MYO'lara Giriş LYS'den Olacak
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
türev integral bilmiyosan ünivde işin ne
-----------------------------Olurmu meslek liseli matematik bilmiyorsa üniye niye gitsin demi; sen normal liselisin galiba orada size üniversiteye hazırlık eğitimleri veriliyor meslek liselerinde ise Meslek edindirme bilgileri veriliyor madem işimiz yok ünide kaldırsın tayyyip amcan meslek liselerini sen bizi savunacağına işiniz ne diyon nebiçim mantık
-----------------------------hoca zaten meslek lisesine gitmekteki amaç meslek sahibi olmak değil mi? maksadın üniversite ise meslek lisesinde ne işin var? mantık hatası sizde de var... kodu hatalı girip tarayıcının dom yapısının doğru algılamasını istemek gibi bir şey bu :) malesef hayat java script kadar esnek değil hocam; sadece kastıranlar kazanıyor.
-----------------------------oldu baby, o zaman 2 senelik okuyanla 4 senelik okuyan aynı maaşı alsın ve iş verenler tarafından aynı statüde değerlendirilsin?
işinize gelmez değil mi?
meslek liselerini bu kadar ezmeyin a.q altında kalırsınız
-
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
türev integral bilmiyosan ünivde işin ne
-----------------------------Olurmu meslek liseli matematik bilmiyorsa üniye niye gitsin demi; sen normal liselisin galiba orada size üniversiteye hazırlık eğitimleri veriliyor meslek liselerinde ise Meslek edindirme bilgileri veriliyor madem işimiz yok ünide kaldırsın tayyyip amcan meslek liselerini sen bizi savunacağına işiniz ne diyon nebiçim mantık
-----------------------------hoca zaten meslek lisesine gitmekteki amaç meslek sahibi olmak değil mi? maksadın üniversite ise meslek lisesinde ne işin var? mantık hatası sizde de var... kodu hatalı girip tarayıcının dom yapısının doğru algılamasını istemek gibi bir şey bu :) malesef hayat java script kadar esnek değil hocam; sadece kastıranlar kazanıyor.
-----------------------------oldu baby, o zaman 2 senelik okuyanla 4 senelik okuyan aynı maaşı alsın ve iş verenler tarafından aynı statüde değerlendirilsin?
işinize gelmez değil mi?
meslek liselerini bu kadar ezmeyin a.q altında kalırsınız
-----------------------------o zaman gidersin düz lisene okursun 4 sene adam gibi, üstüne de sınava girersin kazanırsın gider 4-6 yıl da üniversiteni okursun, alırsın lisansını uzmanlaştığın alanda girersin işine çalışırsın; sen hem meslek sahibi çıkacan hem istediğin şekil üniversiteye girecen yok öyle bir dalga. hakkı yenen kesim düz liselilerdir, seslerini çıkarmadıkları için bir analarını bellemediğiniz kaldı. kimsenin de altında kalmayız, kafa basmıyor adam matematik öğrenemiyor lisans alacak lisans üstü alacak yok böyle bir dalga ya...
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
nolanded bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
türev integral bilmiyosan ünivde işin ne
-----------------------------Olurmu meslek liseli matematik bilmiyorsa üniye niye gitsin demi; sen normal liselisin galiba orada size üniversiteye hazırlık eğitimleri veriliyor meslek liselerinde ise Meslek edindirme bilgileri veriliyor madem işimiz yok ünide kaldırsın tayyyip amcan meslek liselerini sen bizi savunacağına işiniz ne diyon nebiçim mantık
-----------------------------hoca zaten meslek lisesine gitmekteki amaç meslek sahibi olmak değil mi? maksadın üniversite ise meslek lisesinde ne işin var? mantık hatası sizde de var... kodu hatalı girip tarayıcının dom yapısının doğru algılamasını istemek gibi bir şey bu :) malesef hayat java script kadar esnek değil hocam; sadece kastıranlar kazanıyor.
-----------------------------oldu baby, o zaman 2 senelik okuyanla 4 senelik okuyan aynı maaşı alsın ve iş verenler tarafından aynı statüde değerlendirilsin?
işinize gelmez değil mi?
meslek liselerini bu kadar ezmeyin a.q altında kalırsınız
-----------------------------o zaman gidersin düz lisene okursun 4 sene adam gibi, üstüne de sınava girersin kazanırsın gider 4-6 yıl da üniversiteni okursun, alırsın lisansını uzmanlaştığın alanda girersin işine çalışırsın; sen hem meslek sahibi çıkacan hem istediğin şekil üniversiteye girecen yok öyle bir dalga. hakkı yenen kesim düz liselilerdir, seslerini çıkarmadıkları için bir analarını bellemediğiniz kaldı. kimsenin de altında kalmayız, kafa basmıyor adam matematik öğrenemiyor lisans alacak lisans üstü alacak yok böyle bir dalga ya...
-----------------------------Konuya açıklık getireyim bi anlık yanlış anlaşılmada MYO yazmşım MTOK'muş ayrıca
Değerli müridler Meslek lisesi okuduk diye ezilecek değiliz . Meslek liseleri bu ülkelerin geleceğidir memleket meselesidir.
Uzun zamandır. Meslek liselerinin üniverstelere girmelerinin engellenmesi yada önünün kesilmesinden belliki kabullenemeyen kesimler çok
MTOK Lara sadece meslek liseleri giriş yapabiliyor denilmiş; Maden meslek liseleri girebiliyorsa ozaman daha ne konuşuyorsun sen ? sen adam akıllı kendi üniversiteni oku sana okuma diyenmi var. niye bukadar kırıcı davranıyorsunuz . Meslek liselerinin kendi dallarında yükselmeleri için açılmış okullardır bunlar ? zorunuzamı giyor . ben bilişim teknolojileri bölümü okudum meslek lisesi çıkışlıyım sonuna kadar direniriz. bazı arkadaşlar dalgaya vurur bir şekilde yazıyor.
ama ben 4 sene o okulda atelyelerde dirsek çürütmüşüm diploma notum 74,04 mesleğimde yükselmek benim hakkım kim nederse desinDiplomam : http://www.cinaraktas.com/sertifika/cinaraktas-diploma.jpg
