Nasıl "İngilizce" Öğrenebilirim ?
-
Bico bunu yazdı:
-----------------------------Ve benim ingilizceyle aram pek iyi sayılmaz. Çok az biliyorum(how are you,asl, falan filan).
demişsin , 8 senede öğrenemediysen kolay kolay öğrenemzsin kolay gele sana ;)
-----------------------------İlköğretim ve lisede ingilizce adına pek bir şey gördüğüm söylenemez ve ingilizce bir bölüm okuyacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Bir de 8 sene bir şey yapılmamış öğrenmek için bunu da göz önünde bulundurmalısın:) Öğrenmediysen değil, "öğrenmek istemediysen"
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------erdemcakmak bunu yazdı:
-----------------------------daylight egitim setiyle ogrenebilirsin
-----------------------------yav o mal ögretmenin dediğini anlamak için adamı çözmek lazım bi bok anlamadım o adamın anlattıgı şeylerden bıdıbıdıbıdrıasd yapıyor amq
http://www.tahribat.com/Forum-Ingilizce-Ogrenmenin-Basit-Yolu-156361/
bak arkadaşın konusuna yararı olur
-----------------------------okudum hocam bu konuyu. Kitabı sipariş ettim, teşekkürler
