Mynet.Com Hacked !
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Bu arada ben index i hic goremedim mynet bende rutin sekilde calisiyor :) olay cok buyutuldu amk...lamer sahin vakasi gibi olur :D bankalar ise alir 1hafta sonra siktir eder :D bi bok bilmediklerini anlayinca :D
-----------------------------Diyorum ya ya içerden yaptılar bu olayı yada başka birşey. Dns ler sağlan yönlendirme yok girmiş elemanlar sisteme de adamların indexi kaldırması uzun sürdü baka bir bok var çıkar kokusu
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Bu arada ben index i hic goremedim mynet bende rutin sekilde calisiyor :) olay cok buyutuldu amk...lamer sahin vakasi gibi olur :D bankalar ise alir 1hafta sonra siktir eder :D bi bok bilmediklerini anlayinca :D
-----------------------------
eh yani :) kimi işe alcaklar ki prgoram yapanı mı, davsla zartla zurtla site indireni mi başka birisini mi sistme bilmedikten sonra bi ota yaramaz.Şu var çok basit bir açıkla inmiştir mynet.Bazen çok basit açıklar buluyor.Rastgele bulmuşlardır.Derseniz iş onları bulmaktya iyi güzelde adamlar sistme biliyor mu programlama dilidir şudur budur?Sitesini bile mysite hazır aracıyla yapan tipler mi bunlar kim ?
Adını duyduk mu daha önce ben ilk kez rastlıyorum ee o zaman?Adını hergün duyduğumuz biri olsa derim adamı tnaıyorum lamer yada sağlam.Ancak myneit indiriyors asağlam olması lazım bu durumda çok sağlam işlerle adını duymamız lazım öyle değil mi ?
-
zumsuk
zeberius ve redwormu tanıyorum ikiside lamer zonede kayıtları var görürsün
-
var bu işte 8mm dediği gibi bi bokluk, çıkar kokusu yarına
-
bence indexin bu kadar geç kaldırılmasının sebebi savcının olay yerine gelmesi biraz uzun sürdü :D
-
Şu an itibariyle mynetin arama motoru sıçmış durumda bir ikinci indexi biz bassak üzeirimize kalır a.q
-
hocam bu myneti hackleyen elemanlar(zeberius redworm bycomputer...) hangi takımda oynuyolar?
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------Diyorum ya ya içerden yaptılar bu olayı yada başka birşey. Dns ler sağlan yönlendirme yok girmiş elemanlar sisteme de adamların indexi kaldırması uzun sürdü baka bir bok var çıkar kokusu
-----------------------------mynetin içerisinden değil.. zeberus bu alemden..
hemende haber sitelerine rapor etmişler a.k :) mynet peşine düşerse bunların sonu hapis..
-
Edny gordum senin ss den indexi,ama bende normal mynet aciliyor hala...neyse cocuklara malzeme cikti yarin okullarinda anlatirlar myneti hackledik diye...amk anlamsiz geliyor bana ...oturup saatlerce belki haftalarca boyle bir is icin vakitlerini oldurduler...sonra bide indexe bakarsan adamlarin ne mal oldugunu anlarsin....aslinda anlatmak istedigimi soyle ozetleyim...tahribat'in ucankus.com u deface olayini hatirlarsiniz...index'ide hatirlarsiniz...iste fark boyle birsey abi...bilgiye hakim olanlar herzaman icin eylemlerini bir amac dogrultusunda gerceklestirirler...ucankusa yapilan uyariyida hatirlarsiniz :) ...yani ne bilim aptalca iste dusunuyorumda amk iyikide tariqat muridiyiz :D ... bu arada yillardir makine basindayim 1 tane web deface isim olmamistir,temel html ve beginner derecede asp.net ten ileri web programlama bilgim yoktur,hack e sadece web sitelerini deface olarak gormedigimden oyle zonede kaydimda yok :D ...neyse fazla vakit kaybetmeyin yararli islerle ugrasin,kendinize fayda getirecegine inandiginiz seyleri kurcalayin bilgi edinin...biliyorsaniz guclusunuzdur.
-
Bende hayyla sayfa görüntülenemiyor.. Hani nerde açıldı a.q. Bu arada adamlar ehven bencede, rumuzlari ehven çünkü..
