folder Tahribat.com Forumları
linefolder Domain - Hosting - Reseller - Dedicated Server - Virtual Server - IRC Shell - Seedbox
linefolder Natro.Com Rezilliği. Natronun Ayıbı. Natro.Com Domain Sitesinden Domain Almayın



Natro.Com Rezilliği. Natronun Ayıbı. Natro.Com Domain Sitesinden Domain Almayın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    Hehe bana da geliyor o maillerden

     

    merhaba, xxxxxxxx.com alan adı için bir web sitesi yaptırmak isterseniz, benimle irtibata geçebilirsiniz.
    freelance olarak uygun koşullar altında web sayfanızı tamamlayabilirim.

    size fiyat teklifi verebilmem için lütfen nasıl bir internet sitesi istediğinizden kısaca bahsediniz.
    en kısa sürede dönüş sağlayacağım.

    referanslarım için lütfen;
    http://www.mutayit.com/

    AÇIKLAMALAR:
    - bu alan adını kaydettiğiniz bilgisine nasıl ulaştım? kendi yaptığım bir yazılım ve tabii ki yasal. evet garip gelmiş olabilir ama herkesin farklı bir tanıtım yolu vardır.
    - freelance çalışıyorum. yani serbest. firma adı, vergi dairesi gibi sorular sormayın. işinizi ekonomik ve kaliteli yapıyorum.
    - işimi çok iyi yapıyorum. ücreti iş bitiminde alıyorum.
    - anlaşma sağlamamızın ardından size JPEG formatında bir tasarım gönderiyorum. siz tasarımı onayladıktan sonra yazılım aşamasına geçiyorum. sitenin bitiş süresiyle ilgili bilgilendirmeyi sağlayacağım.

    ÇOK ÖNEMLİ NOT:
    Günde 40 50 kuruşa web sitesi olmaz. çöp olur. 100 lira az ödeyeceğim diye kaliteden ve özgün çalışmadan şaşmayın!
    mutayitin taklitlerinden sakının!...

    görüşmek üzere.
    emre


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    alidem
    alidem's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2012
    Erkek

    SnipeTR sen saf mısın? GoDaddy de olsa natro da olsa domain.com da olsa directi de olsa farketmiyor, spamcılar her türlü yolunu buluyor. Senin yaptığın şey natro'yu karalamaktan, iftira atmaktan başka bir şey değil.. Başlıkta rezillik filan yazmışsın ama kendi rezilliğini gösteriyorsun. Programcı olduğunu yazmışsın birde, programcı olan insan domain reg işlemlerini nasıl nereden takip edeceğini çok iyi bilir, sen bu işlerden zerre anlamıyorsun belli :D Git biraz oku ve araştır, daha fazla rezil olma millete :)

    alidem tarafından 28/Ağu/12 13:15 tarihinde düzenlenmiştir

    herşeyden dem vuran ali erdem!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    alidem bunu yazdı

    SnipeTR sen saf mısın? GoDaddy de olsa natro da olsa domain.com da olsa directi de olsa farketmiyor, spamcılar her türlü yolunu buluyor. Senin yaptığın şey natro'yu karalamaktan, iftira atmaktan başka bir şey değil.. Başlıkta rezillik filan yazmışsın ama kendi rezilliğini gösteriyorsun. Programcı olduğunu yazmışsın birde, programcı olan insan domain reg işlemlerini nasıl nereden takip edeceğini çok iyi bilir, sen bu işlerden zerre anlamıyorsun belli :D Git biraz oku ve araştır, daha fazla rezil olma millete :)

    bide bunlar çıktı şimdi...

    KodlayanAdam tarafından 28/Ağu/12 16:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    alidem bunu yazdı

    SnipeTR sen saf mısın? GoDaddy de olsa natro da olsa domain.com da olsa directi de olsa farketmiyor, spamcılar her türlü yolunu buluyor. Senin yaptığın şey natro'yu karalamaktan, iftira atmaktan başka bir şey değil.. Başlıkta rezillik filan yazmışsın ama kendi rezilliğini gösteriyorsun. Programcı olduğunu yazmışsın birde, programcı olan insan domain reg işlemlerini nasıl nereden takip edeceğini çok iyi bilir, sen bu işlerden zerre anlamıyorsun belli :D Git biraz oku ve araştır, daha fazla rezil olma millete :)

    hacı toplam 6 konuya mesaj yazmışsın bunların 3 ünde natroyu övmüşsün?

    Natrodamı çalışıyosun yoksa?

     


    Naber la?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Alidem yarabbi.

    sen benim ilk mesajımı okuyupda buraya saçma salak mesaj yazmakdan başka bir şey bilmiyorsun sanırım.

    Mesajların devamını okusaydın bir çok şeyi açıkladım..

     

    Mal mal konuşma spamcılarmış !!! Olm benden daha iyi 2 3 kişi var spam olayında benle zate kapışma.

    Yeni girmişsin foruma belli , anlayışla karşılıyorum...

    Ayrıca Spam olayında 45 milyon email, aynı zamanda 22 milyon facebook wall post yapan adamla konuşuyorsun sen 

    sen daha spam ın anlamını bilmezken ben milletin facebook hesaplarını alıyordum.

     

    Şimdi gelip de bana mal mal konuşma 

    Haddini bil !!! 

     

    O natroyu alır baştan kodlarım ben ...

    Mesajlarım devamını okusaydın natroluk bir iş olmadığını anlardın !!!

     

    Ama natro cephesinden olduğun kesin !!! Harbi diğer mesajlarına bakınca..

     

    Yeni sosyal yayılımımı devam ettriyorsunuz.

     

    Diğer arkadaşlar için dip not : 

    Natro yada diğer domain servislerinin bu durumla bir alakası yoktur.

     

    Ortada spam denilecek bir olayda yoktur, icann.com üzerinden yapılmaktadır.

    Tek spam günlük 6k kişiye mail atmalarıdır.

    Hadi ciao !!!

    Bu forumda daha çok kalmak ve bişeyler öğrenmek istersen,

    Efendi gibi dur..

    Erdem tarafından 28/Ağu/12 13:56 tarihinde düzenlenmiştir

    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    SnipeTR bunu yazdı

     

    Yaw sinirlendiğine değmez burası tbt hacı kimse konuyu felan okumaz ilk mesajı okur sonra yazar çizer kafasına göre bilmiyomuş gibi sinirlenme :)

    Sorun çözüldüyse boşver gitsin işte :)

Toplam Hit: 5665 Toplam Mesaj: 37