Nasa Alarma Geçti.
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------
nasa ne bilirmiş kandilli rulaz :D
-----------------------------kandilliden nasa yı rahatlatan açıklama: 'büyütmeyin' :D :D
-----------------------------do not panic, we control
Kandilli rasathanesi
-----------------------------la olm biri yer bilimi diğeri uzay bilimi :))) tam ters alaka yani.
dünyayı sıyırıp geçecek panik yok yani :))
-
bi çarpsada deepimpac görsek canlı canlı
-
abi adam aylar önce söledi ampul der ki "teğet geçecek" :D :D
(siyasete girerse edit çekebilirük ;) )
-
nasanın sitesinde görebileceğiniz gibi nasa nın diğer gök olaylarını duyurması ile aynı önemde herhangi bi alarm bilgisi içermeyen bi "haber" bu.
haber sitelerindeki abuk subuk haberleri araştırmadan koymayın
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
nasanın sitesinde görebileceğiniz gibi nasa nın diğer gök olaylarını duyurması ile aynı önemde herhangi bi alarm bilgisi içermeyen bi "haber" bu.
haber sitelerindeki abuk subuk haberleri araştırmadan koymayın
-----------------------------Çok biliyosan nasanın sitesini iyi incele ilk gelecek meteorun meteroit bulutu içinden geçerken çarpışmalar sonucu yörüngesinde sapma olabiliceği ve dünyaya daha çok yaklaşabileceği için alarma geçme durumu meydana gelmiştir
Daha sonra olayın gerçekleşmediği duyuruldu 3 gün öncesine kadar
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Galaktik federasyon varken sırtımız yere gelmez.
-----------------------------:))
-
Nasa Alarma Geçti :I
-
Göndersinler rövoşata vuralım ?
-
Hayır çarpacak olsa kurbanlık koyun gibi bekliyecekler.. çarpmayacağını bilince alarma geçiyorlar.. :D görüntü
-
O kadar film izlediniz hangisinde haftalar önçesinden dünyaya gök taşı çarpıçak diye açıklama yaptıklarını gördünüz en iyi ihtimalle 24 saat önçesinden açıklamasını yaparlar yada hiç yapmazlar bu işler böle zamanı gelsin görürüz :)
