folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Müzmin Yorgunluk Hakkında



Müzmin Yorgunluk Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam bende sürekli bi yorgunluk var yemek yerken bile yoruluyom amk hani cem yılmaz yapıyodu ya adam ay başında maaşı sayarken belini tutyo ayy o hesap acaip bi yorgunluk var üstümde yıllardır aynı amk iki adım atıyorum uykum geliyo


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    Bendede var moruk bende birde çok uyuma olayı var 12 saatten aşağı alamıyom uykumu ölüyom ölüyom 6 da yattım dün bugun kalktım 17 de   sabahı hiç görmedim mk kendimi çok kotü hissediyorum mk  .

    Ozzzz tarafından 04/Kas/12 03:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Ben bu insanları anlamıyorum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Hepiniz gidin B vitaminine baktırın kanınızda. Vaktim yok uğraşamam diyorsanız da bir kutu Benexol alın.

    Yorgunluk durgunluk hafif kas eklem ağrısı vb haricinde yorgun olmanıza rağmen uykuya dalmakta güçlük ve/veya saç dökülmesi/tırnaklarda çabuk kırılma sararma gibi şeyler de varsa çinko ve magnezyuma da baktırın. Mutlaka.

     


    sigara değil, balık olan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    olmaz olur mu hocam son günlerde aynı sıkıntıdan dolayı ne problemler yaşıyorum bir bilsen..

    ne kadar uyursam uyuyum hep uykusuzum, yataktan kalkamıyorum ve dediğin gibi kafamı bir türlü toparlayamıyorum.

    Sorun böyle uykusuzlukta değil, bitkinlik, halsizlik, isteksizlik gibi birşey sanırım bendeki, çözemedim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Kan şekerini ölçtür,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Aynen bende bu aralar öyleyim. Niye oldu anlamadım, 1 hafta önce hiç böyle değildim :/


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek
    C_e_Z_a bunu yazdı

    Aynen bende bu aralar öyleyim. Niye oldu anlamadım, 1 hafta önce hiç böyle değildim :/

    saatler geri alındığı için de olabilir. alışmak biraz zaman alıyor yeni düzene.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bukalemun
    bukalemun's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    psikolojik ya da mevsimsel olabilir

    vücüttaki elekkrolit dengesizliklerine bağlı olarak olabilir

    sistemik bir hastalığa bağlı olabilir (romatizmal)

    bütün organik nedenler dışlanırsa fibromiyalji sendromu da olma ihtimali var

    bukalemun tarafından 06/Kas/12 10:04 tarihinde düzenlenmiştir

    There is no life without struggle
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothin
    nothin's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Dişi

    aynı şikayetler bendede vardı doktora gittim kan tahlilerim yapıldı ve b vitaminim eksik çıktı. 


    aşk; tüm anneler gibi güçlü olsun !!!
Toplam Hit: 1624 Toplam Mesaj: 20