Nasıl Bir Tablet Almalıyım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Öncelikle selamlar :)

    Beyler işim gireği bir tablet pc almam lazım ama nerden alcam ne koşullarda alcam pek bilmiyorum size de bir akıl danışayım dedim.

    Öncelikle http://www.konyacigkofte.net isminde bir web sitem var, bu sitede konyadaki çiğköfte bayilerinin fotoğraflarını çekip belli bir ücret karşılığında internet sitesine ekliyorum, yarı online bir sipariş sitesi diyebilirim, ziyaretçi kişi ilçenin ardından mahalle seçip o mahalleye kimin paket servisi varsa onu arayıp sipariş veriyor işte böyle bir şey, şimdi havaların soğumasıyla birlikte çiğköftecileri bir kez daha gezmek istiyorum, sırf bu iş için canon 550d fotoğraf makinesi almıştım işin profesyonel olduğunu anlatmak va müşteriyle daha kolay anlaşma yapmak için, şimdi web sitesini ramazandan önce kurdum ufak tefek bayileri ekledim, google analytics kullanıyorum, kış aylarında web sitesinin ziyaretçisi hiç beklemediğim kadar arttı, gerek web sitesine gelen ziyaretçilerin ihtiyaçlarını karşılamak gerekse para kazanmak için daha fazla çiğköfteciyi gezmeli ve sistemi anlatmalıyım. Tablet olayı burada işin içine giriyor, olaya biraz daha renk katmak ve fiyatta elimi güçlü tutmak için biraz albenili bir pazarlama olmalı diye düşünüyorum, gezdiğim çiğköftecilere tabletten web sitesini, web sitesinin trafiğini, işte hangi anahtar kelimelerle web sitesine gelmiş bunu göstermem lazım. 

    Bu yüzden de 3G li bir tablet almam gerekiyor, sizin öneriniz ne olur? samsung galaxy tab 10.01 mi ne bunu mu alayım yoksa 3g'li bir ipad mi? 

    Nerede ucuza bulabilirim, turkcellden kontratlı almam mantıklı mıdır? Olay nedir ne değildir beni aydınlatırsanız sevinirim. Iphone 3GS kullanıyorum iosu severim daha önce androidli bir şeyim olmadı :) sizin öneriniz nedir?

     


    Hoop.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Ula biz büyük firmaların teknoloji özürlü adamlarıyla uğraşamıyoruz adamdaki cesarete bak konyadaki çiğ köfteciye teknoloji satacak.

    Merakla bekliyorum maceralarını.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    istanbuldaysan pm at bana


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    abi olayın sadece netten bu dediklerini göstermekse dokunmatiği tırt olmayan 3g li bişey al gitsin. model veremiyorıum hiç bilgim yokta, şu an ana sayfada djalper in bi konusu var ordan belki 1-2 model edinebilirsin
    edit : naan bide cnm çiğköfte çekti iyimi :D

    MaviGozluDev tarafından 19/Ara/12 13:19 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    demirci bunu yazdı

    istanbuldaysan pm at bana

    Hacım istanbulda değilim.


    Hoop.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Ula biz büyük firmaların teknoloji özürlü adamlarıyla uğraşamıyoruz adamdaki cesarete bak konyadaki çiğ köfteciye teknoloji satacak.

    Merakla bekliyorum maceralarını.

     gelişmeleri an be an bu başlıkta yazayım o zaman :) web sitesini yapmış 1500 liraya satmaya çalışıyordum, çiğköftecilerin dominos pizza pizza gibi gelişmiş bir dağıtım ağı olayınca ilçe ilçe satayım bari dedim 1500'den daha fazla bir getirisi oldu şu an için :)


    Hoop.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek
    MiLK bunu yazdı

    Öncelikle selamlar :)

    Beyler işim gireği bir tablet pc almam lazım ama nerden alcam ne koşullarda alcam pek bilmiyorum size de bir akıl danışayım dedim.

    Öncelikle http://www.konyacigkofte.net isminde bir web sitem var, bu sitede konyadaki çiğköfte bayilerinin fotoğraflarını çekip belli bir ücret karşılığında internet sitesine ekliyorum, yarı online bir sipariş sitesi diyebilirim, ziyaretçi kişi ilçenin ardından mahalle seçip o mahalleye kimin paket servisi varsa onu arayıp sipariş veriyor işte böyle bir şey, şimdi havaların soğumasıyla birlikte çiğköftecileri bir kez daha gezmek istiyorum, sırf bu iş için canon 550d fotoğraf makinesi almıştım işin profesyonel olduğunu anlatmak va müşteriyle daha kolay anlaşma yapmak için, şimdi web sitesini ramazandan önce kurdum ufak tefek bayileri ekledim, google analytics kullanıyorum, kış aylarında web sitesinin ziyaretçisi hiç beklemediğim kadar arttı, gerek web sitesine gelen ziyaretçilerin ihtiyaçlarını karşılamak gerekse para kazanmak için daha fazla çiğköfteciyi gezmeli ve sistemi anlatmalıyım. Tablet olayı burada işin içine giriyor, olaya biraz daha renk katmak ve fiyatta elimi güçlü tutmak için biraz albenili bir pazarlama olmalı diye düşünüyorum, gezdiğim çiğköftecilere tabletten web sitesini, web sitesinin trafiğini, işte hangi anahtar kelimelerle web sitesine gelmiş bunu göstermem lazım. 

    Bu yüzden de 3G li bir tablet almam gerekiyor, sizin öneriniz ne olur? samsung galaxy tab 10.01 mi ne bunu mu alayım yoksa 3g'li bir ipad mi? 

    Nerede ucuza bulabilirim, turkcellden kontratlı almam mantıklı mıdır? Olay nedir ne değildir beni aydınlatırsanız sevinirim. Iphone 3GS kullanıyorum iosu severim daha önce androidli bir şeyim olmadı :) sizin öneriniz nedir?

     

    hocam pazarlama anlayışını çok beğendim. bence konya gibi yerde uğraşma yapabiliyorsan istanbulda daha güzelini yap. hatta bu iş için biraz yatırım bul daha profesyonel birşeyler yap


    işte öyle
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    RhiFaT bunu yazdı
    MiLK bunu yazdı

    Öncelikle selamlar :)

    Beyler işim gireği bir tablet pc almam lazım ama nerden alcam ne koşullarda alcam pek bilmiyorum size de bir akıl danışayım dedim.

    Öncelikle http://www.konyacigkofte.net isminde bir web sitem var, bu sitede konyadaki çiğköfte bayilerinin fotoğraflarını çekip belli bir ücret karşılığında internet sitesine ekliyorum, yarı online bir sipariş sitesi diyebilirim, ziyaretçi kişi ilçenin ardından mahalle seçip o mahalleye kimin paket servisi varsa onu arayıp sipariş veriyor işte böyle bir şey, şimdi havaların soğumasıyla birlikte çiğköftecileri bir kez daha gezmek istiyorum, sırf bu iş için canon 550d fotoğraf makinesi almıştım işin profesyonel olduğunu anlatmak va müşteriyle daha kolay anlaşma yapmak için, şimdi web sitesini ramazandan önce kurdum ufak tefek bayileri ekledim, google analytics kullanıyorum, kış aylarında web sitesinin ziyaretçisi hiç beklemediğim kadar arttı, gerek web sitesine gelen ziyaretçilerin ihtiyaçlarını karşılamak gerekse para kazanmak için daha fazla çiğköfteciyi gezmeli ve sistemi anlatmalıyım. Tablet olayı burada işin içine giriyor, olaya biraz daha renk katmak ve fiyatta elimi güçlü tutmak için biraz albenili bir pazarlama olmalı diye düşünüyorum, gezdiğim çiğköftecilere tabletten web sitesini, web sitesinin trafiğini, işte hangi anahtar kelimelerle web sitesine gelmiş bunu göstermem lazım. 

    Bu yüzden de 3G li bir tablet almam gerekiyor, sizin öneriniz ne olur? samsung galaxy tab 10.01 mi ne bunu mu alayım yoksa 3g'li bir ipad mi? 

    Nerede ucuza bulabilirim, turkcellden kontratlı almam mantıklı mıdır? Olay nedir ne değildir beni aydınlatırsanız sevinirim. Iphone 3GS kullanıyorum iosu severim daha önce androidli bir şeyim olmadı :) sizin öneriniz nedir?

     

    hocam pazarlama anlayışını çok beğendim. bence konya gibi yerde uğraşma yapabiliyorsan istanbulda daha güzelini yap. hatta bu iş için biraz yatırım bul daha profesyonel birşeyler yap

    Teşekkür ederim görünce gururlandım :) Bu arada ipad retina wifi+4G aldım, ios zaten beni yanıltmadı, şu parasını da bir çıkarırsam iyi olacak, yarın bir markanın bayi toplantısına davet edildim bu arada :) reklama sıcak bakıyorlar.


    Hoop.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    albenili bir pazarlama istiyorsan ipadmini al hocam.


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Ainol Novo7 Mars Almalısın. Gold online fiyatı şuan 218tl. ben kullanıyorum çk iyi


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    İpad ve diğerleri var bu piyasada,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 3114 Toplam Mesaj: 23