Nasıl Gizleniyorsunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyinsiz
    beyinsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    3-4 gün onceydi sanirim posta gazetesine adamlar manşet atmiş bilgi uni de okuyan bir eleman banka hesaplarina girdi diye adam tonlarca para kaldirmiş gitmiş alem falan yapmiş resimleri vardi  ama hazin son polis basmiş evi

    sen hep daha önce öpülmüş bir kadının dudaklarında sana dair cümleler bekledin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thevatan
    thevatan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    bir tor birde proxivy var işte proxivy de config de 5.6ncı alanı editliyorsun ve torun portunu yazıyorsun sonrada toru çalıştırıyorsun kendsi başlıyor bu arada firefox da kullanmak daha mantıklı ve kolay ağ ayarlarından da 127.0.0.1 deyip torun portunu giriyorsun u kadar firefoxdan ip ne baktığında proxinin çalıştığını göreceksin diğer programlar içinde ayarlamaları farklı (istersen resimli bir kurma anlatayım ukalık olmazsa bunca usta varken)


    daha da önemlisi ...........
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    __d_mode__
    __d_mode__'s avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    thevatan bunu yazdı:
    -----------------------------

    bir tor birde proxivy var işte proxivy de config de 5.6ncı alanı editliyorsun ve torun portunu yazıyorsun sonrada toru çalıştırıyorsun kendsi başlıyor bu arada firefox da kullanmak daha mantıklı ve kolay ağ ayarlarından da 127.0.0.1 deyip torun portunu giriyorsun u kadar firefoxdan ip ne baktığında proxinin çalıştığını göreceksin diğer programlar içinde ayarlamaları farklı (istersen resimli bir kurma anlatayım ukalık olmazsa bunca usta varken)


    -----------------------------

     

    sanırım privoxy diyicektin :), privoxy soscks5 desteklemeyen bir tarayıcıyla kullanılıyor mesela ie6 ile, ayrıca privoxy cookilerii,scriptleri falan kendi süzgecinden geçiriyor.

     Hala üstadlar yazmamış şaşırdım gerçekten.

Toplam Hit: 7509 Toplam Mesaj: 24