Nasıl Bir Tablet Almalıyım?
-
Memento_mori bunu yazdıMiLK bunu yazdıMemento_mori bunu yazdı
MİLK tebrik ederim, süper iş çıkarmışsın.. umarım istediğin şekilde devam ettirirsin.
Ücret konusunu nasıl düşündün belirli peryotlar da müşterilerin dönüşlerine göre tekrar ücret mi talep edeceksin ?Eyvallah teşekkür ederim, ücret konusunda 2 yıllık reklam bedeli olarak 200 tl alıyorum. Bu ayın en sevileni ve üstteki slider da daha fazla kalmak içinse ek ücret talep ediyorum, bu arada web sitesinin sağ üst köşesinde de bir reklam alanı var oraya da kendi müşterilerimden çiğköfteci olsun olmasın farketmiyor, reklam ekleyebiliyorum bu şekilde bir çalışmam var.
Müşterilerinin artması dileğiyle, bu arada sık sık geçtiğim yerde çiğ köfteci olduğunu senin site sayesinde öğrendim :) ordan çiğ köfte alırsam senin siteyi dile getireceğim.. Kolay gelsin.
Bu da algıda seçicilik oluyor heralde :) ipadi iyiki almışım google analytics verilerini müşterilerime gösteriyorum aldıktan sonra 2 müşteri kazandım (daha önce olumsuz cevap veren) ve şu an 15 şubesi olan bir firmayla görüşüyorum yılbaşı kampanyaları girmekle meşgulum :D
-
Bunlar arasında hangisini önerirsiniz?
