ama teoman ve sezen aksudan bahsediyorsunuz.. hayatlarını müziğe adamış iki insandan...

    anlatamadığım şu. herkes nırım nırım yapar, çıkarır notasını. ama beste dediğin bununla bitmiyor. ha bitecek olsa al sana örnek "ajdar"

    ben de 6-7 yıldır gitar çalıyorum da, hani görüyorum bazı şeyleri.

    neyse hocam. böyle giderse tartışma çıkacak. en iyisi susayım, bu kez karışmayayım. ses kayıtlarını bir araya getirmek, kayıtlarla oynamak için de adobenin audition proramı çok iyidir.

    kolay gelsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    wrongly bunu yazdı:
    -----------------------------

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    wrongly bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi kusura bakmayın, haddime değil ama sanat öyle iddiaya girebileceğiniz bir dal değil. sanat o. sanat. keşke dırım dırımla falan çıksaydı beste ortaya. öyle ağzıyla sadece beatbox yapabilir. 

    ha söz yazar, bişey demeye hakkım olmaz. satar onları büyük meblağlara, yetenektir.

    ama beste dediğin şey nırım nırımla olmaz abi. altyapı gerektirir üst bilgiden çok.


    -----------------------------

     

    teoman ve sezen asksu akılalrına birşey geldiğinde küçük ses kaıt cihazlarına hemen onu şarkı gibi mırıldandıklarını sonra besteye dönütürdükleri hakkında bir bilgin vamrı?

     

    beste filan bunlar hepsi zihin ürünü bunları başkasına aktarmak için gerekli olan bilgide nota bilgisi.

    kulağı iyi olan birine bu arkdaş mırıldanırsa o insanda notaya döker ve sisteme girilir yanlışmıyım?


    -----------------------------

     

    hocam yine haddime değil ama teoman ve sezen aksudan bahsediyorsunuz.. hayatlarını müziğe adamış iki insandan...

    anlatamadığım şu. herkes nırım nırım yapar, çıkarır notasını. ama beste dediğin bununla bitmiyor. ha bitecek olsa al sana örnek "ajdar"

    ben de 6-7 yıldır gitar çalıyorum da, hani görüyorum bazı şeyleri.

    neyse hocam. böyle giderse tartışma çıkacak. en iyisi susayım, bu kez karışmayayım. ses kayıtlarını bir araya getirmek, kayıtlarla oynamak için de adobenin audition proramı çok iyidir.

    kolay gelsin.


    -----------------------------

    yok kardeşim neden tartışma çıksın. sende gayet kibar bende gayet kibar konuşuyoruz. dediğinde haklısın bende gitar çaldım zamanında. ben arkdaşa güveniyorum diyiym 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    sercanincesu bunu yazdı:
    -----------------------------

    madem vokal kayıt ve altyapı hazirlama ile ilgili pek bilginiz yok. en basit en kolay çözebileceginiz, zorlanmayacaginiz programları kullanın.

    parçalarınız alt yapı hazırlamanız için size gerekli olan program fl studio. bu program ile müzigi partternt patternt (müzigin her bir bölümüne denir] yaparsın.

    programın mantıgı şöyle. legolarin parcalarini bir araya getirip bir bütün ortaya cıkarıyorsun . drum loop ları, bass line lari, ritimleri, efekleri ayrı ayrı yapıp kompozisyon istegine göre birleştiriyorsun ve altyapı oluyor.

    vokal kayitlariniz, kaydettiginiz vokalin mix, mastering, aranje işlemleri icin kolay ve ideal olan program adobe audition.

     

    ayrıca bu pcden müzik yapma olayi yani beatmakerlik dedigimiz iş kulakta bitiyor arkadaşım. nota bilmen cok cok bi avantaj saglar diye düşünme bence. ugrasmaya basladıkca anlarsın zaten ne demek istedigimi. şimdiden basarılar.


    -----------------------------

    fl dosyasının cracğini bulma şanısımız nedir? harika program. tam kafamdaki gibi şimdiden baya birşeyler çıkartım ortaya 

Toplam Hit: 1747 Toplam Mesaj: 15