

Natro.Com Rezilliği. Natronun Ayıbı. Natro.Com Domain Sitesinden Domain Almayın
-
Hehe bana da geliyor o maillerden
merhaba, xxxxxxxx.com alan adı için bir web sitesi yaptırmak isterseniz, benimle irtibata geçebilirsiniz.
freelance olarak uygun koşullar altında web sayfanızı tamamlayabilirim.
size fiyat teklifi verebilmem için lütfen nasıl bir internet sitesi istediğinizden kısaca bahsediniz.
en kısa sürede dönüş sağlayacağım.
referanslarım için lütfen;
http://www.mutayit.com/
AÇIKLAMALAR:
- bu alan adını kaydettiğiniz bilgisine nasıl ulaştım? kendi yaptığım bir yazılım ve tabii ki yasal. evet garip gelmiş olabilir ama herkesin farklı bir tanıtım yolu vardır.
- freelance çalışıyorum. yani serbest. firma adı, vergi dairesi gibi sorular sormayın. işinizi ekonomik ve kaliteli yapıyorum.
- işimi çok iyi yapıyorum. ücreti iş bitiminde alıyorum.
- anlaşma sağlamamızın ardından size JPEG formatında bir tasarım gönderiyorum. siz tasarımı onayladıktan sonra yazılım aşamasına geçiyorum. sitenin bitiş süresiyle ilgili bilgilendirmeyi sağlayacağım.
ÇOK ÖNEMLİ NOT:
Günde 40 50 kuruşa web sitesi olmaz. çöp olur. 100 lira az ödeyeceğim diye kaliteden ve özgün çalışmadan şaşmayın!
mutayitin taklitlerinden sakının!...
görüşmek üzere.
emre -
SnipeTR sen saf mısın? GoDaddy de olsa natro da olsa domain.com da olsa directi de olsa farketmiyor, spamcılar her türlü yolunu buluyor. Senin yaptığın şey natro'yu karalamaktan, iftira atmaktan başka bir şey değil.. Başlıkta rezillik filan yazmışsın ama kendi rezilliğini gösteriyorsun. Programcı olduğunu yazmışsın birde, programcı olan insan domain reg işlemlerini nasıl nereden takip edeceğini çok iyi bilir, sen bu işlerden zerre anlamıyorsun belli :D Git biraz oku ve araştır, daha fazla rezil olma millete :)
alidem tarafından 28/Ağu/12 13:15 tarihinde düzenlenmiştir -
alidem bunu yazdı
SnipeTR sen saf mısın? GoDaddy de olsa natro da olsa domain.com da olsa directi de olsa farketmiyor, spamcılar her türlü yolunu buluyor. Senin yaptığın şey natro'yu karalamaktan, iftira atmaktan başka bir şey değil.. Başlıkta rezillik filan yazmışsın ama kendi rezilliğini gösteriyorsun. Programcı olduğunu yazmışsın birde, programcı olan insan domain reg işlemlerini nasıl nereden takip edeceğini çok iyi bilir, sen bu işlerden zerre anlamıyorsun belli :D Git biraz oku ve araştır, daha fazla rezil olma millete :)
bide bunlar çıktı şimdi...
KodlayanAdam tarafından 28/Ağu/12 16:49 tarihinde düzenlenmiştir -
alidem bunu yazdı
SnipeTR sen saf mısın? GoDaddy de olsa natro da olsa domain.com da olsa directi de olsa farketmiyor, spamcılar her türlü yolunu buluyor. Senin yaptığın şey natro'yu karalamaktan, iftira atmaktan başka bir şey değil.. Başlıkta rezillik filan yazmışsın ama kendi rezilliğini gösteriyorsun. Programcı olduğunu yazmışsın birde, programcı olan insan domain reg işlemlerini nasıl nereden takip edeceğini çok iyi bilir, sen bu işlerden zerre anlamıyorsun belli :D Git biraz oku ve araştır, daha fazla rezil olma millete :)
hacı toplam 6 konuya mesaj yazmışsın bunların 3 ünde natroyu övmüşsün?
Natrodamı çalışıyosun yoksa?
-
Alidem yarabbi.
sen benim ilk mesajımı okuyupda buraya saçma salak mesaj yazmakdan başka bir şey bilmiyorsun sanırım.
Mesajların devamını okusaydın bir çok şeyi açıkladım..
Mal mal konuşma spamcılarmış !!! Olm benden daha iyi 2 3 kişi var spam olayında benle zate kapışma.
Yeni girmişsin foruma belli , anlayışla karşılıyorum...
Ayrıca Spam olayında 45 milyon email, aynı zamanda 22 milyon facebook wall post yapan adamla konuşuyorsun sen
sen daha spam ın anlamını bilmezken ben milletin facebook hesaplarını alıyordum.
Şimdi gelip de bana mal mal konuşma
Haddini bil !!!
O natroyu alır baştan kodlarım ben ...
Mesajlarım devamını okusaydın natroluk bir iş olmadığını anlardın !!!
Ama natro cephesinden olduğun kesin !!! Harbi diğer mesajlarına bakınca..
Yeni sosyal yayılımımı devam ettriyorsunuz.
Diğer arkadaşlar için dip not :
Natro yada diğer domain servislerinin bu durumla bir alakası yoktur.
Ortada spam denilecek bir olayda yoktur, icann.com üzerinden yapılmaktadır.
Tek spam günlük 6k kişiye mail atmalarıdır.
Hadi ciao !!!
Bu forumda daha çok kalmak ve bişeyler öğrenmek istersen,Efendi gibi dur..
Erdem tarafından 28/Ağu/12 13:56 tarihinde düzenlenmiştir -
SnipeTR bunu yazdı
Yaw sinirlendiğine değmez burası tbt hacı kimse konuyu felan okumaz ilk mesajı okur sonra yazar çizer kafasına göre bilmiyomuş gibi sinirlenme :)
Sorun çözüldüyse boşver gitsin işte :)