Nasıl Bir Tablet Almalıyım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Memento_mori bunu yazdı
    MiLK bunu yazdı
    Memento_mori bunu yazdı

    MİLK tebrik ederim, süper iş çıkarmışsın.. umarım istediğin şekilde devam ettirirsin.


    Ücret konusunu nasıl düşündün belirli peryotlar da müşterilerin dönüşlerine göre tekrar ücret mi talep edeceksin ?

    Eyvallah teşekkür ederim, ücret konusunda 2 yıllık reklam bedeli olarak 200 tl alıyorum. Bu ayın en sevileni ve üstteki slider da daha fazla kalmak içinse ek ücret talep ediyorum, bu arada web sitesinin sağ üst köşesinde de bir reklam alanı var oraya da kendi müşterilerimden çiğköfteci olsun olmasın farketmiyor, reklam ekleyebiliyorum bu şekilde bir çalışmam var.

    Müşterilerinin artması dileğiyle, bu arada sık sık geçtiğim yerde çiğ köfteci olduğunu senin site sayesinde öğrendim :) ordan çiğ köfte alırsam senin siteyi dile getireceğim.. Kolay gelsin.

    Bu da algıda seçicilik oluyor heralde :) ipadi iyiki almışım google analytics verilerini müşterilerime gösteriyorum aldıktan sonra 2 müşteri kazandım (daha önce olumsuz cevap veren) ve şu an 15 şubesi olan bir firmayla görüşüyorum yılbaşı kampanyaları girmekle meşgulum :D


    Hoop.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    http://www.arabulvar.com/bilgisayar/tasinabilir-bilgisayarlar/tablet-bilgisayar/?scID=626&price[]=%3C224.99TL

    Bunlar arasında hangisini önerirsiniz?


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
Toplam Hit: 3115 Toplam Mesaj: 23