folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Nasıl "İngilizce" Öğrenebilirim ?



Nasıl "İngilizce" Öğrenebilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Bico bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ve benim ingilizceyle aram pek iyi sayılmaz. Çok az biliyorum(how are you,asl, falan filan).

    demişsin , 8 senede öğrenemediysen kolay kolay öğrenemzsin kolay gele sana ;)


    -----------------------------

     

    İlköğretim ve lisede ingilizce adına pek bir şey gördüğüm söylenemez ve ingilizce bir bölüm okuyacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Bir de 8 sene bir şey yapılmamış öğrenmek için bunu da göz önünde bulundurmalısın:) Öğrenmediysen değil, "öğrenmek istemediysen"

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Peroksit bunu yazdı:
    -----------------------------

    erdemcakmak bunu yazdı:
    -----------------------------

    daylight egitim setiyle ogrenebilirsin


    -----------------------------

    yav o mal ögretmenin dediğini anlamak için adamı çözmek lazım bi bok anlamadım o adamın anlattıgı şeylerden bıdıbıdıbıdrıasd yapıyor amq

    http://www.tahribat.com/Forum-Ingilizce-Ogrenmenin-Basit-Yolu-156361/

    bak arkadaşın konusuna yararı olur


    -----------------------------

     

    okudum hocam bu konuyu. Kitabı sipariş ettim, teşekkürler

Toplam Hit: 5247 Toplam Mesaj: 43