Nasıl Bir Tablet Almalıyım?
-
Öncelikle selamlar :)
Beyler işim gireği bir tablet pc almam lazım ama nerden alcam ne koşullarda alcam pek bilmiyorum size de bir akıl danışayım dedim.
Öncelikle http://www.konyacigkofte.net isminde bir web sitem var, bu sitede konyadaki çiğköfte bayilerinin fotoğraflarını çekip belli bir ücret karşılığında internet sitesine ekliyorum, yarı online bir sipariş sitesi diyebilirim, ziyaretçi kişi ilçenin ardından mahalle seçip o mahalleye kimin paket servisi varsa onu arayıp sipariş veriyor işte böyle bir şey, şimdi havaların soğumasıyla birlikte çiğköftecileri bir kez daha gezmek istiyorum, sırf bu iş için canon 550d fotoğraf makinesi almıştım işin profesyonel olduğunu anlatmak va müşteriyle daha kolay anlaşma yapmak için, şimdi web sitesini ramazandan önce kurdum ufak tefek bayileri ekledim, google analytics kullanıyorum, kış aylarında web sitesinin ziyaretçisi hiç beklemediğim kadar arttı, gerek web sitesine gelen ziyaretçilerin ihtiyaçlarını karşılamak gerekse para kazanmak için daha fazla çiğköfteciyi gezmeli ve sistemi anlatmalıyım. Tablet olayı burada işin içine giriyor, olaya biraz daha renk katmak ve fiyatta elimi güçlü tutmak için biraz albenili bir pazarlama olmalı diye düşünüyorum, gezdiğim çiğköftecilere tabletten web sitesini, web sitesinin trafiğini, işte hangi anahtar kelimelerle web sitesine gelmiş bunu göstermem lazım.
Bu yüzden de 3G li bir tablet almam gerekiyor, sizin öneriniz ne olur? samsung galaxy tab 10.01 mi ne bunu mu alayım yoksa 3g'li bir ipad mi?
Nerede ucuza bulabilirim, turkcellden kontratlı almam mantıklı mıdır? Olay nedir ne değildir beni aydınlatırsanız sevinirim. Iphone 3GS kullanıyorum iosu severim daha önce androidli bir şeyim olmadı :) sizin öneriniz nedir?
-
Ula biz büyük firmaların teknoloji özürlü adamlarıyla uğraşamıyoruz adamdaki cesarete bak konyadaki çiğ köfteciye teknoloji satacak.
Merakla bekliyorum maceralarını.
-
istanbuldaysan pm at bana
-
abi olayın sadece netten bu dediklerini göstermekse dokunmatiği tırt olmayan 3g li bişey al gitsin. model veremiyorıum hiç bilgim yokta, şu an ana sayfada djalper in bi konusu var ordan belki 1-2 model edinebilirsin
MaviGozluDev tarafından 19/Ara/12 13:19 tarihinde düzenlenmiştir
edit : naan bide cnm çiğköfte çekti iyimi :D -
demirci bunu yazdı
istanbuldaysan pm at bana
Hacım istanbulda değilim.
-
HolyOne bunu yazdı
Ula biz büyük firmaların teknoloji özürlü adamlarıyla uğraşamıyoruz adamdaki cesarete bak konyadaki çiğ köfteciye teknoloji satacak.
Merakla bekliyorum maceralarını.
gelişmeleri an be an bu başlıkta yazayım o zaman :) web sitesini yapmış 1500 liraya satmaya çalışıyordum, çiğköftecilerin dominos pizza pizza gibi gelişmiş bir dağıtım ağı olayınca ilçe ilçe satayım bari dedim 1500'den daha fazla bir getirisi oldu şu an için :)
-
MiLK bunu yazdı
Öncelikle selamlar :)
Beyler işim gireği bir tablet pc almam lazım ama nerden alcam ne koşullarda alcam pek bilmiyorum size de bir akıl danışayım dedim.
Öncelikle http://www.konyacigkofte.net isminde bir web sitem var, bu sitede konyadaki çiğköfte bayilerinin fotoğraflarını çekip belli bir ücret karşılığında internet sitesine ekliyorum, yarı online bir sipariş sitesi diyebilirim, ziyaretçi kişi ilçenin ardından mahalle seçip o mahalleye kimin paket servisi varsa onu arayıp sipariş veriyor işte böyle bir şey, şimdi havaların soğumasıyla birlikte çiğköftecileri bir kez daha gezmek istiyorum, sırf bu iş için canon 550d fotoğraf makinesi almıştım işin profesyonel olduğunu anlatmak va müşteriyle daha kolay anlaşma yapmak için, şimdi web sitesini ramazandan önce kurdum ufak tefek bayileri ekledim, google analytics kullanıyorum, kış aylarında web sitesinin ziyaretçisi hiç beklemediğim kadar arttı, gerek web sitesine gelen ziyaretçilerin ihtiyaçlarını karşılamak gerekse para kazanmak için daha fazla çiğköfteciyi gezmeli ve sistemi anlatmalıyım. Tablet olayı burada işin içine giriyor, olaya biraz daha renk katmak ve fiyatta elimi güçlü tutmak için biraz albenili bir pazarlama olmalı diye düşünüyorum, gezdiğim çiğköftecilere tabletten web sitesini, web sitesinin trafiğini, işte hangi anahtar kelimelerle web sitesine gelmiş bunu göstermem lazım.
Bu yüzden de 3G li bir tablet almam gerekiyor, sizin öneriniz ne olur? samsung galaxy tab 10.01 mi ne bunu mu alayım yoksa 3g'li bir ipad mi?
Nerede ucuza bulabilirim, turkcellden kontratlı almam mantıklı mıdır? Olay nedir ne değildir beni aydınlatırsanız sevinirim. Iphone 3GS kullanıyorum iosu severim daha önce androidli bir şeyim olmadı :) sizin öneriniz nedir?
hocam pazarlama anlayışını çok beğendim. bence konya gibi yerde uğraşma yapabiliyorsan istanbulda daha güzelini yap. hatta bu iş için biraz yatırım bul daha profesyonel birşeyler yap
-
RhiFaT bunu yazdıMiLK bunu yazdı
Öncelikle selamlar :)
Beyler işim gireği bir tablet pc almam lazım ama nerden alcam ne koşullarda alcam pek bilmiyorum size de bir akıl danışayım dedim.
Öncelikle http://www.konyacigkofte.net isminde bir web sitem var, bu sitede konyadaki çiğköfte bayilerinin fotoğraflarını çekip belli bir ücret karşılığında internet sitesine ekliyorum, yarı online bir sipariş sitesi diyebilirim, ziyaretçi kişi ilçenin ardından mahalle seçip o mahalleye kimin paket servisi varsa onu arayıp sipariş veriyor işte böyle bir şey, şimdi havaların soğumasıyla birlikte çiğköftecileri bir kez daha gezmek istiyorum, sırf bu iş için canon 550d fotoğraf makinesi almıştım işin profesyonel olduğunu anlatmak va müşteriyle daha kolay anlaşma yapmak için, şimdi web sitesini ramazandan önce kurdum ufak tefek bayileri ekledim, google analytics kullanıyorum, kış aylarında web sitesinin ziyaretçisi hiç beklemediğim kadar arttı, gerek web sitesine gelen ziyaretçilerin ihtiyaçlarını karşılamak gerekse para kazanmak için daha fazla çiğköfteciyi gezmeli ve sistemi anlatmalıyım. Tablet olayı burada işin içine giriyor, olaya biraz daha renk katmak ve fiyatta elimi güçlü tutmak için biraz albenili bir pazarlama olmalı diye düşünüyorum, gezdiğim çiğköftecilere tabletten web sitesini, web sitesinin trafiğini, işte hangi anahtar kelimelerle web sitesine gelmiş bunu göstermem lazım.
Bu yüzden de 3G li bir tablet almam gerekiyor, sizin öneriniz ne olur? samsung galaxy tab 10.01 mi ne bunu mu alayım yoksa 3g'li bir ipad mi?
Nerede ucuza bulabilirim, turkcellden kontratlı almam mantıklı mıdır? Olay nedir ne değildir beni aydınlatırsanız sevinirim. Iphone 3GS kullanıyorum iosu severim daha önce androidli bir şeyim olmadı :) sizin öneriniz nedir?
hocam pazarlama anlayışını çok beğendim. bence konya gibi yerde uğraşma yapabiliyorsan istanbulda daha güzelini yap. hatta bu iş için biraz yatırım bul daha profesyonel birşeyler yap
Teşekkür ederim görünce gururlandım :) Bu arada ipad retina wifi+4G aldım, ios zaten beni yanıltmadı, şu parasını da bir çıkarırsam iyi olacak, yarın bir markanın bayi toplantısına davet edildim bu arada :) reklama sıcak bakıyorlar.
-
albenili bir pazarlama istiyorsan ipadmini al hocam.
-
Ainol Novo7 Mars Almalısın. Gold online fiyatı şuan 218tl. ben kullanıyorum çk iyi
-
İpad ve diğerleri var bu piyasada,
