folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ne Biçim Yaratıklarız...



Ne Biçim Yaratıklarız...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar hep şunu düşünüyorum bir gün insanlar yüzünden dünya bitecek.Hepimiz bir birimizi vuracaz öldürcez dünyayı mahfedicez.Şimdi diğer dünyaya gittik hep şöyle geçiyor içimden bize şunları soracaklar

    Sizler ne biçim canlılarsınız

    Sizin olan dünyayı göz göre göre bitirdiniz.
    Bir birinizi öldürdünüz
    bir birinize yalanlar attınız
    küresel ısınma devam ediyorken umursamadınız
    savaş uğruna atom bombaları yağdırdınız (ilersi için mesela) vs..

    Yani biz nasıl bir ırkız nasıl bir canlıyız göz göre göre kendimizi yok ediyoruz kendimizi bitiriyoruz.Sürekli birbirimize kötülük yapyoruz.

    Bütün doğa günel doğarken 6 da uyanır biz 8-9-10 larda uyanıyoruz.Biz çok değişik canlılarız.Bize verilen bin bir güzelliğin yerine kendi bildiğimizi okuduk.Güzellikleri bitirdin.Şimdi marsta hayat arıyoruz.

    Diyorlar ki en zeki canlılar insanlar.Ancak sivri zekaları hep bir birlerine karşı kullandılar bir birlerini yediler bitirdiler.Bence çok zekilik aptallıktır.Yazıklar olsun bizlere. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Bende bu konuyla ilgili şöle düşündüm. Madem tanrı bize soracak nasıl insanlarsınız dünyayı bilmem ne ettiniz diye. O zaman tanrı bunların önüne geçsin :S savaş çıkacaksa çıkarttırmasın madem tanrı büyük o zaman yaptırmasın madem dünyayı biz yıkıyoruz madem tanrı çok büyük o zaman bunları yapanları o durdursun eee neden burdayız ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    sabahlara kadar düşündüm elden ne gelir gerçek ortaya çıkacak bunu bekliyoruz cehennemde yanacaz :(

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bu konuyla ilgili şöle düşündüm. Madem tanrı bize soracak nasıl insanlarsınız dünyayı bilmem ne ettiniz diye. O zaman tanrı bunların önüne geçsin :S savaş çıkacaksa çıkarttırmasın madem tanrı büyük o zaman yaptırmasın madem dünyayı biz yıkıyoruz madem tanrı çok büyük o zaman bunları yapanları o durdursun eee neden burdayız ?


    -----------------------------

    :) hocam o zaman anlamı kalır mı madem öyle bende şunu derdim beni dünyaya getirmeseydin madem robot gibi kullancan ne işin vardıda getirdin bizi kaderimizle baş başa bırakmadın neden herşeye burnunu soktun ?

    Doğru değil mi aklımız var ama nerede.. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bu konuyla ilgili şöle düşündüm. Madem tanrı bize soracak nasıl insanlarsınız dünyayı bilmem ne ettiniz diye. O zaman tanrı bunların önüne geçsin :S savaş çıkacaksa çıkarttırmasın madem tanrı büyük o zaman yaptırmasın madem dünyayı biz yıkıyoruz madem tanrı çok büyük o zaman bunları yapanları o durdursun eee neden burdayız ?


    -----------------------------
    bu dünyadaki hayatın aslolan hayat deil sınav hayatı olduğu inancına aykırı bu sölediğin.yani ahırete iman olayına aykırı.ahirete imanda, imanın şartlarından biri olduğuna göre inanmassan müslümanda sayılmassın.falan filan (:

    ... sorcerer & musket ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu dünya belirli düzenler üzerine kurulmuş ve kontrolü insanlara bırakılmış.Özel durumlar dışında dünyaya müdahale edilmez.Eğer edilseydi söylediğin gibi olurdu.Kaderini çizmek senin elindedir.Bu dünyayınında kaderini belirleyen bizleriz.Fakat sadece benim,senin sözün yetmiyor.Bütün insanlara söz geçirilmiyor.Dünya nüfusu sürekli artarken,ormanlar azalırken,kaynaklar tükenirken,küresel ısınma dünyanın dengesini değiştirirken sürekli bir sona yaklaşıyoruz.250-300 sene sonrasında ne olacağını düşünemiyoruz.Buna bir kıyamet gözüyle bakmakta saçma olabilir.Çünkü dünya dönem dönem böyle bunalımlar görmüştür.Belkide gelecekte büyük afetlerden dolayı insanların sadece çok küçük bir kesimi kalacak.Teknoloji geriye gidecek.Dünyanın mevsimi tekrar uzun bir toplanma sürecine girecek ve tekrar eski haline dönecek.Böyle bir ihtimalde var.

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Adalet diye bişey yok bu dünyada.. kimisi zengin kimisi fakir.. arada uçurumlar var.. zengindeki de akıl fakirdekide akıl 2 tarafta insan.. 2 tarafta görünüşte eşit.. ama zenginler de ne varsa artık sürekli şans onlara gülüyor fakirler sıkıntı çekiyor.. anlamı ne şimdi dünyanın ? .. sınav yeri.. fakirler açlıkla parasızlıkla sınav oluyor zenginler parayla.. bana nie para veripde parayla sınav etmiyo bu güç? ben nie fakirlikle sınav oluyorum ? haksızlık değil mi bu! .. kimisi barış içinde sınav oluyor kimisi savaşla.. masumlar savaşta ölüyor.. onların ne günahı varda onlar öyle sınav oluyor ! nerde adalet eşitlik ? .. saçma bi düzen.. ben mi istedim buraya geleyim diye sordumu bu güç beni buraya atarken ? veya anne baba denilen şeyler nie yaptı beni sordular mı bana.. bence burası cehennem..

    + HolyDemon katılıyom sana abü.. 


    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    2. msjım kusura bakmayın ama yaratıcı öyle güzel yaratmışki herşeyi bilen gören o

    biz ondan hayırlısını isteyelim yeter ve halimize şükredelim 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    İnsanlar ilk yaratıldıklarında eşitti.Zenginlikte,fakirlikte dedelerimizin yaptıklarının sonucu.Onların bize bıraktıkları miras.Dünya düzenine müdahale edilmez.Sonradan çalışır gerekenleri yaparsan belki sende olursun kim bilir yapan yapıyor.

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    İnsanlar ilk yaratıldıklarında eşitti.Zenginlikte,fakirlikte dedelerimizin yaptıklarının sonucu.Onların bize bıraktıkları miras.Dünya düzenine müdahale edilmez.Sonradan çalışır gerekenleri yaparsan belki sende olursun kim bilir yapan yapıyor.
    -----------------------------

    dedemin günahını ben niye çekiyorum hocam ? banane o yapmış etmiş suçum ne onun yaptıklarına göre ben öyle sınav oluyorum ? çalışıp gereğini yapmak için bi yerde bi açık kapı olması lazım.. hiç açık kapısı olmayan en dipde olan biri ne yapsın ? .. Dünyanın diğer ülkelerinde doğup su bulamayan elektrik nedir bilmeyen bi çok şeyden bi haber bi çok şeye muhtaç günahsızlar ne yapsın ? ..  yok işte adalet madalet insanlarda her istediğini yapamıyor.. bu gücün yardım etmesi lazım..


    :|
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    dünyanın sonu zaten gelicek hem herkes kendinden sorumlu sawaş çıkıcak saten bu dünyanın kaderi şimdiye kadar hangi devirde kavga olmamış hangi devirde savaş olmamış ??? hem müdahale edilseydi dünyanın sonu gelmezdi....

    Living Death
Toplam Hit: 2791 Toplam Mesaj: 22